Czy podoba się taka opcja Dynamaxu/Gigantamaxu pokemona
Tak
50.00%
1
Nie
50.00%
1
2 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Dynamax/Gigantamax

8 Odpowiedzi, 12728 Wyświetleń
Wątek zamknięty 

Alex prosił o pomysły co do Dynamaxu w ostatnim temacie, tak więc proponuję taki:

Do tych co wymyślają jakieś działania Dynamaxu/Gigantamaxu (niekoniecznie zgodne z oryginałem)...

Dynamax/Gigantamax zwiększa ilość hp pokemona o 50% przy Poziomie 0 (Skala Poziomu Dynamaxu pokemona jest od 0 do 10, za każdy kolejny poziom jest 5% więcej hp) na 3 tury, nie jego atak czy też wszystkie statystyki, Dynamax zwiększa rozmiary naszego pokemona i zmienia ataki na Max Moves, a Gigantamax oprócz zwiększonych rozmiarów zmienia też jego wygląd i ataki na G-Max Moves. Max Moves są podobne do Z-moves natomiast G-Max Moves posiadają również dodatkowy efekt.
Warunkiem aby można było Dynamaxować pokemona jest przebywanie w odpowiednich Power Spotach (znajdują się tylko i wyłącznie w regionie Galar) i Dynamax Band (zostały w nim umieszczone Wishing Starsy, które są źródłem mocy Dynamaxu). To tyle jeśli chodzi o wstęp co do wyjaśnienia jak to działa w oryginałach.

Propozycja jest taka aby dodać do gry przedmiot Opaska Dynamax (Dynamax Band) była by do zdobycia np za osiągniecie związane z ukończeniem wszystkich prób Aloli lub jakieś trudniejsze zadanie (kwestia uzgodnienia). Opaskę dostawalibyśmy na poziomie 0 tj. w tej formie zwiększałaby ilość hp naszego pokemona o 50%, aby zwiększyć jej poziom musielibyśmy zdobyć wspomniane wyżej Wishing Starsy(Gwiazdy Życzeń?) byłyby one możliwe do znalezienia w lokacjach bądź w sklepiku eventowym, wstępne ilości wymagane na każdy kolejny poziom Opaski:

1 poziom-1x Wishing Star
2 poziom-2x Wishing star
3 poziom- 4x Wishing Star
4 poziom-8x Wishing Star
5 poziom-16x Wishing Star
6 poziom-32x Wishing Star
7 poziom-64x Wishing Star
8 poziom-128x Wishing Star
9 poziom-256x Wishing Star
10 poziom-512x Wishing Star

Spytacie skąd takie duże ilości. Dla wyjaśnienia 10 poziom opaski zwiększałby hp naszego pokemona o 100% w przypadku poków robionych w full hp byłoby to olbrzymie wzmocnienie dlatego droga do jego zdobycia powinna być w jakiś sposób utrudniona Smile

Opaska posiadałaby również poziom naładowania mocą dynamaxu/gigantamaxu, chodzi w tym o to aby naładować opaskę należałoby wyklikać odpowiednią ilość podróży do lokacji z Galar, powiedzmy 5k na Dynamax i 10k na Gigantamax (do ustalenia), dopiero to pozwalałoby na Dynamax/Gigantamax naszego pokemona, oczywiście po zużyciu pasek naładowania resetowałby się do 0 i na kolejne użycie należałoby naładować go na nowo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.12.2021, 12:42 PM przez Shikqo.)
Opaska rozumiem bez opcji sprzedaży na targu? Wishing star z opcją sprzedaży na targu czy bez? Moment że tak to ujmę, aktywacji opaski to?
Pozdrawiam Cieplutko  Heart
Sprzedaż opaski na targu byłaby niemożliwa, Wishing starsów jak najbardziej można by było je wystawiać. Co do aktywacji raczej będzie ciężko zrobić, żeby ta przemiana( że tak to nazwę) trwała 3 rundy, to myślałem o podobnym czasie jak jest w przypadku mega ewolucji tj. aktywacja przemiany na 48h, w tym czasie masz spokojnie czas na ustawienia poka na turniej i wtedy przez całą długość walki turniejowej pok jest w formie dynamaxu/gigantamaxu.
W związku z pomijaniem przez graczy zadań oaka warto to powiązać z wykonaniem zadań oaka z danego regionu lub z wyprzedzeniem info o wszystkich zadaniach oaka podniesie to poprzeczkę da czas na zrobienie osiągnięć
Hp zwiększane o nawet 100%?
To wyobraź sobie poka np w 31-40, full HP, który ma basowo koło 40k. Z giganto ma mieć nawet do 80k? Czym go zdejmiesz? Przecież to całkowicie zakłóci balans turniejowy. Nawet zmiana 50% to ogromny boost. No i dodatkowo w turniejach będą dawać radę tylko try hardzi cisnacy szybko klikanie albo pay2winy jeśli te starsy będzie można kupować na targu.
Gdzie jakaś "równość" w klasach turniejowych? Nowi gracze 15-30 nawet to będą mogli sobie pomarzyć żeby ugrać, nawet jak już uzbierają na pierwszego poka.

Myślę, że wzrost HP max 10-15% i to powinno być na zasadzie przedmiotu - jak zetki by zajmowały slot.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.12.2021, 06:41 PM przez Pewny.)
Generalnie to polecam każdemu w swoim zakresie poczytać o tych całych Dynamaxach/Gigantamaxach oraz Max-moves/G-Mas moves, by wgl móc sensownie się wypowiadać na ten temat Wink

Jak już poczytacie, to zrozumiecie że zwiększenie HP u tanków o 50-100% na czas 3 tur nie da za dużo Tongue Dlaczego? A no dla tego, że Dynamax pokemony uzależnione są od używania Max ataków, których efekt jest inny od zwykłych. W przypadku tanków, które przeważnie używają przekozackie ataki statusowe, Każdy z nich zamieni się na Max Guard, który po prostu chroni naszego pokemona podobnie jak Protect/Detect. Ich efekt, np takiego power swapa, jest Ignorowany. Czyli na najprostszej logice, nasz tank ze zwiększoną ilością HP będzie się tylko bronił przez 3 tury, nie mogąc w żaden sposób zagrozić przeciwnikowi. Po minięciu trzech tur, ich HP wróci procentowo do normalności (czyli np. jeżeli będziemy mieć opaskę na 10 poziomie- zwiększy HP o 100% (czyli 2x bazowe HP), pokemon z 20khp będzie miał 40khp. W trakcie 3 tur straci z 3khp więc zostanie mu 37khp. Kiedy efekt Dynamaxu skończy się, jego HP będzie wynosić Bazowe HP podzielone przez 2 (dla 100%), czyli 18,5khp). Podobnie jak opaska na 0 poziomie zwiększy HP o 50%, po skończeniu się efektu dynamaxu HP które zostanie naszemu pokemonowi zostanie podzielone przez 1,5.

Dlatego jeśli chodzi o tą kwestię co Shikqo napisał, z takim procentowym zwiększeniem HP jak najbardziej może pasować. Wszystko wsm będzie zależeć od pożliwości wykonania/wprowadzenia tego do gry, by taki efekt utrzymał się właśnie przez 3 tury, po czym zniknął.

Odnoście całej propozycji, bardzo mało szczegółów zostało uwzględnionych :/ Nie ma żadnych wzmianek o Max Moves itp.

ps. Nie chcę robić konkurencji, jednak by nie pisać wszystkiego w komentarzu pod tym postem przez co łatwo można by się pogubić, jak będę mieć czas, postaram się w nowym poście zaproponować mój pomysł odnoście tej całości. Oczywiście fajnie by było Shikqo gdybyś w dalszym ciągu w tym poście również dodał więcej rzeczy na temat Wink
Czy Dynamax wykluczałby się z Zetkami?

W końcu jest ta cała zamiana ataku, na GMax i inne, więc wychodziłoby to dziwnie.

Oraz jak to rozplanować sensownie?
Bo fajnie, HP na tanka, który ma ograniczenia ze względu na coś tam.

Ale jaki sens ma to na atakery?
Będzie to jednostronny boost.

Jeszcze co do samej funkcjonalności by działało "3 rundy", to będzie chyba dobrym pomysłem zrobić to jak mega ewolucję, na 48godzin,

Ale nie wiem.. z kolei pok podczas walki dostawałby od używania tego silnego zatrucia?

By tanki nie były zbyt OP.

I apropo mega ewolucji, to jak to będzie współgrało?

Damy pokowi mega ewo, a ta mega ewo może być jeszcze GigaMax?
Używająca zetki...

Sporo do przemyślenia.
"끝" 
A ja tam proponuje by te całe dynamamaxy czy gigantamaxy działały na tej zasadzie,że podczas walki zwiększa losowa statystyke o 50% w jednej rundzie. Samo to by zrobilo różnice w walce,a nie ma dalej drążyc tematu bo by były zbyt op.
To chyba do zamknięcia Tongue
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości