Event: Wyprawa na Ukrytą Wyspę

9 Odpowiedzi, 33585 Wyświetleń

Cześć, w tym temacie możecie umieszczać opinie na temat ostatniego eventu Wyprawa na Ukrytą Wyspę.
Dla mnie event generalnie
Okey, można było zarobić.
Dodanie do lokacji poków samsonowych strzał w 10, brakowało ich wcześniej dlatego większość zadań się resetowało..
Dodanie możliwości spotkania legend do lokacji - super jak ktoś uzupełnia gablotkę jak ja to był wniebowzięty zaliczając całe kanto Big Grin
Zmartwiło mnie jedynie zmniejszenie wartości pokemonów przy oddawaniu do hodowli.. czekam na jakieś wyjaśnienie czemu teraz łapiąc 30 poczków na średnim 50 dostaje za to 800 k..
Przerwa między eventami była bardzo długa, event trwał 2 tyg - jednym odpowiadało a inni narzekali że tak długo.. Mnie osobiście było bez różnicy.

Lokacje były świetnie dopracowane, dało się w nich robić zadania Samsona bez wychodzenia z lokacji eventowych - no chyba że ktoś musiał połapać teddiursy.

Itemy i drop - Itemy przypisane do lokacji były spoko a ich drop w sam raz, nie zrobił się przesyt jak w przypadku niegdyś magnesów etc.

Przyczepię się jednak dropu itemów eventowych, by uzbierać te 7,5k pkt trzeba było nie tylko sporo się naklikać ale też łapać poki w odpowiednie balle ponieważ łapanie np w lvlball nie pozwoliłoby na uzbieranie takiej sumki.

Nareszcie spotkanie legendy w lokacji nie graniczyło z cudem, zadanie ukryte mógł zrobić każdy kto klikał i tym samym mógł uzupełnić gablotkę.

Skrzynki - w lokacjach brak skrzynek i kluczy.. typowe P2W dla tych co marzyli o Mewtwo ze skrzyneczki, następnym razem dodajcie je do lokacji, nie muszą się sypać często ale żeby każdy mógł znaleźć.

Fabuła i zadania - zadania z nauką ataków czy łapanie poków w poprzednich lokacjach by można było ukończyć event - nazwałam to blokerami, uważam że miało to wielki plus - ukończenie eventu w 1-2 dni na najwyższym poziomie nie było możliwe jak w przypadku poprzednich eventów.

Nauka ataków - sala lub alternatywnie TM, w obu przypadkach trzeba było liczyć się z kosztami, kwestia raczej czy komuś zależało na zaoszczędzeniu czasu - zadanie na plus.

Wydawanie Y na trening pokemona by zaliczyć zadanie, tu miałam mieszane uczucia, ostatecznie wcześniej czy później i tak bym w coś Y wpakowała, tu mi tylko gra wytyczyła czas kiedy mam to zrobić.

Ogólne podsumowanie, event mi się bardzo podobał i oby więcej takich <3
Na pewno skoro się pojawił był długo wyczekiwany Tongue dalej nie mam nic do powiedzenia. Jedyne co to że streamów PW dowiedziałem się właśnie że itemki słabo dropią.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
-2 tygodnie eventu naprawde mnie wypaliły i osobiście unikałbym tak długich terminów.

-Lokacje były zapchane dropem i pokami do samsona co z pewnością pomoże graczom odetchnąć na miesiąc czy dwa, póki są w grze więc to na plus
Nerf hodowli w trakcie eventu odczuwalny i niezawarty w changelogu. Następnym razem lepiej przetestować lokacje w waszym symulatorze. Z pewnością będzie to szybkie i skuteczne. Nawet po obniżeniu hodowli klikało się przyjemnie, więc nie zabolało mnie to tak bardzo.

-Zadania z ewolucją poków, łapaniem przedmiotów etc. jak najbardziej za, oby więcej takich w przyszłości. Nauka ataków i tmów powinna znajdować się w tym samym obozie co poki, które się tego uczą (looking at u rain dance), jeśli już muszą się znaleźć.
Ogólnie większość zadań opierała się na klikaniu co było w porządku, bo w końcu na tym polegają eventy. Był nietuzinkowy i o dziwo skończyłem go dopiero z początkiem 4 dnia co znaczy, że był naprawdę wymagający. Trzymajcie się tych wymagań do klikania.
Żeby zeskalować do eventu 8 dniowego proponowałbym +/- 70 tysięcy wejść na najwyższy poziom i raczej kazdy kto bierze to na poważnie ukończy go bez problemu

-Drop symboli był przeciętny, balle z trenerów rekompensowały brakujące punkty eventowe 

-Nie wiem gdzie podziały się oaki za zadania, bo nie słuchałbym bandy kretynów która szczerzy się i krzyczy na ogólnym, handlowym i osadzie pewnie też, że ma 20 tysięcy oaków, milion ph i jeszcze 5 tysięcy na koncie oszczędnościowym specjalnie na pokewarsy w sprawie zasobów do klikania. Nie każdy grał w złotej erze Lala-Landu i nielimitowanych dziennych. Nie mówię tylko o sobie, choć mnie zabolało to najmocniej :S ale również o osobach które wystartowały niedawno i nawet jeśli miały możliwość to z powodu niskiego lv i braku ph nie udało się uzbierać oaków

TLDR^ Duży minus za brak oaków

-Sklepik pozytywnie zaskoczył, spora różnorodność i przede wszystkim legendy, które w grze były, ale co najwyżej na kontach sknerusów Big Grin Następnym razem przemyślcie jednak nielimitowane bilety na elma. Skoro ktoś chce je wziąć znaczy, że faktycznie planuje je wyklikać i mu się te ekstra yeny po prostu należą


Event może nie był idealny i miał niedociągnięcia o których lepiej nie wspominać na publicznym forum, ale osobiście mi się podobał i dałbym mu 8/10 glównie za sprawą incydentu brakujących oaków i zmiany w zadaniu z nauką ataków.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.04.2022, 08:53 AM przez tetrus8320.)
(29.04.2022, 08:53 AM)tetrus8320 napisał(a): Nerf hodowli w trakcie eventu odczuwalny i niezawarty w changelogu. Następnym razem lepiej przetestować lokacje w waszym symulatorze
Skrzynki eventowe tez znerfili i nic nie napisali
Obniżenie hodowli - ok.
Czas trwania eventu - trochę za długo, już mnie męczył.
Pokemony w lokacjach - za dużo Samsona.
Zadania - fajne, choć nie jestem fanem oporowego klikania. Przydałyby się napoje Oaka, bo mogłoby to wspomóc początkujących graczy gdyby nawet przypadkiem wykonali jakieś zadanie.
Zdobywanie itemków eventowych z pokemonów - ok. Mam wrażenie, że ogólnie wszystkich itemków było trochę za dużo.
Zbierajcie opinie, wyciągajcie wnioski i ogień na przyszłość.
Podzielę się moimi wrażeniami co do eventu.
Grafika, ilustracja przy zadaniach eventowych było w miarę ok. Jedynie co ich nie pokazało to w wersji mobilnej.
I tak zgadzam się - za długi event był. 14 dni czy 15 dni eventu to zdecydowanie za długo, wypaliło mnie, że nie mam chęci teraz nawet porobić codziennych zadań lub poklikać.
Lokacje były różnorodne, w pierwszej lokacji było mało pokemonów choć wynagrodziło to w itemkach typu kropla, muszle i marmurowa korona.
Natomiast druga i trzecia lokacja była bardziej bogata w Pokemonach do Samsona. Choć nie zawsze się trafiło na Pokemona do Samsona typu Inkay co jest plusem. (Zależy to głównie od szczęścia tak naprawdę.)

Wracając do tych zadań eventowych to cieszę się, że nie dało się zrobić je w dzień tak jak na poprzednich eventach co jest dużym plusem. Tak samo jak wracając na poprzednie lokacje by zrobić rain dance i startery z Galar.

Jednakże największym plusem jest to, że dalej zachęcało do klikania jak się zrobiło wszystkie zadania chociażby po skradzione balle dla pobocznych (a przynajmniej mnie).

Według mnie minusem było to kosztem hodowli bez żadnego zwiększania procent u balli  (a przynajmniej ja tak bym zrobił na czas eventu). No, ale dalej jest obniżona hodowla co dalej zniechęca do klikania. Mam wrażenie, że to po prostu odebrało bonusu za hodowlę mając konto Premium i bonus z stowarzyszenia.

Oceniam event jako tako 8 na 10.
Sklepik eventowy miał szeroki wybór w tym poki do Samsona jak zwykle i zdecydowanie sklepik się opłacał dla tych ludzi którzy uzbierali co najmniej 7500 punktów dla legendy (Celebi, Mew i Mewtwo).

A jak wiadomo, nie było raczej łatwo uzbierać tyle punktów eventowych więc cieszę się, że sklepik wynagrodził graczom którzy naprawdę poświęcili sporo czasu na klikanie mimo beznadziejnego terminu. Na przyszłość bym dawał ankiety wyboru terminu eventu i nagrodę legendę za top 1 i być może legendę w sklepiku eventowym.

A co do skrzyni eventowej to później było zdecydowanie duży nerf na drop kupony Egg Movesy po kilku godzinach od wypuszczenia tych skrzyń. Ten kto otwierał na początku to miał spore zyski (ja przynajmniej mam dalej zysk z tych skrzyń, nie wspomnę już o 92 shiny Meowth do Pokeboxu i zaraz na targ co ułatwiło resztę graczy na zrobienie zadania oddaj 5 shiny dowolnych na poboczne zadanie).

Mam nadzieję, że teraz eventy będą się odbywały na spokojnie co dwa miesiące lub trzy miesiące choć bym preferował co dwa miesiące i na 8 dni eventu. Trzy miesiące bez eventu czy pół roku to zdecydowanie za długo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2022, 09:45 PM przez Tru3c. Powód edycji: Poprawki )
Zgodzę się z opisami wyżej.
Poziom piekielnie trudny było naprawdę co robić.
Na minus
- brak oakow za zadania (nie każdy ma zapasy)
- amulety na legendach (nie do zdobycia)
- piknik często pojawiał się zaraz po zabraniu nowego paska
- długi czas eventu
- długi czas czekania na event
- itmy z galar
- 7500pkt na poka niespodziankę
- brak skrzyń i kluczy
- znerfienie skrzyń
- znerfienie hodowli
Plusy
+ spójna i logiczna całość z opcją powrotu do poprzednich lokacji.
+ możliwość uzupełnienia gablotki o legendy
+ spotykanie legend częstotliwość ( warto na kolejne eventy dać z innych regionow)
+ czas eventu pozwalał na możliwość dostosowania się do mozliwosci i chęci klikania.
+ pokemony do Samsona mogły rewanżować hodo i chwilowo zaspokoiły popyt co widac z ofert na targu.
+ możliwość robienia zadań Samsona w lokacjach eventowych

Generalnie pozytywne odczucia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.05.2022, 12:49 PM przez Crisss.)
Event fajny ale no jest jedno ale to można wymienić na 10 Punktów Eventowych te przedmioty.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości