Po pierwsze zrównoważony balans i czytanie ze zrozumieniem.
Zbierało się oaki po kilka szt/zadanie po zmianach można było wyjsc 9/26 oakow za zadanie przy nieograniczonej liczbie zadań dziennych. Czesc osób z kilkuset zbieranych oakow skoczyła na kilka tysiecy i to fakt. Zostało to znerfione w druga strone. O czym pisze.
O tym wychodzeniu na 0 zrozumiałem tak wypowiedz hrs. Niemniej samo 0 a nie plus 6-9 oakow na zadanie to jak piszecie nie uda się uzbierać oakow na eventy. PH daje możliwość zwiększenia klikania i tak powinno być. Dla graczy najlepiej może niech redki co miesiąc dopisują 1k oakow i fajnie…
Oaki niech będą do zdobycia przy zaangażowaniu i realnym balansem a nie rozdawnictwem.
Są nowi gracze co zaczynajac od zera nie ugrają w gre i są osoby co graja x czasu maja full y/pH/itm/oakow
@Criss piszesz tak chaotycznie, że na prawdę ciężko cię zrozumieć.
"Zbierało się oaki po kilka szt/zadanie po zmianach można było wyjsc 9/26 oakow za zadanie przy nieograniczonej liczbie zadań dziennych"
Po których zmianach można było wyjść 9/26 oakow za zadanie? Co to w ogóle znaczy 9/26? To jest przedział czy ułamek?
Kto skoczył z kilkuset zebranych oaków na kilka tysięcy? Zakładam, że ten post odnosi się do zmian, które weszły razem z Galar. W takim przypadku prędzej uwierzę w to, że graczom z kilku tysięcy oaków zrobiło się kilkaset niż na odwrót.
Stary system zadań codziennych to było wg ciebie rozdawnictwo? Ciężko to wywnioskować z tego tematu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.04.2022, 02:13 PM przez Saga.)
W temacie chodziło mi o przypisanie zadań do poziomów trudności. Co jest zupełnie pomieszane. Najlepiej jak zadania podzielone by były na grupy z których w danym przedziale by się losowało.
Pierwotnie zbierało się po kilka oakow za zadanie, później nastąpił wysyp zadań i wysyp oakow w przedziale +9 do +26 za zadanie nie licząc dropow co powodowało przyrost y/pH.
Galar plus team yell spowodował ubytek u mnie około 1k oakow.
Jak robiąc dzienne za pH do 100 na spokojnie wychodziłem 100oakow plus dziennie? To jak to nazwać? Nie dawało się tego wyklikac fajnie super perpetum mobile ale czy o to chodzi ?
No z tymi poziomami trudności to fakt, mi też się zdarzały zadania za 2 oaki na najtrudniejszym poziomie.
A ten przedział 9-26 oaków za zadanie to też nie wiem skąd ci wyszedł, może jedno na X zadań się takie trafi.
Jak sobie na początku notowałem "opłacalność" nowych zadań, to na najtrudniejszym poziomie traciłem średnio 12,125 oaka na zadanie (rekordowo straciłem 48 oaków), na poziomie domyślnym byłem średnio 0,375 oaka na plus.
Co do tego, że można było robić nieograniczoną liczbę zadań dziennie to też się zgodzę, ale jeśli nowy system zadań miał być na to odpowiedzią, to wyszedł to tragicznie (najpierw stworzono problem, żeby potem w nieudolny sposób próbować go naprawić). No ale to rzeczywiście nie jest temat żeby rozmawiać o tym, czy nowy system zadań codziennych jest dobry czy zły.
9-26 oakow na + wychodziłem przy poprzednim systemie. Czyli reasumując popadanie ze skrajności w skrajność.
Co do codziennych zadań to obecnie jest porażka. W innych regionach poza Galar wychodzi się czasami na plus.
Nie jestem do końca przekonany co do nowej wersji codziennych zadań które teraz mamy w grze. Można znaleźć śmieszne wymagania zadania do codziennego typu znajdź itemy o wartości w lokacji 6 yenów. Dosłownie 6 yenów by zrobić podpunkt zadania.
Wcześniej to gra mi się kojarzyła z klikaniem for fun, a teraz żeby zrobić codzienne to trzeba poświęcić nieco czasu (co prawda lepsze nagrody), ale czy tak powinno być? Możliwe, że jestem przywiązany do starych codziennych zadań bo raz dwa się zrobiło za małą ilość oaków i było dużo kombinacji jak zrobić to codzienne szybko typu chowanie pokemony do pokeboxa by sprzedać je dla codziennego i masz z głowy.