07.12.2022, 08:55 PM
Cześć, chciałem poruszyć temat ruchów, które "kradną" statystyki przeciwnika. Chodzi o posunięcia typu power swap, guard swap, power split itp.
Przede wszystkim, czy swapy działają poprawnie? Wg bulbapedii, zamieniane są zmiany statystyk, a nie statystyki: https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/...wap_(move). Czy ich działania nie trzeba poprawić?
Wydaje mi się, że obecne działanie nie do końca sprawdza się w tej grze i są niesprawiedliwe w stosunku do osób, które chcą trenować swoje pokemony ofensywnie, gdyż ciężko włożone yeny w statystyki pokemona są po prostu kradzione i przejmowane przez przeciwnika. Użycie takich ataków właściwie oznacza to koniec, bo możliwość skontrowania tych ruchów jest bardzo, bardzo ograniczona.
Moje propozycje są takie:
- swapy będą działać tak jak jest to opisane na bulbapedii
Jeśli chodzi o splity (i swapy, jeśli ich działanie nie zostanie zmienione) to:
- ataki te będą działały określoną liczbę rund, np. 3-5, po czym statystyki wrócą do swoich pierwotnych wartości
- opaska dynamax będzie chronić przed takimi ruchami
- atak nie zadziała, jeśli przeciwnik ma X razy więcej danej statystyki niż pokemon wykonujący ten ruch
Zapraszam do dyskusji, jeśli macie jakieś inne propozycje to dajcie znać.
Przede wszystkim, czy swapy działają poprawnie? Wg bulbapedii, zamieniane są zmiany statystyk, a nie statystyki: https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/...wap_(move). Czy ich działania nie trzeba poprawić?
Wydaje mi się, że obecne działanie nie do końca sprawdza się w tej grze i są niesprawiedliwe w stosunku do osób, które chcą trenować swoje pokemony ofensywnie, gdyż ciężko włożone yeny w statystyki pokemona są po prostu kradzione i przejmowane przez przeciwnika. Użycie takich ataków właściwie oznacza to koniec, bo możliwość skontrowania tych ruchów jest bardzo, bardzo ograniczona.
Moje propozycje są takie:
- swapy będą działać tak jak jest to opisane na bulbapedii
Jeśli chodzi o splity (i swapy, jeśli ich działanie nie zostanie zmienione) to:
- ataki te będą działały określoną liczbę rund, np. 3-5, po czym statystyki wrócą do swoich pierwotnych wartości
- opaska dynamax będzie chronić przed takimi ruchami
- atak nie zadziała, jeśli przeciwnik ma X razy więcej danej statystyki niż pokemon wykonujący ten ruch
Zapraszam do dyskusji, jeśli macie jakieś inne propozycje to dajcie znać.