Swapy, splity itp.

6 Odpowiedzi, 1218 Wyświetleń

Cześć, chciałem poruszyć temat ruchów, które "kradną" statystyki przeciwnika. Chodzi o posunięcia typu power swap, guard swap, power split itp.

Przede wszystkim, czy swapy działają poprawnie? Wg bulbapedii, zamieniane są zmiany statystyk, a nie statystyki: https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/...wap_(move). Czy ich działania nie trzeba poprawić?

Wydaje mi się, że obecne działanie nie do końca sprawdza się w tej grze i są niesprawiedliwe w stosunku do osób, które chcą trenować swoje pokemony ofensywnie, gdyż ciężko włożone yeny w statystyki pokemona są po prostu kradzione i przejmowane przez przeciwnika. Użycie takich ataków właściwie oznacza to koniec, bo możliwość skontrowania tych ruchów jest bardzo, bardzo ograniczona.

Moje propozycje są takie:
- swapy będą działać tak jak jest to opisane na bulbapedii

Jeśli chodzi o splity (i swapy, jeśli ich działanie nie zostanie zmienione) to:
- ataki te będą działały określoną liczbę rund, np. 3-5, po czym statystyki wrócą do swoich pierwotnych wartości
- opaska dynamax będzie chronić przed takimi ruchami
- atak nie zadziała, jeśli przeciwnik ma X razy więcej danej statystyki niż pokemon wykonujący ten ruch


Zapraszam do dyskusji, jeśli macie jakieś inne propozycje to dajcie znać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.12.2022, 08:56 PM przez Saga.)
I nagle cyk xatu natu Abra czy inne cosie pójdą hodo
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Dobrze byłoby to poprawić ale rzeczywiście sporo Pokemonów będzie do zwrotów.
Ten pomysł z czasowym działaniem swapu jest dość ciekawy.
Hejka. Taki luźny pomysł. Może by tym atakom dołożyć ujemny priorytet? W połączeniu z powyżej sugerowanym działaniem przez kilka rund mogło by to ułatwić jakieś ewentualne kontowanie takich ataków.
Nerfować te swapy! I ditto by sudiah nie wygrywał :>
W ogóle wiele ataków jest bez sensu bo z góry musisz ustawić ataki, a nie dopasowujesz ich do strategii przeciwnika.
Z każdym walczysz tak samo, więc bezsens.
Tak samo ataki podnoszące np 5% jakąś statystykę. W turnieju użycie czegoś takiego oznacza przegranie.

(22.12.2022, 08:12 PM)Grax napisał(a): Ten pomysł z czasowym działaniem swapu jest dość ciekawy.
Popieram
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.02.2023, 05:22 PM przez roslina1991.)



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości