Forum PokeWars

Pełna wersja: Prace
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Jest to Mój ponowiony pomysł, "przepisany" na nowe forum.
(Na starym, był zaakceptowany i przeniosiony w zakładke "Do realizacji" - pojawił się również wskaźnik procentowego ukończenia na warsach, aczkolwiek został usunięty bez słowa)
Witam serdecznie!
Wpadam do was z tematem Prac w naszych jakże ukochanych Warsach.
Otóż:
#Obecny model prac:
-Każdy region ma dostępnych 5 Prac odblokowywanych odpowiednio z wynagrodzeniem:
--5lvl - 16¥/min (z premium 27¥/min)
--10lvl - 24¥/min (z premium 41¥/min)
--20lvl - 34¥/min (z premium 58¥/min)
--30lvl - 48¥/min (z premium 82¥/min)
--40lvl - 64¥/min (z premium 109¥/min)
-Pracować można 8h dziennie, a Praca blokuje wykonywanie wszelkich innych czynności (nie licząc czatu).
Przy obecnym wzorcu Pracując codziennie maksymalną ilość czasu, na największym zarobku otrzymujemy (średnio):
-Dziennie: 30 720¥/min (z premium 52 320¥/min) - 8 godzin pracy
-Tygodniowo: 215 040¥/min (z premium 366 240¥/min) - 56 godzin pracy
-Miesięcznie: 921 600¥/min (z premium 1 569 600¥/min) - 240 godzin pracy
-Rocznie: 11 212 800¥/min (z premium 19 096 800¥/min) - 2 920 godzin pracy
#I co to za problem?
Przecież "I tak z pracy nikt nie korzysta. / Za 2 złapane poki mam tyle co za dniówkę. / Nawet na piłki nie starczy."
!Ale, ale.
Przypominam o osiągnięciu w grze: "Super Pracownik IV - Zarób 80.000.000 ¥ pracując"
Co na obecny moment jego ukończenie trwa około 7 lat - 20 440 godzin Pracy - (z premium 4 lata - 11 680 godzin pracy).
Jest to całkiem sporo czasu, a mowa tu o założeniu korzystania z tego dzień w dzień, by mieć 80kk¥.
Praca jest elementem zaimplementowanym w grze na stałe, także może warto byłoby go podrasować? Wink
Przyznam, nie każdy korzysta i będzie korzystał z Pracy, ale o ile dobrze pamiętam był całkiem pozytywny odzew w tej sprawie na starym forum.
Także porozmawiać na nowo można.
#Co można z tym zrobić?
Osobiście widzę pare opcji, poza samym ulepszeniem, można też zmienić wygląd.
Mamy obecnie pare przycisków, aczkolwiek każdy kto korzysta z Pracy wybiera najkorzystniejszą opcję, więc niepotrzebne przyciski można usunąć i dać tylko jeden - na przykład większy, na środku.
Pula nazw/rodzajów Prac zostałaby taka sama, a co więcej można nawet zmieszać, by każdy "rodzaj" Prac był dostępny w każdym regionie.
Chociażby logicznie patrząc, to w każdym regionie może być np. malarz, opiekun pokemonów, sprzedawca.
Także po wejściu w zakładkę "Praca" mamy za każdym razem zupełnie losową nazwe Pracy, razem z jakimś ustalonym tam wcześniej wynagrodzeniem.
~Jako zmianę stałą, obecną w każdym z poniższych rozwiązań zaimplementowałbym zmiane dostępnego czasu Pracy z 8h, na 10h.~
1. Dodanie nowych Prac odblokowywanych poziomowo, np.:
-50lvl - 82¥/min
-60lvl - 102¥/min
-70lvl - 124¥/min
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
W tym wypadku, jeżeli model podejmowania Pracy zostałby stary (nie byłby nowy, który opisałem wyżej), byłoby oczywiście potrzebne dodanie nowych nazw wykonywanych wtedy Prac.
Takich jest pełno, więc to nie problem wypisać nowe, a zawsze też można dać po prostu jakiegoś menedżera już istniejącej Pracy, bądź "Starszy" np. "Starszy inżynier/budowlaniec/malarz/programista".
2. Zwiększenie płac za obecne Prace i zwiększenie bonusu premium, np.:
-Co do bonusu premium, to z +70% na +100%, jakby nie patrzeć Praca nie była i nie będzie "Game chanking", także podniesienie tej wartości nie powinno być żadnym problemem.
-Zmiana płac:
--Z 16¥/min na 30¥/min
--Z 24¥/min na 60¥/min
--Z 34¥/min na 90¥/min
--Z 48¥/min na 120¥/min
--Z 64¥/min na 150¥/min
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
3. Podnoszenie zarobku awansujące - zarobek byłby zwiększany poprzez jedną z dwóch poniższych opcji:
~W obu tych pomysłach możemy oczywiście określić wartość maksymalną zarobku~
Co do premium... trzeba jeszcze rozważyć, czy w tym wypadku nie odebrać mu bonusu do zarobku.
3.1. Pierwszą opcją byłoby zwiększenie zarobku z każdym zdobytym poziomem postaci.
Początkowa wartość mogłaby wynosić 5¥/min, a każdy poziom dodawałby +1¥/min (tylko tyle ze względu na osiągalne później wartości, 100lvl ma 105¥/min, a 500lvl to już 505¥/min)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Innym rozwiązaniem byłoby zrobionie progu, np. co 10lvli.
Początkowa wartość mogłaby też wynosić 5¥/min, każdy próg dawałby chociażby +8¥/min (przy 100lvl to 85¥/min, a 500lvl to 405¥/min)
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
Może i byłaby to nawet jakaś mała zachęta do klikania dla tych "mniejszych graczy". Wink
3.2. Drugą opcją jest zwiększenie zarobku z każdym przebitym progiem Przepracowanych godzin.
Tak jak wcześniej napisałem ukończenie tego osiągnięcia trwa około 20 440 godzin samej Pracy.
Można zacząć od początkowego wynagrodzenia 25¥/min, progi byłyby co 20 / 40 Przepracowanych godzin, dając +5¥/min.
Więc po Przepracowaniu 100 godzin mamy już 50¥/min / 35¥/min.
Przy 1 000 godzinach mamy 275¥/min / 150¥/min.
W obu pomysłach mógłby być ważny ogranicznik, aby wartości nie wyskoczyły na zbyt wysoki poziom.
Chociażby wartość maksymalna może wynosić 250¥/min.
Przyśpieszy to przy tej wartości już trochę ponad 4 krotnie wykonywanie osiągnięcia.
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
#Bonus
A tak jeszcze w bonusie sobie dodam, jak mogłoby wyglądać wykorzystanie Premium, w punktach Pracy "3.1. oraz 3.2." - bądź ewentualnie może to też być zamiennik podstawiwy.
Otóż odblokowywałoby ono w zakładce "Praca" dodatkową rubrykę, pozwalającą nam negocjować swojego wynagrodzenie.
Załóżmy że początkowo mamy dostać 50¥/min.
Chcemy więcej, więc wpisujemy, np. 55¥/min, damy "Wyślij ofertę", jeśli losowanie w systemie przepuści, Pracujemy za 55¥/min, jeśli nie, to pracujemy po pierwotnej cenie.
Danego dnia mielibyśmy tylko 1 szansę takiej "Negocjacji".
Co do ograniczeń, to:
-Wynagrodzenie wyższe:
--10% więcej od pierwotnego = 80% szans
--20% więcej od pierwotnego = 60% szans
--30% więcej od pierwotnego = 40% szans
--40% więcej od pierwotnego = 25% szans
--50% więcej od pierwotnego = 15% szans
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
Jeśli taka opcja nie pasuje, to proponuje:
"Bilet na nadgodziny" bądź "Praca na pół etatu"
Co tydzień wraz ze skrzynką premium, otrzymywalibyśmy tak owy bilet.
Działałby prosto, pozwalałby po prostu Pracować w każdym tygodniu określoną liczbę dodatkowych godzin.
Np. 15 godzin.
Mogłoby powstać do tego dodatkowe osiągnięcie, bądź zmiana obecnego, czyli "Pracoholik", które w tym wypadku miałoby zmiane i podliczałoby tylko Przepracowane nadgodziny - byłby do tego osobny licznik, od tego co odlicza obecnie czas trwania Pracy.
"Bilety" mogłyby się kumulować.
#Podsumowanie
Kończąc już moją "waść". Wink
Proponuje wam po prostu, więcej pieniędzy i łatwiejsze ukończenie osiągnięcia. Big Grin 
Serdecznie zapraszam do wypowiadania się i ulepszania pomysłu, jestem otwarty na argumenty.
Pozdrawiam,
~Hissu
Od czau jak ten pomysł był na starym forum to sporo się zmieniło i myślę, że warto jeszcze raz omówić tę propozycję Wink
Na starym forum jak najbardziej poparłem tą propozycje i w moim nastawieniu nic sie nie zmieniło, także wciąż jestem na tak Big Grin

Ale dodam jeszcze od siebie swoje trzy grosze Wink

Nie wiem czy ktoś to poza mną zauważył ale czasem gdy sie pracuje to wpadają pewne dodatki do pracy zależnie od tego którą sie bierze, np safariballe czy timery. Myśle że i na to można zwiększyć szanse w pracy a nawet dawać tego ciut więcej, może nawet podpiąć to pod jakieś osiągnięcie żeby od tak po prostu sie nie zwiększyło ale za coś Wink

Co do punktu trzeciego to jestem za zwiększaniem zarobków po przepracowanych godzinach, ale chciałbym też połączyć to z innym osiągnięciem które można by w ten sposób rozwinąć.
Otóż mamy w grze osiągnięcie "Pracoholik" -> "Przepracuj w sumie 60 godzin" z marną nagrodą "30.000¥" tak więc można zrobić w tym osiągnięciu wyższe poziomy które odblokowywałyby nam wyższe wynagrodzenie w pracy i w ten sposób łatwo dałoby sie zrobić ogranicznik dzięki któremu zwiększanie zarobków nie wyskoczyłoby nam w kosmos.

Podoba mi sie pomysł z biletem na nadgodziny, to niby nic takiego istotnego, ale jak ktoś nie ma czasu klikać to klika na prace i zawsze troche grosza mu wpadnie Tongue

I dodam że razem z tym pomysłem mógłby wejść wyższy poziom osiągnięcia "Super Pracownik" bo mi został już tylko ten najwyższy do zrobienia xD
(08.12.2021, 02:38 PM)Sphinx25 napisał(a): [ -> ]Co do punktu trzeciego to jestem za zwiększaniem zarobków po przepracowanych godzinach, ale chciałbym też połączyć to z innym osiągnięciem które można by w ten sposób rozwinąć.
Otóż mamy w grze osiągnięcie "Pracoholik" -> "Przepracuj w sumie 60 godzin" z marną nagrodą "30.000¥" tak więc można zrobić w tym osiągnięciu wyższe poziomy które odblokowywałyby nam wyższe wynagrodzenie w pracy i w ten sposób łatwo dałoby sie zrobić ogranicznik dzięki któremu zwiększanie zarobków nie wyskoczyłoby nam w kosmos.
Dałem już pomysł osiągniecią za przepracowane nadgodziny, ale można pomyśleć nad rozwinięciem obecnych.  Wink
Powiem że jestem na tak szybciej by kasa leciała
Pomysł jak najbardziej na plus. Być może pomogłoby to odrodzić się już dosyć martwemu elementowi gry jakim jest praca. I jest to zdecydowany zysk dla osób, które kilkają mniej albo w ogóle, a mimo wszystko chciałyby zarobić.

Project D

Zdecydowanie na tak.
Zaufam Twoim sugestiom/propozycją w wysokości wartości zmian ponieważ wyglądają sensownie i nie będę pisał żadnych korekt :p
Jak dla mnie super pomysł! Jestem jak najbardziej za (:
Też jestem na tak. I to bez żadnych uwag Wink
Witam
Pomysł fajny. Ale pierwszeństwo powinno mieć ukończenie prac nad regionem Gaalar Smile
Stron: 1 2 3