Jest to Mój ponowiony pomysł, "przepisany" na nowe forum.
(Na starym, był zaakceptowany i przeniosiony w zakładke "Do realizacji" - pojawił się również wskaźnik procentowego ukończenia na warsach, aczkolwiek został usunięty bez słowa)
Witam serdecznie!
Wpadam do was z tematem Prac w naszych jakże ukochanych Warsach.
Otóż:
#Obecny model prac:
-Każdy region ma dostępnych 5 Prac odblokowywanych odpowiednio z wynagrodzeniem:
--5lvl - 16¥/min (z premium 27¥/min)
--10lvl - 24¥/min (z premium 41¥/min)
--20lvl - 34¥/min (z premium 58¥/min)
--30lvl - 48¥/min (z premium 82¥/min)
--40lvl - 64¥/min (z premium 109¥/min)
-Pracować można 8h dziennie, a Praca blokuje wykonywanie wszelkich innych czynności (nie licząc czatu).
Przy obecnym wzorcu Pracując codziennie maksymalną ilość czasu, na największym zarobku otrzymujemy (średnio):
-Dziennie: 30 720¥/min (z premium 52 320¥/min) - 8 godzin pracy
-Tygodniowo: 215 040¥/min (z premium 366 240¥/min) - 56 godzin pracy
-Miesięcznie: 921 600¥/min (z premium 1 569 600¥/min) - 240 godzin pracy
-Rocznie: 11 212 800¥/min (z premium 19 096 800¥/min) - 2 920 godzin pracy
#I co to za problem?
Przecież "I tak z pracy nikt nie korzysta. / Za 2 złapane poki mam tyle co za dniówkę. / Nawet na piłki nie starczy."
!Ale, ale.
Przypominam o osiągnięciu w grze: "Super Pracownik IV - Zarób 80.000.000 ¥ pracując"
Co na obecny moment jego ukończenie trwa około 7 lat - 20 440 godzin Pracy - (z premium 4 lata - 11 680 godzin pracy).
Jest to całkiem sporo czasu, a mowa tu o założeniu korzystania z tego dzień w dzień, by mieć 80kk¥.
Praca jest elementem zaimplementowanym w grze na stałe, także może warto byłoby go podrasować?
Przyznam, nie każdy korzysta i będzie korzystał z Pracy, ale o ile dobrze pamiętam był całkiem pozytywny odzew w tej sprawie na starym forum.
Także porozmawiać na nowo można.
#Co można z tym zrobić?
Osobiście widzę pare opcji, poza samym ulepszeniem, można też zmienić wygląd.
Mamy obecnie pare przycisków, aczkolwiek każdy kto korzysta z Pracy wybiera najkorzystniejszą opcję, więc niepotrzebne przyciski można usunąć i dać tylko jeden - na przykład większy, na środku.
Pula nazw/rodzajów Prac zostałaby taka sama, a co więcej można nawet zmieszać, by każdy "rodzaj" Prac był dostępny w każdym regionie.
Chociażby logicznie patrząc, to w każdym regionie może być np. malarz, opiekun pokemonów, sprzedawca.
Także po wejściu w zakładkę "Praca" mamy za każdym razem zupełnie losową nazwe Pracy, razem z jakimś ustalonym tam wcześniej wynagrodzeniem.
~Jako zmianę stałą, obecną w każdym z poniższych rozwiązań zaimplementowałbym zmiane dostępnego czasu Pracy z 8h, na 10h.~
1. Dodanie nowych Prac odblokowywanych poziomowo, np.:
-50lvl - 82¥/min
-60lvl - 102¥/min
-70lvl - 124¥/min
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
W tym wypadku, jeżeli model podejmowania Pracy zostałby stary (nie byłby nowy, który opisałem wyżej), byłoby oczywiście potrzebne dodanie nowych nazw wykonywanych wtedy Prac.
Takich jest pełno, więc to nie problem wypisać nowe, a zawsze też można dać po prostu jakiegoś menedżera już istniejącej Pracy, bądź "Starszy" np. "Starszy inżynier/budowlaniec/malarz/programista".
2. Zwiększenie płac za obecne Prace i zwiększenie bonusu premium, np.:
-Co do bonusu premium, to z +70% na +100%, jakby nie patrzeć Praca nie była i nie będzie "Game chanking", także podniesienie tej wartości nie powinno być żadnym problemem.
-Zmiana płac:
--Z 16¥/min na 30¥/min
--Z 24¥/min na 60¥/min
--Z 34¥/min na 90¥/min
--Z 48¥/min na 120¥/min
--Z 64¥/min na 150¥/min
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
3. Podnoszenie zarobku awansujące - zarobek byłby zwiększany poprzez jedną z dwóch poniższych opcji:
~W obu tych pomysłach możemy oczywiście określić wartość maksymalną zarobku~
Co do premium... trzeba jeszcze rozważyć, czy w tym wypadku nie odebrać mu bonusu do zarobku.
3.1. Pierwszą opcją byłoby zwiększenie zarobku z każdym zdobytym poziomem postaci.
Początkowa wartość mogłaby wynosić 5¥/min, a każdy poziom dodawałby +1¥/min (tylko tyle ze względu na osiągalne później wartości, 100lvl ma 105¥/min, a 500lvl to już 505¥/min)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Innym rozwiązaniem byłoby zrobionie progu, np. co 10lvli.
Początkowa wartość mogłaby też wynosić 5¥/min, każdy próg dawałby chociażby +8¥/min (przy 100lvl to 85¥/min, a 500lvl to 405¥/min)
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
Może i byłaby to nawet jakaś mała zachęta do klikania dla tych "mniejszych graczy".
3.2. Drugą opcją jest zwiększenie zarobku z każdym przebitym progiem Przepracowanych godzin.
Tak jak wcześniej napisałem ukończenie tego osiągnięcia trwa około 20 440 godzin samej Pracy.
Można zacząć od początkowego wynagrodzenia 25¥/min, progi byłyby co 20 / 40 Przepracowanych godzin, dając +5¥/min.
Więc po Przepracowaniu 100 godzin mamy już 50¥/min / 35¥/min.
Przy 1 000 godzinach mamy 275¥/min / 150¥/min.
W obu pomysłach mógłby być ważny ogranicznik, aby wartości nie wyskoczyły na zbyt wysoki poziom.
Chociażby wartość maksymalna może wynosić 250¥/min.
Przyśpieszy to przy tej wartości już trochę ponad 4 krotnie wykonywanie osiągnięcia.
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
#Bonus
A tak jeszcze w bonusie sobie dodam, jak mogłoby wyglądać wykorzystanie Premium, w punktach Pracy "3.1. oraz 3.2." - bądź ewentualnie może to też być zamiennik podstawiwy.
Otóż odblokowywałoby ono w zakładce "Praca" dodatkową rubrykę, pozwalającą nam negocjować swojego wynagrodzenie.
Załóżmy że początkowo mamy dostać 50¥/min.
Chcemy więcej, więc wpisujemy, np. 55¥/min, damy "Wyślij ofertę", jeśli losowanie w systemie przepuści, Pracujemy za 55¥/min, jeśli nie, to pracujemy po pierwotnej cenie.
Danego dnia mielibyśmy tylko 1 szansę takiej "Negocjacji".
Co do ograniczeń, to:
-Wynagrodzenie wyższe:
--10% więcej od pierwotnego = 80% szans
--20% więcej od pierwotnego = 60% szans
--30% więcej od pierwotnego = 40% szans
--40% więcej od pierwotnego = 25% szans
--50% więcej od pierwotnego = 15% szans
(Są to TYLKO wartości przykładowe).
Jeśli taka opcja nie pasuje, to proponuje:
"Bilet na nadgodziny" bądź "Praca na pół etatu"
Co tydzień wraz ze skrzynką premium, otrzymywalibyśmy tak owy bilet.
Działałby prosto, pozwalałby po prostu Pracować w każdym tygodniu określoną liczbę dodatkowych godzin.
Np. 15 godzin.
Mogłoby powstać do tego dodatkowe osiągnięcie, bądź zmiana obecnego, czyli "Pracoholik", które w tym wypadku miałoby zmiane i podliczałoby tylko Przepracowane nadgodziny - byłby do tego osobny licznik, od tego co odlicza obecnie czas trwania Pracy.
"Bilety" mogłyby się kumulować.
#Podsumowanie
Kończąc już moją "waść".
Proponuje wam po prostu, więcej pieniędzy i łatwiejsze ukończenie osiągnięcia.
Serdecznie zapraszam do wypowiadania się i ulepszania pomysłu, jestem otwarty na argumenty.
Pozdrawiam,
~Hissu
"끝"