Co sądzicie o tej Zmianie?
Podoba mi się, napisze jej poprawe.
87.50%
14
Nie mam zdania, przemyślę.
6.25%
1
Nie podoba mi się, napisze dlaczego.
6.25%
1
16 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Prace

21 Odpowiedzi, 31131 Wyświetleń

(12.12.2021, 02:07 PM)Sokka napisał(a): Witam
Pomysł fajny. Ale pierwszeństwo powinno mieć ukończenie prac nad regionem Gaalar Smile

Nie twierdze, że nie, to tylko pomysł do projektu pobocznego. Big Grin
"끝" 
Praca w godzinach nocnych bez przerywania jej
(20.12.2021, 10:02 PM)Crisss napisał(a): Praca w godzinach nocnych bez przerywania jej

Mówisz o np. zaczęciu pracy o 22 i by mogła lecieć do 6-8 rano?

By nie rozdzielało różnych dni.
"끝" 
Co mnie by skusiło do wgl klikania w te pracę? Jakby w każdym regionie za każdą pracę był awans za przepracowaną ilość godzin i nowa ranga w pracy, do 10 rang. W każdej pracy osobne rangi. W każdym regionie możliwość wyboru jednej z kilkunastu prac. Gdy porzucimy jedną pracę i chcemy do innej to ranga nam spada do zera.  Za każdą wyższa range w pracy dodatkowy bonus.

Np za pracę jako hodowca  plus 1% do wartość złapanego pokemona z każdą wyższa ranga.

Za pracę jako lekarz - 1 miksturę uzdrawiająca za każdy awans. Itd

Natomiast jeśli rezygnujemy z pracy awans idzie do zera i dodatkowe premie też oraz zmieniłbym całkowicie czas pracy na taki,aby w miesiąc można było osiągnąć range super pracoholik, bo na to miejsce dzięki ranga mogą powstać nowe osiągnięcia,a miało by to sens bo przy każdym zawodzie gracz w miesiąc mógłby zdobyć awans do 10 rangi i było by to bardziej fajne i nie monotonne. Smile

Takie coś jest bardziej grywalne bo jest jakis cel,a samo kilkanie w praca i tylko by przebebnic nic nie daje. A tu masz różne wybory z kilku prac i różne awanse.
Proponuję ograniczyć do 25 ogólnych prac gdzie możliwość jest zdobyć 10 awansow  w miesiąc do 10 rangi  i jak ktoś porzuci to robi sobie inną pracę i od nowa. Bo miesiąc a 7 lat osiągnięcie super pracoholika jak jest teraz to mówi samo za siebie co jest bardziej grywalne  No to tyle by nie spamic
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.08.2022, 10:54 PM przez Dziekan.)
bardzo dobry pomysł dziekana moim zdaniem Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.08.2022, 11:38 PM przez izydor.)
Wprowadziłbym ten pomysł razem pomysłem awansów Dziekana. Zastanawiam się też czy jest sens żeby w każdym regionie były inne miejsca pracy. Czy nie lepiej gdyby w każdym były te same stanowiska ale zamiast 5 to dodać ich np. 10.

Wprowadzenie pomysłu wiązałoby się oczywiście z odświeżeniem wyglądu tej zakładki.
Moim zdaniem warto dodać 25 ogólnych prac, bez podziałów na rejony, oraz dobrać do nich odpowiednie premie za każdy awans aż do najwyższej rangi,a przy najwyższej randze specjalne odznaczenie i nagroda . A za każdą porzucona pracę, wszystkie premie ida do kosza jedynie odznaka za najwyższą range zostaje. Bo tak to by każdy zrobił wszystkie prace i miał każdy rodzaj premi,a tak to zawsze będzie miał premie od pracy,która wybierze.
Chciałem usunąć podział właśnie po to żeby zmniejszyć ilość tych miejsc pracy Big Grin Po co aż 25?
W sumie,żebyś miał więcej roboty ;p
A tak serio. To w sumie 1 osiągnięcie wymaga 1 miesiąca,aby zdobyć najwyższą range w pracach i tak z każda praca,bo po porzuceniu jednej od nowa wszystko i osiągnięcia zostają. W sumie 25 faktycznie za dużo,ale 12 byłoby w sam raz.

Zwiedziłem wszystkie regiony i zrobiłem z tego 12 prac ogólnych, gdzie będzie można awansować z 1 rangi do 10.
1.Praca jako hodowca
Zaczynamy np. od rangi opiekuna
- o 1%  krótszy czas do wyklucia pokemona
2. Praca jako lekarz
- Tańsze leczenie pokemona
3. Praca jako inżynier
-  Plus 1 dodatkowy pkt do majsterkowania za każdy stworzony przedmiot
4. Praca jako ogrodnik
Zaczynamy od rangi zbieracza
- Większe szansa na znalezienie Berry
5. Pracownik banku
-  Możliwość wiekszej lokaty w banku.
6. Praca jako recepcjonista w hotelu.
-  Szybsza regenerecja pa o 1%
7. Praca jako budowniczy
-  2 skrzynki codziennie na dzień.
8. Praca jako analityk
- Większe wynagrodzenie w hodowli.
9. Praca jako kierowca
- Tańszy koszt biletów podróżniczych.
10. Praca jako ochroniarz
- Szansa o 5%,że napotkany trener nie zabierze nam kasy.
11. Praca jako geolog
- Szansa o 5%,że zdarzenia lokacyjne nie zabiorą nam pa.
Za każdą range dodatkowe 5 procent czyli możliwe 50%.
12. Praca jako sprzedawca
- Możliwość wystawienia o 1 oferty więcej na targu.

Z każda wyższa ranga premie będą rosły o iles procent. Na najwyższej randze gracz otrzyma specjalna nagrodę.

No i Admini nie muszą się przejmować później jakie prace dodać z każdym nowym regionem jakby były już ogólne
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.09.2022, 02:44 PM przez Dziekan.)
(30.08.2022, 10:38 PM)Dziekan napisał(a): Co mnie by skusiło do wgl klikania w te pracę? Jakby w każdym regionie za każdą pracę był awans za przepracowaną ilość godzin i nowa ranga w pracy, do 10 rang. W każdej pracy osobne rangi. W każdym regionie możliwość wyboru jednej z kilkunastu prac. Gdy porzucimy jedną pracę i chcemy do innej to ranga nam spada do zera.  Za każdą wyższa range w pracy dodatkowy bonus.

Np za pracę jako hodowca  plus 1% do wartość złapanego pokemona z każdą wyższa ranga.

Za pracę jako lekarz - 1 miksturę uzdrawiająca za każdy awans. Itd

Natomiast jeśli rezygnujemy z pracy awans idzie do zera i dodatkowe premie też oraz zmieniłbym całkowicie czas pracy na taki,aby w miesiąc można było osiągnąć range super pracoholik, bo na to miejsce dzięki ranga mogą powstać nowe osiągnięcia,a miało by to sens bo przy każdym zawodzie gracz w miesiąc mógłby zdobyć awans do 10 rangi i było by to bardziej fajne i nie monotonne. Smile

Takie coś jest bardziej grywalne bo jest jakis cel,a samo kilkanie w praca i tylko by przebebnic nic nie daje. A tu masz różne wybory z kilku prac i różne awanse.
Proponuję ograniczyć do 25 ogólnych prac gdzie możliwość jest zdobyć 10 awansow  w miesiąc do 10 rangi  i jak ktoś porzuci to robi sobie inną pracę i od nowa. Bo miesiąc a 7 lat osiągnięcie super pracoholika jak jest teraz to mówi samo za siebie co jest bardziej grywalne  No to tyle by nie spamic


Sam Super Pracownik polega na zarobieniu określonej kwoty, to takie dodatki powinny mieć inną pulę.

Aczkolwiek takie bonusy brzmią nawet sensownie, jednak nie wiem, czy nie zaburzało by to na pewnym etapie aż za bardzo gry - za dużo bonusów.

Jak już, to prędzej zrobiłbym to w daną specjalizację typu:

1. Hodowca - Zwiększa szanse spotkania, oraz złapania pokemona

2. Magazynier/Budowlaniec (czy cokolwiek) - Zwiększa Punkty Akcji, w końcu praca fizyczna, buduje się wytrzymałośç

3. Naukowiec/Laborant - Tańsza produkcja miksturek, bądź szansa typu 3% na utworzenie dwóch na raz, przy jednej próbie

No i tego typu specjalizacje, można mieć tylko jedną w danym momencie, a jak będziemy zmieniali, to progres nie spada do 0, aczkolwiek spada w jakimś stopniu.

Jednak wtedy zrobiłbym 20 stopni tego zdobycia jako, że nie spada nam ewentualnie wartość do 0 - nominalnie trwałoby to 20 dni.
Co budowałby nam reputację, która jest widoczna w profilu - rośnie nieograniczenie.

Taka reputacja może leciała by do wykorzystania w Zamku Bitew?
Jako dodatkowe próby walk / nagród, albo rankingu.
"끝" 



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości