@Project D
Zacznę od tego, że zdolka ma nie działać walcząc z graczami. Jest stricte pod lokacje
Owszem, ma oryginalnie dodatkowe działania podczas walki, lecz uważam że w obecnej chwili nie ma sensu wprowadzania ich. Cytując podaną bulbapedię:
"Pickup cannot collect items that have been destroyed with Incinerate, eaten with Bug Bite or Pluck, or knocked off with Knock Off. A popped Air Balloon cannot be collected."
Czyli nie przywróci Ci przedmiotów wytrąconych Knock Offem podczas walki z graczem
A samych berry zazwyczaj bierzemy więcej, niż jedną.
A teraz do pytań:
1. To zależy od chęci do programowania i możliwości. Ale zakładam gorszą opcję - czyli do wszystkich.
2. No raczej jak podczas walki, to w momencie kiedy nim walczymy
3. Teoretycznie fajne, ale jest to mnóstwo pisania dla małego bajeru. Dlatego pomińmy tą kwestię, ok?
4. No właśnie, na pokach. A co z resztą? Bo akurat te na pokach nie są problemem, nawet przy obecnym balansie.
5. Trzech rzeczy. I wszystkie mają wpływ na wyprawy, więc porównywanie jak najbardziej jest tu uzasadnione
Zacznę od tego, że zdolka ma nie działać walcząc z graczami. Jest stricte pod lokacje

"Pickup cannot collect items that have been destroyed with Incinerate, eaten with Bug Bite or Pluck, or knocked off with Knock Off. A popped Air Balloon cannot be collected."
Czyli nie przywróci Ci przedmiotów wytrąconych Knock Offem podczas walki z graczem

A teraz do pytań:
1. To zależy od chęci do programowania i możliwości. Ale zakładam gorszą opcję - czyli do wszystkich.
2. No raczej jak podczas walki, to w momencie kiedy nim walczymy

3. Teoretycznie fajne, ale jest to mnóstwo pisania dla małego bajeru. Dlatego pomińmy tą kwestię, ok?
4. No właśnie, na pokach. A co z resztą? Bo akurat te na pokach nie są problemem, nawet przy obecnym balansie.
5. Trzech rzeczy. I wszystkie mają wpływ na wyprawy, więc porównywanie jak najbardziej jest tu uzasadnione

Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
a to co robię ładne nie jest!