Cześć, dołączę się do debaty
1. Formuła eventu
Po części się z Tobą zgadzam, event wydawał mi się trochę pusty w porównaniu do poprzednich. Zadania fabularne, zadania do znalezienia lokacji - bardzo fajny pomysł, niestety potencjał nie został wykorzystany w pełni. Według mnie ilość zadań mniej więcej była w porządku, jedyne co bym zmienił to podzieliłbym kilka zadań na części, ja osobiście nie lubię klikać jednego zadania kilka godzin, po prostu mnie to nudzi. Głupim pomysłem było też usunięcie poziomów trudności - osoby które dopiero zaczynają grę mają do wyklikania te same zadania co osoby wbijające topkę. Poziomy trudności dawały graczom możliwość wyboru, a osobom którym nie zależy na rankingu dawały łatwiejszy sposób na zdobycie punktów eventowych. O zagadkach (a właściwie ich braku) wspominałem zespołowi jeszcze przed eventem. Z tego co pamiętam w odpowiedzi usłyszałem, że zagadek nie będzie ponieważ i tak nikt nie robi ich samodzielnie.
Czerwoni wspominali, że jest to pierwszy event wygenerowany przy pomocy narzędzia. Mam szczerą nadzieję, że narzędzie zostanie dopracowane i nie będzie to po prostu generowanie lokacji zadań i nawet przedmiotów eventowych w AI, bo szczerze wygląda to słabo.
2. Problemy z eventem
Długie oczekiwanie na przerwę techniczną wynikało z tego, że w momencie w którym gracze zaczęli zgłaszać lagi, czerwoni wzięli się do pracy aby spróbować naprawić błąd bez zamykania serwerów, przez co stracilibyście kolejny dzień. Niestety po czasie okazało się, że bez przerwy technicznej się nie obędzie. Nie została ona wprowadzona po sugestii gracza. Po prostu okazało się, że bez przerwy nie uda się naprawić błędu.
3. Drop i lokacje eventowe
Pokemonów było mało, ponieważ do zadania były wymagane pokemony określonych typów. Jak dobrze pamiętam w lokacjach występowały głównie pokemony typu Ice i Normal, a takich pokemonów nie ma dużo. Wiele pokemonów normal ma drugi typ który po prostu nie pasował do eventowych lokacji.
Szansa na spotkanie eventowego pokemona była taka sama jak na każdym evencie. Eventowe skrzynki kosztują okrągłe 1 ph więc nie rozumiem skąd to oburzenie o resp skrzynek w lokacjach (chyba, że chodziło Ci o klucz. Klucz jest warty ponad 500 ph więc to oczywiste, że nie może pojawiać się tak często jak jakaś losowa jagoda lub inny plecakowy przedmiot). Ocena zawartości skrzynki to twoja subiektywna opinia. Według mnie skrzynka nie była taka zła. Jedynie za dużo było tam przedmiotów 'zapychaczy' które dodawane są do każdej skrzynki od buta..
4. Sklepik eventowy
Zgadzam się, że cena sensownych rzeczy w sklepiku była nieadekwatna do ilości punktów które otrzymywało się za zadania główne. Natomiast zadania dodatkowe były według mnie dość proste, i jeśli ktoś miał czas na klikanie na ślepo i walczenie z pokemonami mógł się trochę tych punktów dorobić.
Chyba odniosłem się do wszystkiego, jeśli coś lekko przeinaczyłem to przepraszam. Pozdrawiam
1. Formuła eventu
Po części się z Tobą zgadzam, event wydawał mi się trochę pusty w porównaniu do poprzednich. Zadania fabularne, zadania do znalezienia lokacji - bardzo fajny pomysł, niestety potencjał nie został wykorzystany w pełni. Według mnie ilość zadań mniej więcej była w porządku, jedyne co bym zmienił to podzieliłbym kilka zadań na części, ja osobiście nie lubię klikać jednego zadania kilka godzin, po prostu mnie to nudzi. Głupim pomysłem było też usunięcie poziomów trudności - osoby które dopiero zaczynają grę mają do wyklikania te same zadania co osoby wbijające topkę. Poziomy trudności dawały graczom możliwość wyboru, a osobom którym nie zależy na rankingu dawały łatwiejszy sposób na zdobycie punktów eventowych. O zagadkach (a właściwie ich braku) wspominałem zespołowi jeszcze przed eventem. Z tego co pamiętam w odpowiedzi usłyszałem, że zagadek nie będzie ponieważ i tak nikt nie robi ich samodzielnie.
Czerwoni wspominali, że jest to pierwszy event wygenerowany przy pomocy narzędzia. Mam szczerą nadzieję, że narzędzie zostanie dopracowane i nie będzie to po prostu generowanie lokacji zadań i nawet przedmiotów eventowych w AI, bo szczerze wygląda to słabo.
2. Problemy z eventem
Długie oczekiwanie na przerwę techniczną wynikało z tego, że w momencie w którym gracze zaczęli zgłaszać lagi, czerwoni wzięli się do pracy aby spróbować naprawić błąd bez zamykania serwerów, przez co stracilibyście kolejny dzień. Niestety po czasie okazało się, że bez przerwy technicznej się nie obędzie. Nie została ona wprowadzona po sugestii gracza. Po prostu okazało się, że bez przerwy nie uda się naprawić błędu.
3. Drop i lokacje eventowe
Pokemonów było mało, ponieważ do zadania były wymagane pokemony określonych typów. Jak dobrze pamiętam w lokacjach występowały głównie pokemony typu Ice i Normal, a takich pokemonów nie ma dużo. Wiele pokemonów normal ma drugi typ który po prostu nie pasował do eventowych lokacji.
Szansa na spotkanie eventowego pokemona była taka sama jak na każdym evencie. Eventowe skrzynki kosztują okrągłe 1 ph więc nie rozumiem skąd to oburzenie o resp skrzynek w lokacjach (chyba, że chodziło Ci o klucz. Klucz jest warty ponad 500 ph więc to oczywiste, że nie może pojawiać się tak często jak jakaś losowa jagoda lub inny plecakowy przedmiot). Ocena zawartości skrzynki to twoja subiektywna opinia. Według mnie skrzynka nie była taka zła. Jedynie za dużo było tam przedmiotów 'zapychaczy' które dodawane są do każdej skrzynki od buta..
4. Sklepik eventowy
Zgadzam się, że cena sensownych rzeczy w sklepiku była nieadekwatna do ilości punktów które otrzymywało się za zadania główne. Natomiast zadania dodatkowe były według mnie dość proste, i jeśli ktoś miał czas na klikanie na ślepo i walczenie z pokemonami mógł się trochę tych punktów dorobić.
Chyba odniosłem się do wszystkiego, jeśli coś lekko przeinaczyłem to przepraszam. Pozdrawiam