(30.08.2022, 10:38 PM)Dziekan napisał(a): Co mnie by skusiło do wgl klikania w te pracę? Jakby w każdym regionie za każdą pracę był awans za przepracowaną ilość godzin i nowa ranga w pracy, do 10 rang. W każdej pracy osobne rangi. W każdym regionie możliwość wyboru jednej z kilkunastu prac. Gdy porzucimy jedną pracę i chcemy do innej to ranga nam spada do zera. Za każdą wyższa range w pracy dodatkowy bonus.
Np za pracę jako hodowca plus 1% do wartość złapanego pokemona z każdą wyższa ranga.
Za pracę jako lekarz - 1 miksturę uzdrawiająca za każdy awans. Itd
Natomiast jeśli rezygnujemy z pracy awans idzie do zera i dodatkowe premie też oraz zmieniłbym całkowicie czas pracy na taki,aby w miesiąc można było osiągnąć range super pracoholik, bo na to miejsce dzięki ranga mogą powstać nowe osiągnięcia,a miało by to sens bo przy każdym zawodzie gracz w miesiąc mógłby zdobyć awans do 10 rangi i było by to bardziej fajne i nie monotonne.
Takie coś jest bardziej grywalne bo jest jakis cel,a samo kilkanie w praca i tylko by przebebnic nic nie daje. A tu masz różne wybory z kilku prac i różne awanse.
Proponuję ograniczyć do 25 ogólnych prac gdzie możliwość jest zdobyć 10 awansow w miesiąc do 10 rangi i jak ktoś porzuci to robi sobie inną pracę i od nowa. Bo miesiąc a 7 lat osiągnięcie super pracoholika jak jest teraz to mówi samo za siebie co jest bardziej grywalne No to tyle by nie spamic
Sam Super Pracownik polega na zarobieniu określonej kwoty, to takie dodatki powinny mieć inną pulę.
Aczkolwiek takie bonusy brzmią nawet sensownie, jednak nie wiem, czy nie zaburzało by to na pewnym etapie aż za bardzo gry - za dużo bonusów.
Jak już, to prędzej zrobiłbym to w daną specjalizację typu:
1. Hodowca - Zwiększa szanse spotkania, oraz złapania pokemona
2. Magazynier/Budowlaniec (czy cokolwiek) - Zwiększa Punkty Akcji, w końcu praca fizyczna, buduje się wytrzymałośç
3. Naukowiec/Laborant - Tańsza produkcja miksturek, bądź szansa typu 3% na utworzenie dwóch na raz, przy jednej próbie
No i tego typu specjalizacje, można mieć tylko jedną w danym momencie, a jak będziemy zmieniali, to progres nie spada do 0, aczkolwiek spada w jakimś stopniu.
Jednak wtedy zrobiłbym 20 stopni tego zdobycia jako, że nie spada nam ewentualnie wartość do 0 - nominalnie trwałoby to 20 dni.
Co budowałby nam reputację, która jest widoczna w profilu - rośnie nieograniczenie.
Taka reputacja może leciała by do wykorzystania w Zamku Bitew?
Jako dodatkowe próby walk / nagród, albo rankingu.
"끝"