Co sądzicie o tej Zmianie?
Podoba mi się, napisze jej poprawe.
87.50%
14
Nie mam zdania, przemyślę.
6.25%
1
Nie podoba mi się, napisze dlaczego.
6.25%
1
16 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Prace

21 Odpowiedzi, 30276 Wyświetleń

(30.08.2022, 10:38 PM)Dziekan napisał(a): Co mnie by skusiło do wgl klikania w te pracę? Jakby w każdym regionie za każdą pracę był awans za przepracowaną ilość godzin i nowa ranga w pracy, do 10 rang. W każdej pracy osobne rangi. W każdym regionie możliwość wyboru jednej z kilkunastu prac. Gdy porzucimy jedną pracę i chcemy do innej to ranga nam spada do zera.  Za każdą wyższa range w pracy dodatkowy bonus.

Np za pracę jako hodowca  plus 1% do wartość złapanego pokemona z każdą wyższa ranga.

Za pracę jako lekarz - 1 miksturę uzdrawiająca za każdy awans. Itd

Natomiast jeśli rezygnujemy z pracy awans idzie do zera i dodatkowe premie też oraz zmieniłbym całkowicie czas pracy na taki,aby w miesiąc można było osiągnąć range super pracoholik, bo na to miejsce dzięki ranga mogą powstać nowe osiągnięcia,a miało by to sens bo przy każdym zawodzie gracz w miesiąc mógłby zdobyć awans do 10 rangi i było by to bardziej fajne i nie monotonne. Smile

Takie coś jest bardziej grywalne bo jest jakis cel,a samo kilkanie w praca i tylko by przebebnic nic nie daje. A tu masz różne wybory z kilku prac i różne awanse.
Proponuję ograniczyć do 25 ogólnych prac gdzie możliwość jest zdobyć 10 awansow  w miesiąc do 10 rangi  i jak ktoś porzuci to robi sobie inną pracę i od nowa. Bo miesiąc a 7 lat osiągnięcie super pracoholika jak jest teraz to mówi samo za siebie co jest bardziej grywalne  No to tyle by nie spamic


Sam Super Pracownik polega na zarobieniu określonej kwoty, to takie dodatki powinny mieć inną pulę.

Aczkolwiek takie bonusy brzmią nawet sensownie, jednak nie wiem, czy nie zaburzało by to na pewnym etapie aż za bardzo gry - za dużo bonusów.

Jak już, to prędzej zrobiłbym to w daną specjalizację typu:

1. Hodowca - Zwiększa szanse spotkania, oraz złapania pokemona

2. Magazynier/Budowlaniec (czy cokolwiek) - Zwiększa Punkty Akcji, w końcu praca fizyczna, buduje się wytrzymałośç

3. Naukowiec/Laborant - Tańsza produkcja miksturek, bądź szansa typu 3% na utworzenie dwóch na raz, przy jednej próbie

No i tego typu specjalizacje, można mieć tylko jedną w danym momencie, a jak będziemy zmieniali, to progres nie spada do 0, aczkolwiek spada w jakimś stopniu.

Jednak wtedy zrobiłbym 20 stopni tego zdobycia jako, że nie spada nam ewentualnie wartość do 0 - nominalnie trwałoby to 20 dni.
Co budowałby nam reputację, która jest widoczna w profilu - rośnie nieograniczenie.

Taka reputacja może leciała by do wykorzystania w Zamku Bitew?
Jako dodatkowe próby walk / nagród, albo rankingu.
"끝" 

Wiadomości w tym wątku
Prace - przez Hissatsu - 07.12.2021, 09:46 PM
RE: Prace - przez Alex - 08.12.2021, 01:19 PM
RE: Prace - przez Sphinx25 - 08.12.2021, 02:38 PM
RE: Prace - przez Hissatsu - 08.12.2021, 03:39 PM
RE: Prace - przez Aquampir - 08.12.2021, 08:00 PM
RE: Prace - przez Hermes - 08.12.2021, 09:34 PM
RE: Prace - przez Project D - 08.12.2021, 09:45 PM
RE: Prace - przez Shine - 09.12.2021, 05:22 PM
RE: Prace - przez MrRazz - 09.12.2021, 06:09 PM
RE: Prace - przez Sokka - 12.12.2021, 02:07 PM
RE: Prace - przez Hissatsu - 12.12.2021, 03:50 PM
RE: Prace - przez Crisss - 20.12.2021, 10:02 PM
RE: Prace - przez Hissatsu - 21.12.2021, 02:33 PM
RE: Prace - przez Dziekan - 30.08.2022, 10:38 PM
RE: Prace - przez Hissatsu - 26.10.2022, 08:49 PM
RE: Prace - przez izydor - 30.08.2022, 11:14 PM
RE: Prace - przez Alex - 02.09.2022, 09:34 PM
RE: Prace - przez Dziekan - 03.09.2022, 04:26 PM
RE: Prace - przez Alex - 05.09.2022, 08:29 AM
RE: Prace - przez Dziekan - 06.09.2022, 01:54 PM
RE: Prace - przez magi91magu - 16.12.2022, 01:17 PM
RE: Prace - przez Hissatsu - 19.12.2022, 01:49 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości