Ze swojej perspektywy powiem tak:
1 - zadania codzienne. Od eventu, kiedy wyzbyłem się oaków nie zrobiłem chyba ani jednego zadnia codziennego, bo się to nie opłaca. Przy grze jeszcze trochę trzyma mnie BF, jak już dobije pkt na 10 cukierków dynamax, to już nie będę miał po co wchodzić. Powinno się przywrócić stare zadnia do momentu dopracowania nowych (gdy bilans zysków/strat będzie podobny do starych zadań).
2 - to o czym wspomniał Piter - to jest jakiś ewenement, że w tej grze nie ma żadnych bonusów za lvl. Ci z wyższym lvlem powinni być jakoś nagradzani, np. jakimś bonusem do jakiejś statystyki co 50-100 lvli czy w jakiś inny sposób (może nawet legenda za odpowiedni wysoki poziom? Dałoby się to tak ogarnąć, że np. takiej legendy nie można sprzedać czy wymyślić jakieś ograniczenia dla tak zdobytego poka). Mogłoby to też zachęcić większą liczbę graczy do klikania (to co jest obecnie w osiągnięciach w żaden sposób nie zachęca, bo nie daje żadnej wymiernej korzyści w grze).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.06.2022, 03:07 PM przez Saga.)
1 - zadania codzienne. Od eventu, kiedy wyzbyłem się oaków nie zrobiłem chyba ani jednego zadnia codziennego, bo się to nie opłaca. Przy grze jeszcze trochę trzyma mnie BF, jak już dobije pkt na 10 cukierków dynamax, to już nie będę miał po co wchodzić. Powinno się przywrócić stare zadnia do momentu dopracowania nowych (gdy bilans zysków/strat będzie podobny do starych zadań).
2 - to o czym wspomniał Piter - to jest jakiś ewenement, że w tej grze nie ma żadnych bonusów za lvl. Ci z wyższym lvlem powinni być jakoś nagradzani, np. jakimś bonusem do jakiejś statystyki co 50-100 lvli czy w jakiś inny sposób (może nawet legenda za odpowiedni wysoki poziom? Dałoby się to tak ogarnąć, że np. takiej legendy nie można sprzedać czy wymyślić jakieś ograniczenia dla tak zdobytego poka). Mogłoby to też zachęcić większą liczbę graczy do klikania (to co jest obecnie w osiągnięciach w żaden sposób nie zachęca, bo nie daje żadnej wymiernej korzyści w grze).