Gracze

80 Odpowiedzi, 79811 Wyświetleń

Zakładałem że może tak być dlatego jak nadarzyła się okazja uwzględniłem mój pomysł na forum.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Ze swojej perspektywy powiem tak:
1 - zadania codzienne. Od eventu, kiedy wyzbyłem się oaków nie zrobiłem chyba ani jednego zadnia codziennego, bo się to nie opłaca. Przy grze jeszcze trochę trzyma mnie BF, jak już dobije pkt na 10 cukierków dynamax, to już nie będę miał po co wchodzić. Powinno się przywrócić stare zadnia do momentu dopracowania nowych (gdy bilans zysków/strat będzie podobny do starych zadań).
2 - to o czym wspomniał Piter - to jest jakiś ewenement, że w tej grze nie ma żadnych bonusów za lvl. Ci z wyższym lvlem powinni być jakoś nagradzani, np. jakimś bonusem do jakiejś statystyki co 50-100 lvli czy w jakiś inny sposób (może nawet legenda za odpowiedni wysoki poziom? Dałoby się to tak ogarnąć, że np. takiej legendy nie można sprzedać czy wymyślić jakieś ograniczenia dla tak zdobytego poka). Mogłoby to też zachęcić większą liczbę graczy do klikania (to co jest obecnie w osiągnięciach w żaden sposób nie zachęca, bo nie daje żadnej wymiernej korzyści w grze).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.06.2022, 03:07 PM przez Saga.)
Co do legend wydaje mi się że nie za bardzo. Bardziej uderzył bym w większą ilość punktów akcji co na przykład 20-30 poziomów zmiana o 5. Oczywiście można pomyśleć nad legendą której nie da się sprzedać aczkolwiek gra jest powiedzmy oparta na wolnym rynku dlatego brak możliwości sprzedaży mógłby zaboleć. Natomiast większą ilością punktów akcji nie pogardził by żaden wyjadacz. Wtedy zadania mogłyby zostać takie jakie są bo powiedzmy inaczej wygląda wychodzenie na + przy 185 a inaczej przy nawet 250. Zakładam że wtedy już byłoby więcej na + niż teraz. Można połączyć ze sobą kilka niedopracowań.

Przykładowo wykorzystać pomysł Hissu tak aby praca miała większy zarobek przy większym poziomem.
Osobiście dobiła mnie mocno lokata.

Jakby tak popatrzeć 1.5kk jest bardzo małą ilością zarobioną podczas miesiąca. Zamiast blokady do 1.5kk można by było ją podnieść. Lub całkowicie zdjąć. Fakt że mogłoby to znacznie gospodarkę zmienić w grze co mogłoby być korzystne bądź nie. 

Dość mocnym bólem dla graczy jest monotoniczność gry i brak rywalizacji wśród większości. Co prawda są ludzie którzy stawiają sobie zadania 400 poziom itd. ale oprócz eventów mało kto kiedy mocno klika. Zadania Samsona są dość ciekawym doświadczeniem ale mógłby istnieć coś w rodzaju clicking tournaments. Chodzi w nich jak sama nazwa brzmi klikaniu dla lepszego miejsca. Można by było założyć do nich sezony które dawałyby określone nagrody jak w samsonie ale rozgrywka by polegała na czym innym. Udział brało by się poprzez dołączenie podobnie jak w batlle factory z innymi graczami tyle że searching osób zająłby więcej na przykład wyszukiwał osoby przez następną godzinę oczywiście w chmurze aby nie zakłócić rozgrywki. Gracze mieliby podobne zadania jak te czasowe po dobraniu z tymże trwające na przykład do 4h. Za określone miejsce dostawało by się punkty oraz nagrody niespodzianki (na przykład Berry aby uniknąć deficytu w grze) całość punktowa byłaby podliczają powiedzmy pod koniec miesiąca. Taka rozgrywka zapewniłaby nieustanną rywalizację. Oczywiście graczy wybierało by (jeśli będzie taka możliwość) w podobny poziom bądź ilość oakow aby walka mogła być wyrównana. Oczywiście to jest pierwszy pomysł więc ciężko może być aby idealnie się sprawdził. Ale na schemacie blokowym nawet się układało xD

Kolejna i już ostatnia sprawa to design strony. Osobiście nic nie mam do niego ale można by było założyć podmenu (na przykład ustawienia) z możliwością ustawienia własnego. Chodzi mi tutaj o kolory szesnastkowe lub w RGB. Ok wpisaniu ich w formularzu mogłyby być wysłane do css'a gracza w następnie podmienione. Wtedy każdy mógłby ustawić swój własny i wygodny dla niego wygląd strony. Uniknięto by również wtedy mamrotań ze strony ludności sprzeciwiającej się zmianie designu Tongue
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.06.2022, 04:24 PM przez Piter.)
Jestem za pomysłem sagi, brak nagród za wysoki poziom to jakaś kpina Smile
Co do zadań to tak samo uważam że nowe zadania zniechęciły dużą liczbę osób, załamały targ, warsztatowe były cokolwiek warte teraz to nawet szkoda timerka rzucać Big Grin
Po 1 Nagrody za wysokie lvle brzmią dobrze Big Grin Nie chodzi o nagrody typu 50kky czy tam ileś za wbicie 1000poziomu bo to śmieszne ale o np. bonusy do PA, bądź bonusy do innych części gry które są nie doceniane lub nie wykorzystany jest ich potencjał: BF, tu ktoś może się nie zgodzić ze mną bo to już taka pierdoła ale walory estetyczne profilu Tongue otóż w grze Shakes und fidget można zakupic złotą ramke do profilu która kompletnie nie daje żadnych przewag nad innymi graczami lecz jest walorem estetycznym tam płaci się to w walucie którą ciężko zdobyć więc dostęp do ramki mają osoby p2w, myślę że na warsach mógłby być to bonus za wbicie np. 1k lvl

Codzienne bonusy- nie oszukujmy się xD oprócz 25ph jest to beznadziejne... Może zamiana innych nagród na ph byłaby zadowalająca dla graczy? Jest taka potrzeba na nawet najmniejsze ilości ph że ludzi mogło by to uszczęśliwić a gracze którzy wolą Y mogli by to sprzedać bez problemu

Przelicznik ph- Według mnie powinien zostać rozszerzony do 1:10-1:14 przez brak ph w grze które często gnije na kontach wyjadaczy którzy nie chcą go sprzedawać bo kiedyś dostawali za to więcej kasy i nikomu to nie przeszkadzało bo ludzie to ph kupowali jak było za unormowaną stawke Big Grin to były czasy... ph pod dostatkiem

Gra/błędy- Chodzi mi tu o jednego z adminów... który eh wiadomo ma swoje życie prywatne i sprawy na głowie ale bez przesady to nie tłumaczy olewki na gre... Galar i zadania Big Grin błędy w zadaniach oaka są np. te pisemne (byly zgłaszane) bądź te ważniejsze które zostały (chyba) nieudolnie naprawione 2 przykłady: 1 ewolucja toxela do wyexpienia w teamie yell xD gracze dostawali ją w wersji zwykłej przez co nici z uzupełnienia gablotki (i nie nie chodzi tutaj o półkę chwały tylko o gablotke czyli miejsce w którym są zapisywane poki które znaleźlismy kupilismy badz zdobylismy) nie wiem czy zostało to rozwiązane bo na wiadomośći do hRsa nigdy nie dostałem odpowiedzi, a odczytywane były nawet po 2tygodniach (przypomnę że nie jest to zwykły okres gdzie nic się nie dzieje w grze tylko najważniejsze wydarzenie od 3lat? mogę się mylić ale to już nie ważne.. 2 Odznaka... na początku jej nie było xD potem była ale upośledzona bez grafiki aż w końcu po dłuższym okresie czasu jest w całej okazałości z okłamaną datą (galar weszło 5marca a zepsuta odznaka została dodana prawie równy miesiąc później)

Targ- Wnioskuję o zlikwidowanie widełek i możliwość wykazania się naszych wspaniałych adminów od tej sekcji gry Wink Widełki zostały dodane z jakiego powodu? Tylko jeden mi przychodzi na myśl, czyli że kolorki nie mogły sobie poradzić z tym targiem. Lecz czy jest to powód żeby kompletnie odcinać graczy od manipulacji targiem? Żeby kolejna rzecz w grze była tylko kwestią wyliczeń?(takich dobrych wyliczeń że oczywiście timerki potrafiły z dnia na dzień zejść o 50% swojej wartości tak samo jak np. kamień słońca XDD bujdy na resorach czy jakoś tak) Czemu niby nie dać graczom wolnej ręki tylko dlatego, że "4 adminów" nie dało sobie z tym rady. I tu jeszcze dorzucę, że z tych wszystkich adminów tylko jedna osoba była szczególnie zaangażowana w ten targ Big Grin inni mieli podejście: "Nikt nie kupi to nie ma problemu".

Było by tyle z moich wypocin xD elo z fartem B)

Ps. Żeby zachęcić graczy do forum warto wprowadzić jakiś lvl z expem (za każdy lvl bonusy w grze czy coś) bo wypowiada się jak do tej pory zawężone grono osób.
A co do ostatniego punktu dorzucę że od zmarłego chatu mamy o wiele więcej kolorków niż od obszernego targu gry
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.06.2022, 02:34 PM przez Kagey.)
A odnośnie osób z permem powinni każdemu konto odblokować, każdemu należy się 2 szansa. Alex sam tak pisał biorąc antego do zespołu :>
Krótko mówiąc to co powinniśmy rozważyć to nagrody za lvle (aktywność).
Jednak nikt nie wspomina o tych nagrodach za wbicie lvl gdzie masz wilczone w to balle, a co więcej co 100 lvli masz masterballa.

I tak aktywność w grze zawsze leży w okresie wiosennym / letnim bo wtedy dzieciaki mają luźne obowiązki w szkołach przed wakacjami. To właśnie dzieciaki stanowią społeczność Pokewars, nie starsi ludzie, nie my naszego pokroju. A wiadomo jacy są dzieciaki w dzisiejszych czasach - rozpieszczone.

Dlatego nie możemy rozdawać na lewo i prawo legendy tylko dlatego, że dzieciaki chcą za darmo.
Najlepszym rozwiązaniem z tego pomysłu jest raczej balle do złapania legendy w rezerwacie co X lvli z szansą na złapanie... powiedzmy, że 10%.
Nie może być za łatwo, ani za trudne.
No i ogólnie bym zwiększył nagrody na kolejnych poziomach gdzie masz jeszcze więcej expa do wbicia.

>>> i tak z tego tematu powstał śmietnik dot. banach pewnych graczy. Nie powinno tak być, zwłaszcza gdy ostateczną decyzję podjęli admini, nie żaden nadzorca czatu czy targ czy tam moderator.
Idiotyczny pomysł z ballami do legend XD dwubiegunowość niby masz nie rozpieszczać a dajesz opcje złapania legi co jest śmieszne zwłaszcza że 10% to mega dużo xD
(01.07.2022, 05:36 PM)Kagey napisał(a): Idiotyczny pomysł z ballami do legend XD dwubiegunowość niby masz nie rozpieszczać a dajesz opcje złapania legi co jest śmieszne zwłaszcza że 10% to mega dużo xD

Jak kto co woli. Widocznie ten pomysł przeczytałeś na szybko, że nie wyciągnąłeś z nich żadnych wniosków. Poza tym nie wspomniałem nigdzie, że będą balle do legendy wpadać co 1 lvli tylko co jakiś X. Może to być nawet 200 lvl. Smile
Legendy na pewno by na tym ucierpiały. Aktualnie są jako tako bardzo rzadkie a to co jest proponowane może zaszkodzić ich cenie aczkolwiek co 200 poziomów już nie tak bardzo jak co dziesięć. Są osoby które mają masową ilość legend wydając cały czas w grze na nie, a teraz mógłby ktoś je zdobyć łapiąc w rezerwacie. Natomiast drugi pomysł dla mnie super sprawa. Powinny być większe nagrody dla osób z większym poziomem osobiście dałbym jakiś bonus do tego.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości