@MrRazz
"Poza tym - ma się nie kumulować. Nie ważne czy 1 czy 6 poków mamy z tą zdolnością, to zawsze będzie to tylko +10%"
Cieszę się że zwróciłeś na to uwagę, jak najbardziej na +
"To zależy od chęci do programowania i możliwości. Ale zakładam gorszą opcję - czyli do wszystkich."
Jeśli miałoby dotyczyć to wszystkich przedmiotów, mimo wszystko i tak część trzeba będzie wykluczyć. Biorąc pod uwagę itemy oraz ich rzadkość znalezienia, zastosowałbym to tak samo dla tej zdolności (tak jak w oryginale), a nie by był taki sam % na wszystkie itemy, np. 30% na berry, 30% na item trzymany przez poki, 15% na kryształy, 15% na TM, 10% na kamienie.
W tym przykładzie oczywiście nie uwzględniłem wszystkiego, przedstawiłem jedynie jako wskazówkę. Kwestia wartości. Wiem, proszę mi nie wypominać cen różniących się choćby między kryształami 'trawiasty a normalny'. To będzie temat do przedyskutowania
"No właśnie, na pokach. A co z resztą? Bo akurat te na pokach nie są problemem, nawet przy obecnym balansie."
A z pozostałymi itemami jest problem? Gdyby było ich za dużo to też nie byłoby fajnie, wszystko zacznie tanieć (jakby targ nie był dość zepsuty xD)
___
@Sphinx25
"Co do pierwszego działania o jakim wspomniał Razz to osobiście wolałbym żeby ta zdolność zwiększała szanse tylko na itemy które pokedeks określa jako "do trzymania dla pokemonów" (oczywiście bez tych warsztatowych xD i trzymanych przez poki) plus kamienie ewolucyjne, a bez tej całej reszty jak ulubiony napój, poke chrupki czy inne tego typu."
Tak, coś w tym stylu będzie ok
"Zaś co do drugiego działania to osobiście wolałbym żeby to wyglądało tak:
Po wygranej walce dzięki tej zdolności pokemon ma 5/10% (tak jak proponuje Razz) na to że zgarnie przedmiot trzymany przez dzikiego pokemona."
Ojoj... A co z eventami i przedmiotami eventowymi na pokach? Jakby 100% itemów na pokach trafiałyby do plecaka praktycznie od tak, nawet nie chcę sobie tego wyobrażać :p Propozycja MrRazza zdecydowanie racjonalniejsza.
"Nie żeby coś, ale osobiście wole dostać taką zdolność i mieć zarazem większy wybór w pokemonach do dziczy niż obecnie jedyny słuszny wybór to poki pokroju Snorlaxa i nic więcej"
Tego argumentu nie rozumiem <psyduck>. Od kiedy jedyny sensowny pok do dziczy to Snorlax? Może być nim praktycznie każdy
"Inna sprawa że to nie prawda że tylko w fanatyku masz takie zadania, bo na każdym poziom są takie zadania, bo to są te same zadania tylko z mniejszą liczbą, jak nie wierzysz to z ogromną chęcią Ci to udowodnie."
Tak, ale też wtedy ich liość do złapania też jest znacznie różniąca, co nie powinno wpływać na jęki i narzekanie
"Poza tym - ma się nie kumulować. Nie ważne czy 1 czy 6 poków mamy z tą zdolnością, to zawsze będzie to tylko +10%"
Cieszę się że zwróciłeś na to uwagę, jak najbardziej na +
"To zależy od chęci do programowania i możliwości. Ale zakładam gorszą opcję - czyli do wszystkich."
Jeśli miałoby dotyczyć to wszystkich przedmiotów, mimo wszystko i tak część trzeba będzie wykluczyć. Biorąc pod uwagę itemy oraz ich rzadkość znalezienia, zastosowałbym to tak samo dla tej zdolności (tak jak w oryginale), a nie by był taki sam % na wszystkie itemy, np. 30% na berry, 30% na item trzymany przez poki, 15% na kryształy, 15% na TM, 10% na kamienie.
W tym przykładzie oczywiście nie uwzględniłem wszystkiego, przedstawiłem jedynie jako wskazówkę. Kwestia wartości. Wiem, proszę mi nie wypominać cen różniących się choćby między kryształami 'trawiasty a normalny'. To będzie temat do przedyskutowania
"No właśnie, na pokach. A co z resztą? Bo akurat te na pokach nie są problemem, nawet przy obecnym balansie."
A z pozostałymi itemami jest problem? Gdyby było ich za dużo to też nie byłoby fajnie, wszystko zacznie tanieć (jakby targ nie był dość zepsuty xD)
___
@Sphinx25
"Co do pierwszego działania o jakim wspomniał Razz to osobiście wolałbym żeby ta zdolność zwiększała szanse tylko na itemy które pokedeks określa jako "do trzymania dla pokemonów" (oczywiście bez tych warsztatowych xD i trzymanych przez poki) plus kamienie ewolucyjne, a bez tej całej reszty jak ulubiony napój, poke chrupki czy inne tego typu."
Tak, coś w tym stylu będzie ok
"Zaś co do drugiego działania to osobiście wolałbym żeby to wyglądało tak:
Po wygranej walce dzięki tej zdolności pokemon ma 5/10% (tak jak proponuje Razz) na to że zgarnie przedmiot trzymany przez dzikiego pokemona."
Ojoj... A co z eventami i przedmiotami eventowymi na pokach? Jakby 100% itemów na pokach trafiałyby do plecaka praktycznie od tak, nawet nie chcę sobie tego wyobrażać :p Propozycja MrRazza zdecydowanie racjonalniejsza.
"Nie żeby coś, ale osobiście wole dostać taką zdolność i mieć zarazem większy wybór w pokemonach do dziczy niż obecnie jedyny słuszny wybór to poki pokroju Snorlaxa i nic więcej"
Tego argumentu nie rozumiem <psyduck>. Od kiedy jedyny sensowny pok do dziczy to Snorlax? Może być nim praktycznie każdy
"Inna sprawa że to nie prawda że tylko w fanatyku masz takie zadania, bo na każdym poziom są takie zadania, bo to są te same zadania tylko z mniejszą liczbą, jak nie wierzysz to z ogromną chęcią Ci to udowodnie."
Tak, ale też wtedy ich liość do złapania też jest znacznie różniąca, co nie powinno wpływać na jęki i narzekanie