Te procenty na itemy 30%, 25% itd., których suma wynosiłaby Nową wartość 100% dla tych 5/10% zdolki.
Jaśniej, szansa na znalezienie itemu wynosiłaby 5/10%, a to Jaki item spośrów wszystkich zostanie znaleziony to temy służy nowa wartość 100%, np. dla 5/10% byloby 30% na berry, 30% na item yrzymany przez poka itp itd.
Ok, niedoczytałem tych 5/10% szans na zgarnięcie itemu po wygraniu. Mimo to, wciąż sensowniejsza jest propozycja MrRazza, ponieważ to co przedstawiasz bardziej przypomina oryginalne działanie ataku Thief, któremu chyba z jasnych powodów odebrano możlowość kradzieży itemów na pokach z dziczy na stałe
Jaśniej, szansa na znalezienie itemu wynosiłaby 5/10%, a to Jaki item spośrów wszystkich zostanie znaleziony to temy służy nowa wartość 100%, np. dla 5/10% byloby 30% na berry, 30% na item yrzymany przez poka itp itd.
Ok, niedoczytałem tych 5/10% szans na zgarnięcie itemu po wygraniu. Mimo to, wciąż sensowniejsza jest propozycja MrRazza, ponieważ to co przedstawiasz bardziej przypomina oryginalne działanie ataku Thief, któremu chyba z jasnych powodów odebrano możlowość kradzieży itemów na pokach z dziczy na stałe