@Project D
Odnosząc się do oryginalnego działania - zdolność, jak już wcześniej było wspominane przy pytaniu "walk z graczami", to działała również podczas walk. Dlatego zaproponowałem te X% do złapania, bo jak później też wspomnieliście - nie zostało by zaimportowane oryginalne działanie, tak jak w przypadku Thief. Dlatego zostawił bym itemki na pokach tak, jak są, bo po coś na nich są, a nie leżą luzem w lokacji.
Co do samego działania poza walką - mimo iż na razie pomysł zebrał 100% glosów na wartość 10%, to wcale nie stoję murem, że to musi być ledwo/aż* 10%. Dlatego w ankiecie są opcje z niższą wartością przeze mnie wcześniej uwzględnianą. Mimo to, odnoszę wrażenie, iż zaproponowane przez Ciebie wartości niewiele zmienią przy RNG występującym w grze i wpływie jakim mają zadania. Mimo iż brzmi to w miarę rozsądnie.
*niepotrzebne skreślić według uznania.
Odnosząc się do oryginalnego działania - zdolność, jak już wcześniej było wspominane przy pytaniu "walk z graczami", to działała również podczas walk. Dlatego zaproponowałem te X% do złapania, bo jak później też wspomnieliście - nie zostało by zaimportowane oryginalne działanie, tak jak w przypadku Thief. Dlatego zostawił bym itemki na pokach tak, jak są, bo po coś na nich są, a nie leżą luzem w lokacji.
Co do samego działania poza walką - mimo iż na razie pomysł zebrał 100% glosów na wartość 10%, to wcale nie stoję murem, że to musi być ledwo/aż* 10%. Dlatego w ankiecie są opcje z niższą wartością przeze mnie wcześniej uwzględnianą. Mimo to, odnoszę wrażenie, iż zaproponowane przez Ciebie wartości niewiele zmienią przy RNG występującym w grze i wpływie jakim mają zadania. Mimo iż brzmi to w miarę rozsądnie.
*niepotrzebne skreślić według uznania.
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
a to co robię ładne nie jest!