Co mnie by skusiło do wgl klikania w te pracę? Jakby w każdym regionie za każdą pracę był awans za przepracowaną ilość godzin i nowa ranga w pracy, do 10 rang. W każdej pracy osobne rangi. W każdym regionie możliwość wyboru jednej z kilkunastu prac. Gdy porzucimy jedną pracę i chcemy do innej to ranga nam spada do zera. Za każdą wyższa range w pracy dodatkowy bonus.
Np za pracę jako hodowca plus 1% do wartość złapanego pokemona z każdą wyższa ranga.
Za pracę jako lekarz - 1 miksturę uzdrawiająca za każdy awans. Itd
Natomiast jeśli rezygnujemy z pracy awans idzie do zera i dodatkowe premie też oraz zmieniłbym całkowicie czas pracy na taki,aby w miesiąc można było osiągnąć range super pracoholik, bo na to miejsce dzięki ranga mogą powstać nowe osiągnięcia,a miało by to sens bo przy każdym zawodzie gracz w miesiąc mógłby zdobyć awans do 10 rangi i było by to bardziej fajne i nie monotonne.
Takie coś jest bardziej grywalne bo jest jakis cel,a samo kilkanie w praca i tylko by przebebnic nic nie daje. A tu masz różne wybory z kilku prac i różne awanse.
Proponuję ograniczyć do 25 ogólnych prac gdzie możliwość jest zdobyć 10 awansow w miesiąc do 10 rangi i jak ktoś porzuci to robi sobie inną pracę i od nowa. Bo miesiąc a 7 lat osiągnięcie super pracoholika jak jest teraz to mówi samo za siebie co jest bardziej grywalne No to tyle by nie spamic
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.08.2022, 10:54 PM przez Dziekan.)
Np za pracę jako hodowca plus 1% do wartość złapanego pokemona z każdą wyższa ranga.
Za pracę jako lekarz - 1 miksturę uzdrawiająca za każdy awans. Itd
Natomiast jeśli rezygnujemy z pracy awans idzie do zera i dodatkowe premie też oraz zmieniłbym całkowicie czas pracy na taki,aby w miesiąc można było osiągnąć range super pracoholik, bo na to miejsce dzięki ranga mogą powstać nowe osiągnięcia,a miało by to sens bo przy każdym zawodzie gracz w miesiąc mógłby zdobyć awans do 10 rangi i było by to bardziej fajne i nie monotonne.
Takie coś jest bardziej grywalne bo jest jakis cel,a samo kilkanie w praca i tylko by przebebnic nic nie daje. A tu masz różne wybory z kilku prac i różne awanse.
Proponuję ograniczyć do 25 ogólnych prac gdzie możliwość jest zdobyć 10 awansow w miesiąc do 10 rangi i jak ktoś porzuci to robi sobie inną pracę i od nowa. Bo miesiąc a 7 lat osiągnięcie super pracoholika jak jest teraz to mówi samo za siebie co jest bardziej grywalne No to tyle by nie spamic