Gracze

80 Odpowiedzi, 81431 Wyświetleń

Z tego co wiem kilka osób deklarowało pomoc w tworzeniu … ( jak to nie plotka)
Nie wspominam o ambitnych projektach na początek…
Modyfikacja oaka o oddanie pokow na 130 lvl, oddanie starterów w większej ilosci, więcej evo pokow przez itm… oddanie pokow sh określonego typu, expienie pokow… to wszystko na bazie tego co jest … zejda itm z plecaków, rozrusza się targ…
(30.07.2022, 10:59 PM)Crisss napisał(a): Z tego co wiem kilka osób deklarowało pomoc w tworzeniu … ( jak to nie plotka)
Nie wspominam o ambitnych projektach na początek…
Modyfikacja oaka o oddanie pokow na 130 lvl, oddanie starterów w większej ilosci, więcej evo pokow przez itm… oddanie pokow sh określonego typu, expienie pokow… to wszystko na bazie tego co jest … zejda itm z plecaków, rozrusza się targ…

Ekhem nawet znam 2 osoby co proponowały tylko że to inaczej wygląda Tongue. Widzisz pisanie kodu jest ryzykowne dla administracji gdyż można w nich ukryć różne luki i wykorzystywać je później dlatego na taką pracę trzeba zdobyć zaufanie. Co do reszty nwm ile zajmie poprawka.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Ok, dlatego piszę o bazowaniu na zadaniach oaka, zmieniając lvle expienia pokow, zwiększajac ilosci starterów, zwiększajac ilosc do oddania pokow przez evo, oddanie pokow na 130lvl, warunkiem ukończenie zadań oaka… baza jest tylko zwiększenie wymagań… można po kolei pojedyncze regiony wprowadzać ..
Brzmi jak mało roboty ale mam pytanie z czystej ciekawości. Nie znudziło by ci się robienie powtórki z oaka? W sensie wydaje mi się że te same questy z większymi wymaganiami byłyby męczące a nie przyjemne aczkolwiek to jest tylko moje zdanie. Aczkolwiek gdyby nadeszła zmiana typu znaleźć jakikolwiek przedmiot nie kupić a znaleźć podkoloryzowalo by grę
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Oak był robiony 4/5/6 lat temu dla niektórych i poza dziennymi (brak biletów/ograniczenie do 60ph) Samsonem zadanie przewidziane na dłuższy czas w zależności od poziomu, robienie zadań stow przy ograniczonych aktywnościach w stow i czekanie na event mały no i ten duzy to w zasadzie codzienność… no jeszcze bf z cukierkami jak ktoś ogarnia i ma fart…cykliczne zadania z treścią nadadzą sens i cel do osiagniecia…
Owoce ogniste praktycznie stoją… zadania z 30 ewolucjami w dłuższej perspektywie, itm z galar praktycznie raz do użycia i tylko sell wiec zadanie z 5-10 x użyciem… itd itd, nauczenie 1 poka 20 tm i 10tr, gdzieś było oddaj 6 pokow i Ok tylko teraz te poki można zastąpić wersjami sh …coś co wymaga czasu … ale będzie celem do osiagniecia… za łatwo? Niech nowe zadania będą dostępne po zakończeniu team x w danym regionie z adekwatna nagroda… team yeel w galar ludzie klikają pomijając inne teamy dlaczego bo jest sens, bo się opłaca…
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.08.2022, 06:15 PM przez Crisss.)
Swoją drogą póki jestem bardzo dobry pomysł na przyciąganie graczy jest ten już wprowadzony od niedawna Tongue. Reklamy na FB sponsorowane mogą przynieść jako taki wzrost.
Powodzenia Big Grin
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
najpierw to niech ogarna techniczne sprawy, a dopiero potem reklama, bo na te chwile to w tej grze nudy i nic nie zacheca, zeby pozostac na dluzej
+1^ Sad
Może i nic nie zachęca ale i nic nie zmusza
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
I dlatego jest jak jest… jedni osiągają wszystko i nie maja co robic, inni latami dochodzą do nich lub nie, a inni kończą zanim na dobre zaczną…. Swoją drogą anty reklama: nie zmuszamy Ciebie do grania i klikania, ale Ty też od nas dużo nie oczekuj.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości