Czy jesteś za wprowadzeniem takiej zmiany?
Tak, opcja z tm i tr
0%
0
Tak, opcja z tm, tr i kryształami
62.50%
5
Nie
37.50%
3
8 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Legendy w rezerwacie

6 Odpowiedzi, 2784 Wyświetleń

Obecnie spotkanie legendarnego pokemona(albo bestii z Alola) nie daje nam zupełnie nic poza uzupełnieniem gablotki. Dlatego wpadłem na pomysł, aby przy spotkaniu i pokonaniu takiego legendarnego pokemona dawał on nam jakiś losowy tm/tr odpowiadający jego typom/typowi.
Przykładowo taki
-Xerneas - 1 typ - Fairy
po pokonaniu go możemy dostać 1 losowy tm albo tr typu Fairy
-Yveltal - 2 typy - Dark, Flying
po pokonaniu go możemy dostać 1 losowy tm albo tr typu Dark lub Flying

Jak by to wyglądało? Dokładnie tak samo jak po pokonaniu trenera w dziczy, na samym dole walki dostajemy jakiś losowy przedmiot(wiem, że za trenera nie zawsze coś dostajemy, ale za legendy w rezerwacie przedmiot byłby zawsze)
Myślałem jeszcze nad tym, aby do puli nagród za taką legende wrzucić kryształ odpowiadające jej typom/typowi, ale tm i tr są raczej trudniejsze do zdobycia i bardziej potrzebne niż kryształy( no chyba, że ktoś robi pokemonowi tma), oczywiście kryształy też można dodać.
Heart
Według mnie już i tak jest za dużo tych TM i TR czy to na targu czy w plecakach graczy i straciły swoją wartość :/
Wprowadzanie ich jeszcze większej ilości zaniży ich ceny jeszcze bardziej.
Cen nie zanizy. Bedzie sie wiecej walalo po plecaku. Pomysl fajny, 'nagrody' do zmiany
Podbijam kolegę wyżej, rynek TM jest już wystarczająco popsuty
No dobra, faktycznie niektórych tm jest aż nadmiar, a niektórych nie ma wcale, oczywiście na samym targu, w plecakach pewnie są.
W tej sytuacji proponuję zamiast tm, tr i kryształów wprowadzenie przedmiotów typu:
Magnes, Nietopniejący lód, Srebrny proszek, Węgiel, itp.
Proponowałbym te przedmioty do Legend od Kanto do Aloli, natomiast w Galar do możliwej nagrody za pokonanie legendy dałbym te Galariańskie wieńce, mankiety i inne potrzebne do ewolucji pokemonów z galar przedmioty.
Heart
Wpadłem na jeszcze inny pomysł - klucz i skrzynka za pokonanie legendarnego pokemona w rezerwacie. Skrzynka Legend(tak ją nazwałem, od sposobu jej zdobycia, bo legend w niej nie ma) miała by w sobie pokemony i niektóre droższe przedmioty. Przykładowe % na zdobycie konkretnych nagród z niej:
40% - kr normalny, ognisty owoc, pokemony z full salką, na 1lv - powiedzmy, że te które obecnie są w loterii PH - w wersji zwykłej
25%- shiny pokemony do zadań Samsona z 3 poziomu trudności
15%- shiny wersje tych pokemonów, które są możliwe do wygrania w loterii PH, z salką, na 1lv, oczywiście odliczając te shiny które byłyby do zadań Samsona z 4 poziomu, jeśli takie występują w loterii PH(bo przyznam, że tego nie śledzę i nie wiem jakie się tam moga pojawić)
10%- shiny pokemony do zadań Samsona z 4 poziomu, bez salki
5% - shiny 'pół-legendy', czyli takie jak dratini, goomy i reszta, z salką na 1lv
5% - shiny, których jest niewiele no i są drogie, np. taki shiny riolu, heracross, arctozolt, dracozolt, dracovish, arctovish, duradulon, toxel, wszystkie z salką na 1lv

Nie sądzę, że ilość tych shiny nagle zalałaby targ, bo wcale nie tak łatwo jest spotkać legendy w rezerwacie(a potem jeszcze trafić coś ze skrzynki), a dzięki tym skrzynkom polowanie w rezerwacie nabrałoby większego sensu.
Oczywiście nagrody ze skrzynek można zmienić, może ktoś miałby jakąś ciekawą propozycje, może nie uwzględniłem jakichś wartych pojawienia się tutaj shiny, więc licze na jakieś odpowiedzi ^^
Heart
i tak tych kółek jest już zbyt dużo



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości