@Sphinx z tymi biletami do rezerwatu da się prościej od strony mechanicznej ;V
Wystarczy, że czerwoni przy wykorzystaniu paska PA zrobią mniej więcej tak
if($bilet_do_rezerwaru_w_plecaku = 0) { }
I umieścili to, tak jak jest teraz, a pod tym - elseif - by wyświetlało to co mamy normalnie w lokacjach, czyli info z brakiem PA i opcjami "Wróć", "Wędruj dlalej" i "Zjedz/Podetrzyj się biletem do rezerwatu" bo przecież pić go nie będziemy...
Kwestia "godziny" z kopiuj wklej, drobnymi zmianami i paru poprawek.
[EDIT]: Gdyby ktoś się zastanawiał - ma to na celu wykryć, czy w plecaku mamy jakieś bilety. Jeśli tak - korzystać można by było z nich, jak z oaków. Jeśli nie (czyli warunek IF byłby spełniony) - przeniosło by nas na kartę podróży do regionu jak to mamy aktualnie w grze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2022, 07:29 PM przez MrRazz.
Powód edycji: Poprawka wykasniająca
)
Wystarczy, że czerwoni przy wykorzystaniu paska PA zrobią mniej więcej tak
if($bilet_do_rezerwaru_w_plecaku = 0) { }
I umieścili to, tak jak jest teraz, a pod tym - elseif - by wyświetlało to co mamy normalnie w lokacjach, czyli info z brakiem PA i opcjami "Wróć", "Wędruj dlalej" i "Zjedz/Podetrzyj się biletem do rezerwatu" bo przecież pić go nie będziemy...
Kwestia "godziny" z kopiuj wklej, drobnymi zmianami i paru poprawek.
[EDIT]: Gdyby ktoś się zastanawiał - ma to na celu wykryć, czy w plecaku mamy jakieś bilety. Jeśli tak - korzystać można by było z nich, jak z oaków. Jeśli nie (czyli warunek IF byłby spełniony) - przeniosło by nas na kartę podróży do regionu jak to mamy aktualnie w grze