Dobry, to znowu ja!
Przychodzę z kolejnym tematem do omówienia. Tym razem biorę się za ruch Final Gambit.
*Co to za ruch? Jak działa?
Prosto z pokedexa PokeWars: "Zadaje obrażenia równe ilości aktualnego własnego stanu zdrowia. Pokemon po tym ataku jest niezdolny do dalszej walki."
Działa praktycznie jak w oryginale, lecz według bulbapedii, to tylko zdolności typu Sturdy, albo ruchy pokroju Endure są w stanie pomóc przetrwać pokemonowi te obrażenia. Przedmioty, w tym i szarfa, nie aktywują się.
Link: https://m.bulbapedia.bulbagarden.net/wik...bit_(move)
Aktualnie na PokeWars ruch ten jest kompletnie niegrywalny. Doprowadza w najlepszym wypadku do remisu.
*Jak ma działać? Co w niej zmienić?
Proponuję, by ruch nie powodował omdlenia, tylko obniżał aktualne hp użytkownika do 1 punktu, zostawiając całą resztę. Jakby to wyglądało w walce?
Przykładowo pokemon ma max 2000 HP. Po 2 rundach jego aktualne HP wynosi 1000 HP. Używa Final Gambit i jego HP spada do 1, a przeciwnik dostaje 999 HP obrażeń.
Jeśli przeciwnik przeżyje, ma szansę dobić naszego pokemona.
Pod względem programowania -> jeśli jest problem, by w ten sposób to zrobić - można zawsze zrobić to tak, jak działają ruchy Brave Bird, Flare Blitz, Take Down czy Double-Edge. Z tym że obrażenia zwrotne miałyby 100% zadanych, a wzór na obrażenia były prosty, gdyż:
Aktualne HP - 1 = Obrażenia
*Czy jest to tak istotna zmiana? Warta zachodu?
Myślę, że tak. Wpłynie również na możliwości bojowe tanków, lecz ile osób skorzysta z tych poków i z tego rozwiązania, to już kwestia sporna.
Opinię, a w raz z nią komentarze pozostawiam wam. Z chęcią zapoznam się z każdym komentarzem
Poprzednie wątki:
*Premierball
*Zdolność Pickup
*Psywave
Przychodzę z kolejnym tematem do omówienia. Tym razem biorę się za ruch Final Gambit.
*Co to za ruch? Jak działa?
Prosto z pokedexa PokeWars: "Zadaje obrażenia równe ilości aktualnego własnego stanu zdrowia. Pokemon po tym ataku jest niezdolny do dalszej walki."
Działa praktycznie jak w oryginale, lecz według bulbapedii, to tylko zdolności typu Sturdy, albo ruchy pokroju Endure są w stanie pomóc przetrwać pokemonowi te obrażenia. Przedmioty, w tym i szarfa, nie aktywują się.
Link: https://m.bulbapedia.bulbagarden.net/wik...bit_(move)
Aktualnie na PokeWars ruch ten jest kompletnie niegrywalny. Doprowadza w najlepszym wypadku do remisu.
*Jak ma działać? Co w niej zmienić?
Proponuję, by ruch nie powodował omdlenia, tylko obniżał aktualne hp użytkownika do 1 punktu, zostawiając całą resztę. Jakby to wyglądało w walce?
Przykładowo pokemon ma max 2000 HP. Po 2 rundach jego aktualne HP wynosi 1000 HP. Używa Final Gambit i jego HP spada do 1, a przeciwnik dostaje 999 HP obrażeń.
Jeśli przeciwnik przeżyje, ma szansę dobić naszego pokemona.
Pod względem programowania -> jeśli jest problem, by w ten sposób to zrobić - można zawsze zrobić to tak, jak działają ruchy Brave Bird, Flare Blitz, Take Down czy Double-Edge. Z tym że obrażenia zwrotne miałyby 100% zadanych, a wzór na obrażenia były prosty, gdyż:
Aktualne HP - 1 = Obrażenia
*Czy jest to tak istotna zmiana? Warta zachodu?
Myślę, że tak. Wpłynie również na możliwości bojowe tanków, lecz ile osób skorzysta z tych poków i z tego rozwiązania, to już kwestia sporna.
Opinię, a w raz z nią komentarze pozostawiam wam. Z chęcią zapoznam się z każdym komentarzem

Poprzednie wątki:
*Premierball
*Zdolność Pickup
*Psywave
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
a to co robię ładne nie jest!