Pokemony legendarne (bossowie)

4 Odpowiedzi, 1185 Wyświetleń

Fajnie by było jak w grze byli by pokemony mocniejsze od innych z których by wypadały przedmioty, typy drinki lub przedmioty do zadań na początek jak się ma niski poziom najlepiej by było jak by wypadały drinki żeby młodzi gracze mieli łatwiej z bosow wyższych by wypadały przedmioty do zadań codziennych .można by atakować ich np raz na 30minut a czym wyższy poziom bossa tym trzeba było by czekać dużej .ci bossowie byli by dopasowani np co dziesięć poziomów lub każdy mógł by wybrać z kim chce walczyć ale by musiało być tak że każdy Boss co ma poziom wyższy dawał by lepsze przedmioty.fajnie by też było jak można by było stworzyć grupę żeby walczyć z danym bossem. początku kazdy Boss był w miarę łatwy ale by też wymagał wytrenowanego pokemona a np jak ktoś ma 1000 poziom to musiał by założyć grupę i to też nie było by łatwe żeby pokazać bossa .w grupie wypadało by więcej przedmiotów
Boss może się nazywać czempion lub elita może mieć też inną nazwę wskazująca że walczy się z przeciwnikiem mocniejszym od innych
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.10.2023, 09:59 AM przez Luis501.)
Pomysł fajny, ale według mnie lepsze by było połączenie go ze stowarzyszeniami...Wielki boss mający powiedzmy 500k HP na 1 poziomie trudności, można by zrobić kilka takich poziomów.
Boss ten powiedzmy miałby 20k ataku/ ataku specjalnego i z każdym poziomem coraz więcej, ale pierwszy atak zadający obrażenia miał ustawiony dopiero na 4 ture(w wielu grach jest tak, że 'duży' boss ma ogromne ilości Hp, niewiele obrony i 1 super potężny atak kończący walke - stąd moja wersja tego).
Zastanawiacie sie zapewne co z pozostałymi turami - moja odpowiedź na to to ataki statusowe...Jakiś protect/detect losowo pojawiający się w 1, 2 lub 3 turce(jeśli jest opcja na zrobienie tego, bo jesli takiej nie ma to zależnie od opcji odporności bossa na negatywne statusy)
Wiadomo, że wielu graczy spróbowałoby zarzucić jakimś zatruciem i bam bam, hp leciiiiii...Na to też mam kilka opcji:
1.Białe zioło, berry na podpalenie, zatrucie, zamrożenie, uśpienie...jednak tu jest mały problemik...Embargo u pokemona atakującego...na to niestety jest tylko 1 patent - nowa zdolność dla bossa...o nazwie ''Dominator' (wymyślałem na szybko), która zabraniałaby przeciwnikowi używania ataków statusowych. Berry i zioło zostałyby na neutralizacje mikstur i dodatkowych efektów zdolności/ataków.
2.Taunt u wielkiego bossa w 1 turce, ale to wymagałoby dodatkowej zdolności dającej bossowi priorytet powiedzmy +5 do ataków statusowych no i te wyżej wymienione berry + zioło.
3.Po prostu zrobić odporność dla bossa na zatrucie i reszte negatywnych statusów, jesli się tak da.
W ten sposób wyjdzie nam boss mający następujące ataki
1-Protect/Taunt
2-Reflect/Light screen/losowo jakiś atak zmniejszający celność, atak, atak specjalny, itp.(wyłączając ataki typu 'memento')
3-Reflect/Light screen/losowo jakiś atak zmniejszający celność, atak, atak specjalny, itp.(wyłączając ataki typu 'memento')
4-Potężny atak fizyczny lub specjalny, zależnie od gatunku pokemona bossa
Zwiększanie się poziomu trudności bossa wyglądało by następująco :
-Jesli w dniu x pokonamy bossa na 1 poziomie, to tydzień później boss pojawi się na poziomie 2
-Jeśli w dniu x nie pokonamy bossa to jego poziom trudności spadnie o 1, z tym, że nie może spaść na niższy niż pierwszy
Tak jeszcze tylko przykładowe statystyki bossa na 1 poziomie:
Atak/atak spec-  20 000
Obie obrony      -    1 000
Prędkość          -      5 000
Życie                - 500 000
I powiedzmy z każdym poziomem Ataki i obrony rosłyby o 1 000, prędkość o 5 000 i Hp o 500 000.

(Edit)Zapomniałem jeszcze o ataku pain split, który wyrównuje hp obu pokemonów, więc w tym przypadku opcja nr 1 byłaby najlepsza.(koniecEdit)

Co do nagród to powiedzmy jakieś drinki, przedmioty dla pokemona, albo całkiem nowe 'skrzynki Bossa' w których można by zdobyć jakiegoś fajnego shiny, albo przedmioty do ewolucji, do trzymania, większe ilości berry albo jakieś drobne na trening Big Grin

(Edit2)Zapomniałem też o najważniejszej kwestii - jak wyglądałyby takie walki...
Najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie czegoś takiego jak 'limit walk uzależniony jest od poziomu bossa', czyli z grubsza boss na 1 poziomie pozwalałby wszystkim graczom w stowarzyszeniu na 1 atak, po którym atakujący pokemon byłby wyłączany z możliwości dokonania kolejnych ataków aż do następnego bossa.
Boss na 2 poziomie pozwalałby na dokonanie 2 ataków, jednakże musiałyby to być 2 różne pokemony, bo jak wyżej wspomniałem, każdy pokemon ma limit jednego ataku na tydzień
Powiedzmy, że taki boss byłby aktywny przez 4-6 godzin np. w sobote wieczorem 16-22, albo w inny dzień, to jest raczej mały detal na sam koniec...chodzi o to, żeby każdy miał szanse zaatakować
Dodam jeszcze, że gracz dołączający do stowarzyszenia w trakcie trwania walki z bossem nie miałby możliwości go atakować...
mam nadzieje, że to już wszystkie ważne kwestie, ale w rażie potrzeby się zrobi kolejny edit Big Grin(koniecEdit2)

(Edit3)Jest jeszcze atak Super Fang, który odbiera połowe aktualnego HP i chyba jeszcze były jakieś o podobnym działaniu, ale na nie niestety nie mam żadnego rozwiązania Sad (koniecEdit3)

Pozostaje tylko kwestia tego, czy takie coś jest w ogóle do wykonania, więc trzeba czekać na opinie admina :>
Heart
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.10.2023, 09:58 PM przez Sevoneive. Powód edycji: drobne poprawki )
Dziękuję za wypowiedź
Naprawde ciekawy i niegłupi Pomysł Big Grin
Lepiej by było gdyby też wprowadzili nowy Region bo mamy Galar ale jescze jest Violet i Scarlet
Big Grin



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości