Ewolucje Dynamax/Gigantamax, ataki Max/G-Max i inne ten teges

11 Odpowiedzi, 17845 Wyświetleń

Cześć,
Tak jak Alex poprosił w poście https://forum.pokewars.pl/thread-39.html o propozycje powstania i działania Dynamax poków i z tym związanych rzeczy, tak też powstaje ten wątek. Postaram się uwzględnić tutaj Wszystko, co może być ciężkie gdyż tego jest naprawdę dużo. W razie uwag, poprawek i własnych pomysłów proszę odnieść się w komentarzu/komentarzach Wink
Na początku też dodam, że post ten będzie stale aktualizowany o m.in. wasze przemyślenia, dlatego nie umieszczam tutaj ankiety, bo prędzej czy później i tak Dynamax powstaine, a fajnie by był jakiś szkic gotowy lub na którym można czerpać inspirację.

Wątek podzielę na kilka części w optymalnie wygodnej kolejności, by później też w takiej kolejności podzielić się swoją opinią do każdego punktu- co zmienić, co jest fajnie napisane itp.

(O tym czym jest sam Dynamax oraz Max Moves bez sensu bym tutaj wyjaśniał. Każdy może w swoim zakresie poczytać o tym na oficjalnych stronach pokemon. W każdym razie i tak dużą częścią będę się tym opierać w pisaniu + ewentualne poprawki by działało to sensownie w grze PokeWars, gdzie jak każdy wie są specyficzne metody treningu, taktyk itp)




Po pierwsze, by mieć możliwość dynamaxować/gigantamaxować swojego pokemona, trzeba posiadać Dynamax Band ('Opaska Dynamax'). Aby ją zdobyć, należy:
- Wykonać Ostatnie zadania Oaka w regionie Galar

Opaskę Dynamax otrzymujemy na początku na zerowym (0) poziomie. (W późniejszym etapie do ulepszania. Max poziom będzie wynosił 10lvl).

Opaska Dynamax będzie przedmiotem trzymanym przez pokemona w taki sam sposób jak Everstone (powstanie na nie nowy slot). Tak jak Z-kryształy, nie będzie możliwości wystawienia go na targu. W oryginale można dynamaxować tylko 1 pokemona w drużynie, dlatego by uniknąć w turniejach drużynowych wielu takich poków w składzie, Oraz by w turniejach 1v1 móc zapisać Dynamax/Gigantamax pokemona tylko do jednej klasy turniejowej, mam 2 propozycje:
-Pokemonowi trzymającemu tą opaskę będącemu w stanie Dynamax/Gigantamax, nie można odebrać tego przedmiotu (nwm na ile byłby problem ze zrobieniem czegoś takiego)
-Tak jak jest już w turniejach zablokowanie wystawienia pokemonów tego samego gatunku, czyli np. po zapisaniu Squirtle do klasy 41-50 nie możemy zapisać Shiny Squirtle do klasy 15-30; oraz w turnieju drużynowym, nie można zapisać jednocześnie dwóch Blastoise do naszego składu. Na takiej zasadzie można zrobić też Dynamax/Gigantamax pokemony jako "ten sam gatunek"

Odnośnie statystyk, w stanie Dynamax/Gigantamax nasz pokemon ma tylko zwiększone HP (o ile?- w zależności od poziomu Opaski Dynamax). Pozostałe statystyki (oba ataki, obie obrony, prędkość) pozostają bez zmian.

Poziomy opaski i % HP jaki zwiększa:
-0lvl  ->   +50%  bazowego HP
-1lvl  ->   +55%  bazowego HP
-2lvl  ->   +60%  bazowego HP
-3lvl  ->   +65%  bazowego HP
-4lvl  ->   +70%  bazowego HP
-5lvl  ->   +75%  bazowego HP
-6lvl  ->   +80%  bazowego HP
-7lvl  ->   +85%  bazowego HP
-8lvl  ->   +90%  bazowego HP
-9lvl  ->   +95%  bazowego HP
-10lvl -> +100% bazowego HP
Przykład: Z bazowego HP pokemona wynoszącego 10khp, w stanie Dynamax z opaską na poziomie 7lvl pokemon będzie miał 18,5khp

Jak zwiększyć poziom Opaski?
Proponuję zrobić to na zasadzie zadań jakimi są 'Próby' w celu zdobycia Z-kryształów. Różnica będzie taka, że za każde wykonanie takiego zadania otrzymamy po 1x sztuce Dynamax Candy ('Cukierek Dynamax' (nazwa?))(niemożliwe do wystawienia na targu). Każdy 1 cukierek pozwoli nam zwiększyć poziom opaski o 1lvl (można zrobić na takiej zasadzie jak połączenie Baterii i Antenki do Shiny Detectora). Zatem takich zadań będzie 10. Zadania te będzie można zacząć wykonywać dopiero po zdobyciu Opaski Dynamax, czyli wykonaniu zadań Oaka w regionie Galar. Zadania/Wyzwania te będzie można wykonywać w losowej kolejności (można wybrać od którego zacząć), lecz nie można wykonywać kilku naraz. Kolejne będzie można przyjąć po wykonaniu aktualnego. Drugą opcją może być również jak w przypadku Prób, czyli wykonywanie zadań w przypisanej już kolejności, z czego każde kolejne będzie coraz trudniejsze (by uzyskanie +100%HP nie było takie łatwe).

Okej, powiedzmy że posiadamy Opaskę Dynamax chociażby na tym 0lvl. Jak zatem Dynamaxować/Gigantamaxować naszego pokemona?
Jak w oryginale, dynamaxować/gigantamaxować pokemony można tylko w Wybranych miejscach Galar Power Spots ('Punkty Mocy'), gdzie są wyczuwalne Galar particles ('Cząsteczki Galar'). Na kilku takich terenach wybudowano Sale Bitewne. Na tej zasadzie można stworzyć kolejną "kartę" w zakładce Liga -> Sala Mocy (nazwa do ustalenia). Tam u jakiegoś ziomka będącego właścicielem tej sali, za pewną opłatą w postaci Wishing Stars ('Gwiazd Życzeń'), będziemy mogli Dynamaxować/Gigantamaxować naszego pokemona trzymającego przedmiot Opaska Dynamax na czas 48h (tak samo jak Mikstura Mega Ewolucji). Gwiazdy Życzeń będą przedmiotami możliwymi do znalezienia podczas podróżowania w konkretnych lokacjach regionu Galar (nie wszystkich), lub też jako wydarzenie lokacyjne "Przechodzisz przez miejsce w którym wyczuwalne są Cząsteczki Galar. Otrzymujesz x sztuk Gwiazd Życzeń". Z góry zakładam by koszt ten wynosił dość dużo (by w jakim stopniu zbliżyć się do wartości Mikstury Mega Ewolucji), ponieważ te Gwiazdy Życzeń nie powinny być trudne do znalezienia (lecz rzadziej niż poke chrupki/owoce szczęścia). Czy będą możliwe do handlowania na targu? Nwm, do ustalenia.
Oczywiście można też tak zrobić by te Gwiazdy Życzeń były rzadsze...

Przechodzę powoli do najtrudniejszych tak myślę do wykonania rzeczy. Pierwszą z nich jest to, by w trakcie walki, nasz Dynamax/Gigantamax pokemon utrzymywał tą formę tylko przez 3 rundy, po czym powrócił do pierwotnej postaci, a wraz z nim jego pozostałe procentowo życie (w zależności od poziomu Opaski Dynamax) oraz jego ataki.
ps. Nie oznacza to że w trakcie 1 walki zużyjemy cały 48-godzinny efekt trwania. Formę Dynamax traci tylko na czas walki po trzech rundach. Po zakończeniu walki i rozpoczęciu kolejnej np. przeciw pokom z dziczy, wciąż na początku nasz pokemon będzie Dynamax.

Starając się opisać wszystko dość szczegółowo, również podam przykład jakby wyglądała zmiana HP.
Początkowo nasz pokemon ma 20khp. Mamy opaskę na 5lvl (+75%HP). Idziemy do sali i Dynamaxujemy naszego pokemona. Będzie mieć wtedy 35 na 35khp (20k x 1,75 = 35k). Tak przygotowanego zapisujemy do turnieju. W trakcie jakiejś walki w ciągu trzech tur stracimy 20khp, zostanie nam 15 na 35khp. Po trzeciej rundzie, nasz pokemon powraca do pierwotnej formy, a jego HP spadnie do 8.572 na 20khp (15 / 1,75 = 8.571,4285... (zawsze zaokrąglone w górę do najbliższej liczby całkowitej, czyli 8.572)).

Dynamax a Gigantamax*
Począwszy od tego, że każdy pokemon może Dynamax- wyjątkami są Legendarne poki Zacian, Zamazenta i Eternatus, pokemony będące w formie Mega Ewolucji oraz pokemony Eventowe.
Natomiast nie każdy pokemon może Gigantamaxować- takich które mogą jest dokładnie 32 (wymienione zostaną w następnych częściach postu). Gigantamax od Dynamaxu różni się jedynie tym, że pokemony Gigantamax oprócz standardowych Max Moves, mają specjalne unikatowe ataki nazywane G-Max Moves.

Pokemony które mają Gigantamax formę, mogą również po prostu Dynamaxować (koszt Gwaizd Życzeń będzie róźny dla Dynamaxu I Gigantamaxu)




Myślę że o procesie Dynamaxowania wszystko już podałem. Kolejną częścią będą ataki Max i G-Max (+Gigantamax pokemony), ich efekty, oraz styl walk (czy pokemony Dynamax mogą dublować dzięki 2x+ przewadze prędkości, czy mogą używać przedmiotów, czy po skończeniu efektu Dynamax będą mogły używać Z-Kryształów, na co są odporne przeciwko zwykłym atakom itp)

Może pierw o Max Moves.
Ruchy te są podobne do Z-ataków. Zwiększają moc ataków (nie tak znacznie jak Z-moves), ale na dodatek mają jeszcze dodatkowy efekt. Nigdy nie pudłują, chyba że przeciwnik jest niewidoczny, oraz tak jak Z-moves przebijają się przez ataki chroniące (Protect, Detect) zadając 25% obrażeń. Od tego jaki typ, jaką moc ataku będzie mieć Max Move i czy będzie on fizyczny/specjalny, zależy od ataku na którym będzie bazował, np. Normalny atak Quick Attack zostanie zamieniony na Max Move typu normal nazywany Max Strike o mocy 90 i będzie on atakiem fizycznym. Inną formę ataków przyjmują ataki statusowe. Wszystkie z nich bez znaczenia jaki mają typ, efekt czy też priorytet, zostaną zamienione na Max Guard (więcej o ich efekcie zostanie podane poniżej).

Typy ataków Max Move oraz ich dodatkowe efekty:
-Normal: Max Strike -> zmniejsza prędkość przeciwnika o 5%

-Fighting: Max Knuckle -> zwiększa atak użytkownika o 5%

-Flying: Max Airstream -> zwiększa prędkość użytkownika o 5%

-Poison: Max Ooze -> zwiększa specjalny atak użytkownika o 5%

-Ground: Max Quake -> zwiększa specjalną obronę użytkownika o 5%

-Rock: Max Rockfall -> tworzy burzę piaskową na czas 5 rund

-Bug: Max Flutterby -> zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 5%

-Ghost: Max Phantasm -> zmniejsza obronę przeciwnika o 5%

-Steel: Max Steelspike -> zwiększa obronę użytkownika o 5%

-Fire: Max Flare -> tworzy słoneczną pogodę na czas 5 rund

-Water: Max Geyser -> tworzy deszcz na czas 5 rund

-Grass: Max Overgrowth -> tworzy trawiasty teren na czas 5 rund. Ten teren wzmacnia moc ataków trawiastych o 25% i osłabia moc ataków ziemnych o 25%

-Electric: Max Lightning -> tworzy elektryczny teren/pole na czas 5 rund. Ten teren wzmacnia moc ataków elektrycznych o 25% i osłabia moc ataków latających o 25%

-Psychic: Max Mindstorm -> tworzy psychiczny teren/pole  na czas 5 rund. Ten teren wzmacnia moc ataków psychicznych o 25% i osłabia moc ataków walczących o 25%

-Ice: Max Hailstorm -> tworzy śnieżycę na czas 5 rund

-Dragon: Max Wyrmwind -> zmniejsza atak przeciwnika o 5%

-Dark: Max Darkness -> zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o 5%

-Fairy: Max Starfall -> tworzy mglisty teren na czas 5 rund. Ten teren wzmacnia moc ataków bajecznych o 25% i osłabia moc ataków smoczych o 25%

-Ruchy ststusowe: Max Guard -> jest typu normal o priorytecie +4. Chroni pokemona przed atakami zadającymi obrażenia (wyjątkiem jest atak Feint, który przebija się przez Max Duard). W porównaniu do zwykłych ataków ochronnych takich jak Protect/Detect, Max Guard w pełni chroni także przed atakami Max/G-Max Moves, lecz dodatkowy efekt Max/G-Max ataków dalej się aktywuje. Ataki Z-moves wciąż mogą przebić się przez Max Guard zadając jedynie 25% obrażeń. Szansa na użycie każdego kolejnego Max Guard spada o 25%.

To jaką moc będą mieć poszczególne ataki nie jest dokładnie równomiernie rozłożone. Proponuję zatem:
Moc ataku -> moc Max/G-Max Move
-0/55 -> 90
-56/65 -> 100
-66/80-> 110
-81/95-> 120
-100/110-> 130
-120/130-> 140
-140+ -> 150

Kolej na G-Max Moves.
Działają na takiej samej zasadzie jak Max Moves. Różnią się tym, że mają inny efekt i tylko Gigantamax pokemony mogą ich używać.
Lista Gigantamax pokemonów, ich specjalne G-Max Moves- typ (na którym bazują) i efekt
-Gigantamax Venusaur: G-Max Vine Lash (grass) -> Zadaje obrażenia i przez 4 rundy zadaje obrażenia na koniec każdej rundy przeciwnikom innym niż trawiastym równe 1/6 ich max hp

-Gigantamax Charizard: G-Max Wildfire (fire) -> Zadaje obrażenia i przez 4 rundy zadaje obrażenia na koniec każdej rundy przeciwnikom innym niż ognistym równe 1/6 ich max hp

-Gigantamax Blastoise: G-Max Cannonade (water) -> Zadaje obrażenia i przez 4 rundy zadaje obrażenia na koniec każdej rundy przeciwnikom innym niż wodnym równe 1/6 ich max hp

-Gigantamax Butterfree: G-Max Befuddle (bug) -> Zadaje obrażenia i ma 100% na nałożenie losowego stanu (zatrucie(33,3%), paraliż(33,3%) lub sen(33,3%)) na przeciwnika

-Gigantamax Pikachu: G-Max Volt Crash (electric) -> Zadaje obrażenia i ma 100% na sparaliżowanie przeciwnika

-Gigantamax Meowth: G-Max Gold Rush (normal) -> Zadaje obrażenia i ma 100% na zdezorientowanie przeciwnika

-Gigantamax Machamp: G-Max Chi Strike (fighting) -> Zadaje obrażenia i zwiększa na stałę (na czas walki) szansę na trafienie krytyczne o 10%

-Gigantamax Gengar: G-Max Terror (ghost) -> Zadaje obrażenia i... Jakiś pomysł na sensowny efekt?

-Gigantamax Kingler: G-Max Foam Burst (water) -> Zadaje obrażenia i zmniejsza prędkość przeciwnika o 10%. Gdy pokemon ma zdolność Sheer Force, nie ignoruje ona dodatkowego efektu ataku 
Foam Burst

-Gigantamax Lapras: G-Max Resonance (ice) -> Zadaje obrażenia i tworzy efekt ruchu Aurora Veil na czas 5 rund, nawey jeśli nie ma śnieżnej pogody. Jeżeli pokemon trzyma przedmiot Świecąca Glina, czas trwana efektu Aurora Veil zwiększa się z 5 do 8 rund

-Gigantamax Eevee: G-Max Cuddle (normal) -> Zadaje obrażenia i sprawia, że przeciwnik staje się zauroczony, o ile jest przeciwnej płci

-Gigantamax Snorlax: G-Max Replenish (normal) -> Zadaje obrażenia i ma 50% na przywrócenie zjedzonych berry

-Gigantamax Garbodor: G-Max Malodor (poison) -> Zadaje obrażenia i ma 100% na zatrucie przeciwnika

-Gigantamax Melmetal: G-Max Meltdown (steel) -> Zadaje obrażenia i nakłada na przeciwnika efekt ruchu Torment. (Jeżeli poprzednim ruchem przeciwnika był Max/G-Max, efekt Torment dalej działa na ruch bazujący tym Max/G-Max ruchu)

-Gigantamax Rillaboom: G-Max Drum Solo (grass) -> Zadaje obrażenia, ignorując wszelkie efekty zdolności celu. Jego moc wynosi zawsze 160, niezależnie od podstawowego ruchu fiz/spec

-Gigantamax Cindearce: G-Max Fireball (fire) -> Zadaje obrażenia, ignorując wszelkie efekty zdolności celu. Jego moc wynosi zawsze 160, niezależnie od podstawowego ruchu fiz/spec

-Gigantamax Inteleon: G-Max Hydrosnipe (water) -> Zadaje obrażenia, ignorując wszelkie efekty zdolności celu. Jego moc wynosi zawsze 160, niezależnie od podstawowego ruchu fiz/spec

-Gigantamax Corviknight: G-Max Wind Rage (flying) -> Zadaje obrażenia i usuwa efekt ruchu Light Screen oraz usuwa wszelkie rodzaje terenów/pól, takich jak np. trawiasty teren, elektryczny teren, psychiczny teren itp

-Gigantamax Orbeetle: G-MaxGravitas (psychic) -> Zadaje obrażenia i tworzy efekt ruchu Gravity na czas 5 rund

-Gigantamax Drednaw: G-Max Stonesurge (water) -> Zadaje obrażenia i... Jakiś pomysł na sensowny efekt?

-Gigantamax Coalossal: G-Max Volcalith (rock) -> Zadaje obrażenia i przez 4 rundy zadaje obrażenia na koniec każdej rundy przeciwnikom innym niż kamiennym równe 1/6 ich max hp

-Gigantamax Flapple: G-Max Tartness (grass) -> Zadaje obrażenia i... Jakiś pomysł na sensowny efekt?

-Gigantamax Appletun: G-Max Sweetness (grass) -> Zadaje obrażenia i leczy użytkownika z negatywnych stanów
(Gigantamax Flapple i Appletun wyglądają tak samo, jednak G-Max jaki będzie posiadał zależy od tego na którym z tych dwóch pokemonów Gigantamax bazował)

-Gigantamax Sandaconda: G-Max Sandblast (ground) -> Zadaje obrażenia i wiąże przeciwnika na czas 4-5 rund, tak jak np. ruch Sand Tomb, zadając 1/16 max hp przeciwnika co turę. Różnica tego ataku od araków wiążących jest taka, że efekt utrzymuje się nawet jeśl nasz pokemon zemdleje (w walkach drużynowych)

-Gigantamax Toxtricity: G-Max Stun Shock (electric) -> Zadaje obrażenia i ma 100% na zatrucie(50%) lub sprawaliżowanie(50%) przeciwnika

-Gigantamax Centiskorch: G-Max Centiferno (fire) -> Zadaje obrażenia i wiąże przeciwnika na czas 4-5 rund, tak jak np. ruch Sand Tomb, zadając 1/16 max hp przeciwnika co turę. Różnica tego ataku od araków wiążących jest taka, że efekt utrzymuje się nawet jeśl nasz pokemon zemdleje (w walkach drużynowych)

-Gigantamax Hatterene: G-Max Smite (fairy) -> Zadaje obrażenia i ma 100% na zdezorientowanie przeciwnika

-Gigantamax Grimmsnarl: G-Max Snooze (dark) -> Zadaje obrażenia i ma 50% na to, że przeciwnik stanie się senny, zasyiając w następnej rundzie

-Gigantamax Alcremie: G-Max Finale (fairy) -> Zadaje obrażenia i leczy 1/6 max HP użytkownika

-Gigantamax Copperajah: G-Max Steelsurge (steel) -> Zadaje obrażenia i... Jakiś pomysł na sensowny efekt?

-Gigantamax Duraludon: G-Max Depletion (dragon) -> Zadaje obrażenia i... Jakiś pomysł na sensowny efekt?

-Gigantamax Urshifu (fighting/dark): G-Max One Blow (dark) -> Zadaje obrażenia i trafia w cel nawet jeśli jest chroniony przez ruch ochronny, w tym Max Guard (czyli ignoruje ruchy ochronne w momencie ataku)

 Gigantamax Urshifu (fighting/water): G-Max Rapid Flow (water) -> Zadaje obrażenia i trafia w cel nawet jeśli jest chroniony przez ruych ochronny, w tym Max Guard (czyli ignoruje ruchy ochronne w momencie ataku)



*Dynamax/Gigantamax pokemony są uzależnione od używania Max/G-Max Moves, dlatego nie będą one mogły używać zwykłych ruchów. W czasie wyboru ataków w zakładce Stan Drużyny, gdy np. ustawimy naszemu pokemonowi (niech będzie Blastoise) kolejno ataki 1.Aqua Jet 2.Hydro Pump 3.Protect 4.Haze, i nasz pokemon będzie pod efektem działania Dynamax/Gigantamax, w czasie walki te ataki automatycznie zamienią się na Max/G-Max Moves. Zatem będą: jako Dynamax- 1.Max Geyser 2.Max Geyser 3.Max Guard 4.Max Guard / jako Gigantamax- 1.G-Max Cannonade 2.G-Max Cannonade 3.Max Guard 4.Max Guard.
Jeżeli przy ustawianiu ataków, damy pokemonowi Z-kryształ, który zamienimy np. z Hydro Pump -> Hydro Vortex, i nasz pokemon będzie pod efektem działania Dynamax/Gigantamax, za pierwszym razem nasz Hydro Pump ustawiony jako drugi atak przyjmie postać Max Geyser/G-Max Cannonade o mocy w podstawieniu do tego ataku (czyli wyjdzie 130 mocy), natomiast w szóstej rundzie (nie wliczając dublów), kiedy nasz pokemon będzie już w normalnej formię, Hydro Pump przyjmie formę Hydro Vortex o mocy 195.




Następnym i narazie ostatnim punktem jest opis/styl walk.
Po kolei

-Dynamax/Gigantamax pokemony dzięki 2x+ przewadze prędkości mają 75-100% szans na zdublowanie [ Zmiana ]

-Dynamax/Gigantamax pokemony mogą używać przedmiotów. Natomiast kryszytałi i inne przedmioty zwiększające moc ataków, tak jak na Z-Moves, nie będą działały na Max/G-Max Moves. Nwm jak, ale również proponuję zablokowanie działania takich przedmiotów jak resztki, czarny osad, ognista/trująca kula kiedy pokemon jest Dynamax/Gigantamax, nawet jeśli je trzyma- będądopiero aktywowane po skończeniu efektu Dynamax/Gigantamax

-Myślę że po skończeniu efektu Dynamax/Gigantamax, możliwe będzie używanie Z-ataków

-Dynamax/Gigantamax pokemony wciąż mogą być podatne ma działanie mikstur (zamrażająca, usypiająca, lecznicza itp)

-Dynamax/Gigantamax pokemony są odporne na:
   -efekt przestraszenia (m.in. od ataku Fake Out (lecz wciąż zadaje obrażenia))
   -ataki bazujące na ciężarze (takie jak Low Kick, Heavy Slam)- nie zadają żadnych obrażeń, lub obrażenia =0
   -ataki K.O. (Fissure, Guillotine, Horn Drill, Sheer Cold)- nie zadają żadnych obrażeń, lub obrażenia =0
   -ruchy i zdolności, które Zastępujące zdolność naszego pokemona (takie jak Skill Swap, Entrainment), jednak ruchy które Zmieniają lub całkowicie Tłumią zdolność (np. Gastro Acid, Worry Seed) nadal działają
   -ruchy i zdolności wyłączające ruchy naszego pokemona (Disable, Cursed Body itp) oraz ruchy Encore i Instruct
   -zdolności zwiększające moc ataków nie mają wpływu na Max/G-Max Moves (Sheer Force)
   -ruchy typu Swap
   -ruchy zamieniające przedmioty




Znaczna część wymieniona jest zgodna z oryginałem. Są również części wymyślone przeze mnie. Tak jak na początku napisane, ponawiam by pisać w komentarzach jakie napisane części są fajne, co trzeba pozmieniać, jakie masz swoje nowe propozycje itp. Będę zwracał na to uwagę i starał się uaktualniać ten post o wasze wpisy o ile będą miały ręce i nogi :p




Zapraszam również do odwiedzenia, przeczytania i ocenienia w raz z komentarzem mojego wcześniejszego postu https://forum.pokewars.pl/thread-36.html

Pozdrawiam
Project D
Pogchamp Necron wtedy ile może mieć z 140k? tym bardziej wtedy nikt nie może nic zrobić xd
No jest sobie taki Necron co wydał fortunę na grę, nic z tym nie zrobisz. Ale żeby to był powód by ze względu na Jedną osobę nie wprowadzać nowych rzeczy? Bez przesady. I bez Dynamaxu prawie ni jak można go pokonać, ale nie oznacza to że z Dynamaxem nie będzie to niemożliwe... Btw ile on ma takich wykokszonych poków, 3? To tylko pojedyncze turnieje w poszczególnych klasach.
Widzę bardzo małe zainteresowanie tym tematem. Powodami zapewne są niekompletne przeczytanie tekstu, tylko dość do momentu przeczytania +100% HP i Już w głowie powstaje odpowiedź "bez sensu", oraz brak wiedzy/znajomości na ten temat
Podałem przykład tego jest dziesiątki xD jakiś poczek od Sen nocy letniej chyba tam crobat był ponad 50k hp jakiś muk od królika dalej wypisywać? od Pancina też coś wleci jakieś dowalone mimy po 50k hp Tongue

machop od Royera miałby 100k hp a jest dopiero w 41-50 Smile

A poza tym śmiesznie by było że tanki by miały boosta o 100% swojego hp Big Grin co tam walić atackerów Big Grin niech przegrywają wszystko
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.01.2022, 08:33 PM przez Kagey.)
No i powiedz co takiego da ten boost tym tankom na czas Tylko trzech rund? W stanie dynamax/gigantamax, posiadając tylko ruchy statusowe będzie mógł się tylko bronić Max Guardami, których celność z każdym kolejnym użyciem się zmniejsza, więc będą mogły oberwać (ataki fizyczne/specjalne np. Night Shade byłyby u nich w tej sytuacji na niekorzyść, nie nie zadawały by takich obrażeń zamienione na Max ruchy bez posiadania statystyki ataku). Po skończeniu giga efektu, ich życie wróci proporcjonalnie do pierwotnego stanu, więc wszystko wróci do Normalnej rozgrywki tak jak teraz, z takim wyjątkiem że jest szansa, że będą mieć mniej hp.

W tej sytuacji próbujesz napisać, że osoby które włożyły dużo starań i kasy w poki by były silne nawet bez dynamaxu nie mogły na tym skorzystać. Bo? Gdzie uczciwość?
XD Rozumiem że atackery to za darmo xD dlaczego w takim razie ludzie którzy wydali kupe kasy na takie atackery mają mieć trudniej przez coś co tankom zwiększa to hp o 100% xD
Nie będę pisał drugi raz Tego Samego, bo już to wyjaśniłem... Czego nie rozumiesz?
Witam
Nie zgłębiałem się w temat tych Dynamax/Gigantamax, nie oglądałem anime wiec dokładnie nie wiem jak to wygląda. Moim zdaniem jak na warunki PokeWars dodanie 100% w hp to przesada. Po pierwsze to ewidentnie promuje jeden rodzaj trenowania poka mianowicie tanka. Moim zdaniem jak już coś takiego robić to powinno być tak by był jakiś balans zachowany np. może 25% 4 statystyk.
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.01.2022, 09:44 PM przez Sokka.)
I sokka ma rację ale nie 25 procent zrobilbym to też na lv 10%-50% to raz a 2 jeśli chodzi o mojego poka to jakbyście tacy "progracze" co nie wydali kasy pomyśleli by trochę jak by mnie ogarnac to przestalibyscie płakać to tylko taka dygresia kagey. Wracając do tematu zgadzam się z sokka ze 100 procent tylko na hp to jest błędne myślenie ponieważ bedzie w tedy tylko jeden pok trenowany tzn tank a jeśli by dać busta na all staty po 50 procent to atakery mialy by jaka kolwiek szanse to raz 
2 jeśli wygra pokemon w przemianie to 2 walke ma - 20 % statow tak? To z których będzie obniżka skoro ma jeszcze 2 tury? 
3 moim zdaniem powinno być to tak że robisz evo na dynamaxa/gigamaxa tak jak mega evo i nie ze tylko 3 tury ale cały czas z tym ze zostają statystyki ale ruchy po 1 użyciu wracają na normalne tak jak jest z zetkami plus dynamax/gigamax nie mogą używać zetek tzn albo bierzesz boosted 50 % stat i nie używasz zetek albo używasz zetki. 
4 można na dynamaxa/gigamaxa uzywac statusów z 1 wyjątkiem dziala tylko 1 status a nie jak normalnie może być ich w ch** tzn ma przerażenie jie może być zamrożonym z tym że evo dynamax/gigamax nie może trzymać białego zioła same mikstury jeśli coś. 
5 tak jak pisałem wyżej ze jazdego ruchu po 1 razie tzn użyjesz 1 mega normalny to nie mozesz uzyc juz mega normalnego i to nie ważne czy to była obrona czy atak wiec liczac można użyć ich 4 nie ważne jaki typ fizz/spec czy status. 
6 można wytrącać im przedmioty z tym że tylko knockiem beż żadnych zamian np trickiem (nerf dla mimow).7 zeby zdolności się stakowaly z tym evo tzn masz huge power to 50 % z evo dynamaxa/gigamaxa plus 20 % ze zdolności zaraz będzie odpowiedź ze to za dużo bexzie ataku ale nie dokonca bo te 20 % bedzie liczone od podstawowej liczby tzn pokemon ma 10k ataku normalnie na zdolce ma 12k a z evo bedzie 22k. Chodzi mi o to żeby pokemony z tym evo były równe i były różne taktyki bo zobaczcie dacie 2 ruchu tego samego typu to 1 będzie mega a 2 normalnym już wiec będzie różnorodność



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości