Prace nad Galar

41 Odpowiedzi, 91170 Wyświetleń

Cześć, od ostatniego tematu, w którym opisałem nad czym obecnie pracujemy i jakie mamy plany minęło już trochę czasu. Postanowiłem wrzucić Wam mały update z prac.

Co udało nam się zrobić?

1. Pokemony - Wszystkie pokemony razem z ich formami oraz 2 brakujące Pokemony Meltan i Melmetal są już dodane, posiadają przypisane statystyki, ataki przyrosty i zdolności. [/url][url=https://pokemondb.net/pokedex/meltan]

2. Region oraz lokacje - lokacje są rozplanowane. Każda ma już swój opis, grafikę i przypisany drop. Obecnie testujemy i dostosowywujemy szanse na przedmioty i Pokemony.

3. Zadania Oaka - większość jest gotowa. Zostało nam kilka ostatnich zadań do dodania. Jednocześnie, te które już dodaliśmy są testowane.

4. Zadania Teamu X - wszystkie zadania są dodane. Trwają testy.

5. Sale Pokemon - tutaj również jesteśmy już na końcówce. Liderzy, odznaki oraz efekty odznak są dodane. Brakuje nam jedynie grafik.

6. Dodaliśmy około połowę nowych ataków.


[Obrazek: 1.png]


[Obrazek: 2.png]



[Obrazek: 3.png]



Nad czym teraz pracujemy:

1. Dokończenie zadań i poprawa ewentualnych błędów

2. Dodanie wszystkich pozostałych grafik

3. Walki czyli ataki i zdolności. Tutaj chcemy dodać również kilka brakujących ataków z poprzednich generacji.

4. Osiągnięcia lokacji, zadań, regionu itd.



Nad czym dopiero będziemy pracować:
1. Wersje shiny - najwięcej pracy będzie przy grafikach shiny Pokémonów. Samo ich dodanie opiera się na wygenerowaniu ich na podstawie zwykłych wersji.

2. Formy Gigantamax - cały czas ustalamy jak dokładnie będzie to miało wyglądać. Mamy kilka własnych pomysłów oraz kilka propozycji od Was. Jak zaczniemy nad tym pracę to napiszę kolejny post z opisem jak dokładnie to będzie działać.

3. Pokedex - Same strony wygenerujemy. Najwięcej pracy będzie przy opisaniu działania nowych ataków.



No więc kiedy w końcu to Galar zapytacie Tongue Na początku stycznia jako termin aktualizacji wyznaczyliśmy sobie 26-27 Lutego. Liczę że uda nam się do tego czasu wszystko skończyć i przetestować.


No i kiedy w końcu ten duży event? Wiem że obiecywałem event na przełomie stycznia i lutego, ale niestety nie udało nam się go przygotować. Wszystko wskazuje na to, że duży event będzie dopiero po wydaniu Galar bo nie chcemy już dłużej tej aktualizacji odkładać w czasie. Możecie za to spodziewać się wielu mini-eventów i weekendowych wydarzeń z podwójnym expem.



Nad czym pracujemy poza galar?

1. Rozbudowa systemu poleconych, o którym pisałem w poprzednim temacie. Pozwoli to na czerpanie korzyści poprzez zapraszanie do gry nowych graczy. Obecny system poleconych nie jest wystarczająco atrakcyjny.

2. Mailing który ma na dłużej zatrzymać w grze nowych graczy oraz informować o większych aktualizacjach. Prace nad tym już trwają i za jakiś czas zostanie wgrana aktualizacja, która pozwoli wam zdecydować czy chcecie taki mailing otrzymywać czy nie. Zastanawiam się też czy nie dodać potwierdzania konta poprzez email. To zapewni nam, że maile nie będą wysyłane na nieistniejące konta oraz utrudni zakładanie multikont. Co o tym myślicie? 

3. Odświeżenie wyglądu gry. Na pewno nie będzie tutaj rewolucji bo to wymagałoby przepisania od nowa widoków. Już kiedyś to robiliśmy i wiem że zajęłoby nam to ogrom czasu oraz spowodowało wiele błędów. To co chcę zrobić to zmienić nieco kolorystykę, uporządkować menu(może zrobić je w bardziej graficznej formie) i odświeżyć niektóre elementy które już naprawdę tego wymagają. Jeśli chodzi o kolorystykę to osobiście celowałbym w jakiś dark-mode: 
Inspiracja 1
Inspiracja 2
Inspiracja 3
Wiem jednak że wielu z Was lubi ten pomarańczowo-żółty motyw dlatego chciałbym też zapytać Was jak wy byście to widzieli?



Jakie plany na ten rok po wydaniu Galar?

1. Wyczekany duży event.

2. Liga Pokemon

A dalej zobaczymy Smile
Według mnie wygląd gry jest bardzo wygodny i przyjemny, nie zmieniałabym go.
Uważam że te zmiany były by bardzo fajne i atrakcyjne jednak z tą kolorystyką gry może być kłopot ponieważ wielu graczą by się to nie spodobało ale ja uważam że ten pomysł przyciągnął by więcej graczy z powodu bardziej urozmaiconych kolorów itp. Smile jednak to tylko moje zdanie i nikt nie musi się znim zgadzać Big Grin
Fajny pomysł ze zmianą wyglądu. Byle tylko gra wtedy była łatwo czytelna, zwłaszcza dla nowych graczy Tongue I żeby nie wyglądało to jak na Pokewalkach np xDD
Hej.
Gratuluje sukcesów. Inspiracja 3 jako tło do mnie najbardziej przemawia.
Jeśli chodzi o efekty z odznak... jest okazja na wyrównanie liczby Punktów Akcji do 200. Taka okrągłą liczba na przywitanie ósmego regionu?
A z ataków to będą ataki takie jak Toxic Spikes, Stealth Rock? Idealne ataki na walki drużynowe.
Do 200 myślę że nie wyrównamy przy okazji tej aktualizacji Tongue

Jeśli chodzi o ataki modyfikujące pole walki jak Toxic Spikes to bardzo chciałbym je wprowadzić.
Jaki sens jest zmiana kolorystyki tła, skoro jest możliwa opcja wyboru dzień/noc? Jedynie to można dodać opcję które z tych dwóch ma być tłem domyślnym. Są tacy co lubią grać na żółto-pomarańczowym i są tacy to lubią ten szaro-ciemny...
Wszystko jest dobrze według mnie tak jak być powinno praca idzie dość szybko jak na taką ilość pracy. Zainteresował mnie motyw można zmienić albo ustawić aby gracz mógł sam ustawić o co mi chodzi? Już tłumaczę. Gracz mógłby w ustawieniach wybierać sobie jak przy rangach kolor RGB do różnych stylów na przykład:
1 opcja kolor buttonów (przycisków) i do wybrania w input albo inaczej nie wiem do końca jak u was wygląda w każdym razie w bloczku - kolor RGB.
Tak samo można postąpić z tłem, paskiem menu, blokiem wiadomości no ogólnie z divami Tongue które są oczywiście uprościć na łatwiejsze części czyli:
-kolor tła
-kolor przycisków
-kolor paska menu
-kolor ikon tutaj nie jestem pewien bo jednak to jest grafika a zrobienie kilku milionów grafik może być ciężkie Tongue
Zmieniłbym też opcje do wybrania trybu tzn tryb nocny, dzienny i własny (który jest dość dobrze wyżej opisany)
Gracz wtedy może sobie ustawić kolor jak mu wygodnie.
Co do tła poruszę propozycje wprowadzenia własnego żeby gra mogła stać się ciekawsza dla niektórych mogą być zwykle proste które urozmaicą grę a dla fanów różnych serii tła różnych postaci itp chociaż dużym minusem może być ustawianie "dziwnych" tapet na warsach.

To chyba wszystko co chciałem opisać buziaki.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Zmiana wygląda to jest odpowiedź na jedną z propozycji z ostatniego tematu na forum. Pisaliście tam, że gra wygląda staro więc tu nawet nie chodzi samą zmianę koloru ale również o poprawienie "wyglądu" części elementów.
Do poprawy z wyglądu dałby tylko grafikę dexoysa bo wygląda jak wyrwany z painta Tongue tak to ja nie narzekam na pewno lepiej niż w podobnych seriach gdzie tekstowe są rzeczy
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości