Prace nad Galar

41 Odpowiedzi, 91189 Wyświetleń

Doskonale zdaje sobie sprawe z tego że 10k berry to nie jest mało, ale jest to celowy zabieg.
W tym aspekcie zwracanie uwagi na to jaka jest sytuacja na targu to byłby poważny błąd, bo sytuacja może sie zmienić (na co zresztą licze) a wtedy na zmiany będzie już zdeczka za późno. Jak już wspomniałem chce by było to coś co trzeba robić długo, a nie że dostaniemy to bardzo szybko jak większość rzeczy w grze. Właśnie chodzi o to by trzeba było to zdobywać przez długi okres gry i zdaje sobie sprawę że jest to bardziej skierowane do rozwiniętych gracz (co nie znaczy że nowi na tym nie mogą nic zyskać) ale dlatego że gra dla nich zaczyna coraz mniej oferować a nie powinno tak być.
Uważam że duża ilość jest też konieczna dlatego by ta berry nie stała sie nagle zalegającym itemem w plecakach który będzie sie nadawał jedynie do rowana i na legendarne loterie a tego raczej nikt by nie chciał. Uważam również że nie powinna to być żadna z istniejących już w grze berry, no chyba że chcecie kogoś faworyzować Wink poza tym uważam że lepiej dodać do gry coś nowego.
No i myśle że Alex przychylniej zerknie na coś w co trzeba włożyć dużo wysiłku i coś co gracz nie będzie miał od tak, tym bardziej że to miałoby być aż +15PA

No i osobiście też wole dostać zwiększenie maksymalnych punktów akcji właśnie w taki sposób niż przez zwykłe kupienie jakiegoś itemu z pokesklepu co nie wnosi do gry żadnej rozrywki, wysiłku czy coś...
(05.02.2022, 05:03 PM)Sphinx25 napisał(a): Doskonale zdaje sobie sprawe z tego że 10k berry to nie jest mało, ale jest to celowy zabieg.
W tym aspekcie zwracanie uwagi na to jaka jest sytuacja na targu to byłby poważny błąd, bo sytuacja może sie zmienić (na co zresztą licze) a wtedy na zmiany będzie już zdeczka za późno. Jak już wspomniałem chce by było to coś co trzeba robić długo, a nie że dostaniemy to bardzo szybko jak większość rzeczy w grze. Właśnie chodzi o to by trzeba było to zdobywać przez długi okres gry i zdaje sobie sprawę że jest to bardziej skierowane do rozwiniętych gracz (co nie znaczy że nowi na tym nie mogą nic zyskać) ale dlatego że gra dla nich zaczyna coraz mniej oferować a nie powinno tak być.
Uważam że duża ilość jest też konieczna dlatego by ta berry nie stała sie nagle zalegającym itemem w plecakach który będzie sie nadawał jedynie do rowana i na legendarne loterie a tego raczej nikt by nie chciał. Uważam również że nie powinna to być żadna z istniejących już w grze berry, no chyba że chcecie kogoś faworyzować Wink poza tym uważam że lepiej dodać do gry coś nowego.
No i myśle że Alex przychylniej zerknie na coś w co trzeba włożyć dużo wysiłku i coś co gracz nie będzie miał od tak, tym bardziej że to miałoby być aż +15PA

No i osobiście też wole dostać zwiększenie maksymalnych punktów akcji właśnie w taki sposób niż przez zwykłe kupienie jakiegoś itemu z pokesklepu co nie wnosi do gry żadnej rozrywki, wysiłku czy coś...


Fajny pomysł każdy myśli jak chce ale może i to jest lepszy sposób chociaż jeśli targ się nie zmieni ciężko będzie uzbierać 10k Berry Tongue Co do nowej Berry dla mnie jest to oczywiste tutaj "wieloryb" który nazbierał sobie masowo ilości Berry miałby łatwą drogę w w takich plecakach głównie przesiadują bardzo spore ilości za to nowa Berry byłaby odpowiednia ponieważ każdy miałby nowy start. Zalega się decyzja tylko czy to ma być Berry która:
- coś wnosi do gry (mam na myśli podnoszenie statystyk itp.) lub
- podobna do większości eventowych przedmiotów (można ich użyć tylko do jednego celu czyli oddać i wymienić za pkt)
Osobiście nasunął mi się kiedyś pomysł właśnie z PA i Berry. Miałaby owa Berry własną nazwę i byłaby stosowana tylko do oddawania w plecaku lub w zakładce specjalnej która po oddaniu określonej ilości (na przykład 20 lub 200 tutaj już zachodzi też jaka będzie ich szansa na znalezienie. Taki Ognisty owoc jest o wiele rzadszy niż Rawst Berry) będzie podnosiło PA o 1. Kluczem jest limit bądź brak limitu przy takowym:
- limicie liczba która będzie podnosiła może być stała niezmienna ale żeby nie była zbyt małą ilością (średnio potrzeba by było 10k wypraw aby zdobyć takowe osiągnięcie)
- braku limitu liczba potrzebnych Berry będzie się podnosiła wraz z liczbą oddanych Berry. Powiedzmy że oddamy 20 Berry, zmieni nam się pa o 1 ale już następne "ulepszenie" będzie kosztowało 120% poprzedniej kwoty
Osobiście uważam że jednak limit będzie przydatny ponieważ masowo można klikać na pusto i zdobywać takowe osiągnięcia coraz łatwiej więc pomysł do 200 pa maksymalnie jest dobrym limitem.
Chyba to wszystko 
Pozdrawiam
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
I tak i tak nie będzie to łatwe bo każdy będzie chciał też sam podnieść sobie własny pasek dropu. Poza tym to nie może być łatwe, łatwe rzeczy nie dają frajdy. Dostaniesz coś łatwego zrobisz to w miesiąc i potem co? będzie ci leżało w plecaku kolejne nic nie warte badziewie... Dlatego twój pomysł upraszczający moje przemyślenia bardzo mi sie nie podoba.

Już napisałem jaka miałaby to być berry. Mianowicie miałaby służyć jedynie do zjedzenia przez gracza w celu zaliczenia osiągnięcia które podnosi nam maksymalną ilość PA.

W sumie to nie musi być na siłe nowa berry, może to być też kokos który już jest w grze, z tym że musiałby być rozmieszczony po lokacjach bo na obecną chwile jest dostępny tylko w sklepie eventowym a jego cena jest i tak za wysoka do tego co daje gdyż gracz na dobrą sprawe sam może sobie usunąć nadane imie pokemonowi gdy pożyczy tegoż poka znajomemu wtedy nadane imie sie resetuje. I uważam że to powinno być zmienione i nadane imie pokemonowi po jego sprzedaży nie powinno sie resetować/usuwać, powinno zostawać chyba że właśnie pokemon zostanie nakarmiony kokosem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.02.2022, 07:39 PM przez Sphinx25.)
Z kokosem się zgadzam… podnosicie bardzo mocno kwestie zwiększenia pa. Zauważcie ze pa jest istotne dla nowych graczy i im jest najbardziej potrzebne… przy oakach i pH u wielu graczy nie wpłynie znacząco lub wcale na gre oraz znów kwestia ceny pytanie czy będzie się opłacało berry to robic czy lepiej sprzedawac …. Był kamień slonca i możliwość wzmocnienia stat przy treningu… albo się to nie opłaca finansowo lub za mało korzyści…
Odniosę się do zadań oaka, dotychczas zadnia oaka były nawet dla graczy początkujących w zależności od wyboru regionu i chyba trudno to zmieniać gdyż zmniejszy szanse nowych graczy na zaczynanie od regionu galar.
Warunkiem ukończenia zadań oaka była możliwość ukończenia cyklu zadań team x ( osobiście uwazam je za projekt nieadekwatny do nagród) ale dobry krok by było co robic.
Nie znam się pytanie czy będą jakieś nowe Z do zdobycia było to ciekawe zadanie - proby.
Ktoś wspominał o odpowiedniku Z w kierunku defa czy jest to realne i jest już pomysł na to?
Osobiście polecam wprowadzenie zadań oaka ll już dla graczy którzy ukończyli zadania oaka i team x. Wiem są zadania Samsona, krótkie chwilowe dzienne. Oaka ll widział bym na bazie zadań oaka z fabułą już bardziej zaawansowanych wymagających wysiłku o czym pisał sphinx… może nie oddaj sh, spotkaj legende, ale oddaj wszystkie Ewo eevee na x poziomie… wykluj/oddaj wszystkie pokemony dzieci, zrób maksymalna liczbę odwiedzin w każdej lokacji w każdym regionie itp
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.02.2022, 08:53 PM przez Crisss.)
Cris nie zależy mi jakoś mocno na zwiększeniu ilości maksymalnego PA (chociaż nie będe ukrywał że uważam iż byłoby to fajne) bardziej po prostu zauważyłem że zostało to zaproponowane, dlatego postanowiłem rozwinąć czyjąś myśl o moje przemyślenia gdyż nie chciałbym by zostało to potraktowane że tak powiem po macoszemu (dając np kupienie do pokesklepi jakiegoś itemu zwiększającego PA) gdy można wyciągnąć z tego coś więcej, coś co zachęci graczy do klikania, jak np możliwość brania większej ilości zadań Elma za PH niż tylko jednego.
Jak najbardziej zgadzam sie że ten aspekt jest bardzo istotny dla nowych gracz, jednak uważam że dla starych graczy również (a przynajmniej tak myśle) nie każdy gracz klika za PH (choćby dlatego że go nie stać), czy też potrafi gospodarować oakami tak by ich przybywała zamiast ubywać dlatego myśle że taka możliwość byłaby fajną opcją a do tego dającą graczom zajęcie, misie do wypełnienia.
Poruszasz tu kwestie ceny i myśle że to jest ważne, bo przede wszystkim dając nowy item to jaką cene pokarze nam targ skoro do tej pory nie był sprzedawany? a przecież wyświetla nam średnią z transakcji, czy więc wyświetlałoby cene ze sprzedaży w plecaku? taka cena byłaby komiczna co spowodowałoby że ta berry (czy też kokos, w zależności na co by sie zdecydowano) stałaby sie kolejnym itemem sprzedawanym tylko za PH...
A czy by sie opłacało? to już jest kwestia priorytetów gracza. Sam dobrze wiesz że gracze posiadają w grze różne priorytety, jedni trenują poki pod turnieje, inni zbierają rzadkie, czy też skupiają sie na kluciu i tak dalej i uważam że to jest bardzo fajne że gra daje różne możliwości wyboru dla gracza (chociaż niestety staje sie to coraz bardziej ubogie przez niektóre dziwne zmiany...). Kamień słońca to troche inna liga niż berry, trzeba zauważyć że przede wszystkim jest to zdecydowanie rzadziej występujący item niż berry, no i bądźmy poważni, podnoszenie statystyk o +1 czy nawet +5 to bardzo niewiele przy dużym treningu, jest to bardziej symboliczne, chociaż sie zdarza, jak np pewien Snorlax z pierwszej klasy. Dlatego jestem zdania że gdyby była taka opcja ze zwiększaniem PA jak to zaproponowałem to gracze też by korzystali.

Co do możliwości wprowadzenia drugiej części zadań Oaka to jestem jak najbardziej na tak, chociaż osobiście bardziej myślałem o wprowadzeniu kolejnego profesora ze świata pokemon z podobnymi zadaniami jak Oak, ale tak jak zauważasz z fabułą już bardziej zaawansowanych wymagających wysiłku. Z tym że to byłby profesor z rezerwatu, a dlaczego z rezerwatu? ponieważ to wciąż jest praktycznie niewykorzystywana część gry... A pamiętam że kiedyś istniała bardzo fajna idea na rozwinięcie tej przestrzeni.
Pa… zwiększenie pa ze 185 do 200 to są trzy kliknięcia w dziczy, jedna walka sparingowa/drużynowa a koszt przy proponowanym 1000berry wydaje się znaczący, dlatego porównałem do kamienia slonca i profitu z tego płynącego. Osobiście jako element jakiegos zadania jestem na tak z opłacalnością tego mam watpliwosci…
Nie znam się na fabule pokemonow itd profesorach tak naprawdę liczy się rozwój gry pod stałych graczy… rerezerwatu unikam dla mnie temat tabu bez biletów jeden pasek (trochę kiepsko) skuteczność dostęp bali ograniczony, ale jak redki coś by rozwinęły może byłby ciekawy wątek. Nie wiem czy jest tak nadal ze zabiera wpierw bilet a później pasek rezerwatu ale było coś takiego i nie podobało mi się…
Osiagniecia brakuje wyższych poziomów osiągnięć oraz limit pracy/lvl/pkt rankingowych to poziom Extra hard dla wielu niedostępny
W związku z planowanym wprowadzaniem galar może warto pomyslec o wprowadzeniu depozytu na handel pokami. O co chodzi… jest osoba co chce sprzedac i potencjalny kupujący. Umawiają się na cenę, ale ktoś nie ma takiej kwoty i prosi o rezerwacje i się wycofuje lub sprzedający sprzeda komuś innemu po wyższej kwocie.
Depozyt polegał by na: wpisaniu ceny ustalonej, ustaleniu daty do kiedy, wpłaceniu % lub kwoty jako kaucje i rękojmię ze któraś ze stron się nie wycofa. Może zatwierdzać moderator ale nie musi. Przy nowym regionie może mieć już to zastosowanie np. Znajduje super pokemona sh samiczka i wystawiam na sell jest kupiec prosi o rezerwacje 3 dni bo musi zebrać y/pH jednak wycofuje się bo tych pokow pojawiło się więcej i cena spadła, negocjuje obniżkę, a sprzedający gdyby sprzedał innej osobie zainteresowanej a chciał być słowny jest stratny, działa to tez w druga strone, ktoś uzbierał y a sprzedający mówi ze ma wyzsza ofke i czy kupujący przebije…
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.02.2022, 04:43 PM przez Crisss.)
Zdaje sobie sprawe z tego że są to trzy kliknięcia i to niby nic wielkiego, ale zwróć uwage na to że Alex zaznaczył iż raczej nie wyrównają do 200, więc domyślam sie że raczej myślał o góra +5PA jak to był z jedną z odznak. Ja jednak przedstawiłem opcje na 200 żeby mimo wszystko miał na to szerszy pogląd gdyby zmienił zdanie. Przy wymaganiach wziąłem pod uwagę również to że wydało mi sie iż Alex raczej skłania sie ku +5PA a jestem zdania że zdobycie 900 berry nie jest jakimś strasznie ciężkim wymaganiem szczególnie że na eventach idzie o wiele łatwiej zdobyć nawet najtrudniej zdobywaną bęrry w normalnej dziczy jak sitrus. Dlatego powyżej tych +5PA jest tylko coraz trudniej żeby o ile Alex weźmie to pod uwage to i dla niego było to do przełknięcia, staram sie patrzeć na obie strony.
Chociaż nie twierdze że robie to dobrze, każdy popełnia błędy.

Też sie niezbyt znam, ot wiem że jest iluś tam tych profesorów dlatego zwyczajnie taka propozycja by był to inny, chociaż nie uważam tego za wymagane, od takie troche moje widzimisię Wink

Ano właśnie, unikasz, zresztą nie tylko ty, nie raz słyszałem że gracze unikają tej części gry... dlatego uważam że trzeba to jakoś rozwinąć.
Kwestia tych biletów uważam powinna być zmieniona, kiedyś na ogólnym spytałem co gracze sądzą o moim rozwiązaniu i padły całkiem pozytywne głosy na moje rozwiązanie. Mianowicie uważam że ten jeden bilet który dostajemy na wejście każdego dnia powinien pozostać bez zmian jako taka jednorazowa wejściówka do rezerwatu, więc jak w danym dniu już opuścisz rezerwat to nie będziesz miał możliwości wrócenia. Jednakże wszystkie inne bilety do rezerwatu jakie dostajemy ze skrzyń, z samsona czy z czego tam jeszcze one lecą to wszystko to powinno być przemianowane na drinki do rezerwatu. Dzięki takiemu rozwiązaniu niebyłoby uciążliwości z opuszczaniem i wchodzeniem do rezerwatu gdy skończy nam sie pasek PA a wciąż mamy bilety + gdy mamy dużo biletów to nie dostajemy tego codziennego darmowego biletu gdyż bilety do rezerwatu sie nie kumulują...

"Nie wiem czy jest tak nadal ze zabiera wpierw bilet a później pasek rezerwatu ale było coś takiego i nie podobało mi się…"
Nie bardzo rozumiem co masz dokładnie tu na myśli.

Z tym że brakuje w grze osiągnięć które dają nam coś fajnego przydanego do gry jak wbicie poziomu bohatera do levelu 100 by mieć "Koszt treningu tańszy o 20%" czy zbieranie gablotki za które mamy większe boxy. Takie osiągnięcia w moim odczuciu są fajne i mają dużo sensu, a nie osiągnięcie dla samego osiągnięcia które jest spoko, ale równie dobrze to mogłoby go nie być bo i tak nic nie wnosi.
Rozłożone osiagniecia powiązane z konkretnymi korzyściami są idealne ale nie jestem optymista Smile co do berry za pa pomyliłem się o jedno zero pisaliście 10000 no chyba ze to typu pokechrupki/owoce szczescia ale po co iść w ilosc skrócić jedno zero i robic na pojedynczej berce Smile piszesz o zamianie biletów do rezerwatu + ze je usunac i dac oaki czyli nowy rodzaj oakow tylko do rezerwatu? Z możliwością wejścia raz dziennie z gwarancja paska lub wypiciem oakow i klikaniu do ich ilosci pomnożonej przez pa dawane przez nie?
10000 berry, ale to już byłby ostatni najtrudniejszy i najbardziej czasochłonny etap osiągnięcia za którego zyskujesz łączenie te +15PA, ale na +5PA potrzebowałbyś 900 berry tak jak to zauważyłem wcześniej. Nie wiem czy moje podejście (biorąc pod uwage każdy aspekt który starałem sie uwzględnić) jest tu dobre, tym bardziej że Alex tego nawet nie skomentował...

Załóżmy że masz w plecaku 100 biletów do rezerwatu zostałyby one wymienione na rezerwatowe drinki (przyjmijmy taką nazwe roboczą).
Zakładam że wchodząc do rezerwatu (tak jak piszesz możliwość wejścia raz dziennie) mamy do wykorzystania pełny pasek PA tak jak obecnie, więc jak go wyklikamy to możemy korzystać z tych wspominanych rezerwatowych drinków.
Taka zmiana za wiele by nie zmieniła (chociaż napewno utrudniłaby wykonywanie zadania samsona z podróżami do regionu, zakładając że nadal to zadanie istnieje) jednak myśle że przy rozwijaniu rezerwatu byłaby przydatna gdyż o wile przyjemniej korzystałoby sie z tego miejsca gdyż wchodzenie i wychodzenie z rezerwatu za każdym razem by skorzystać z tych przykładowych 100 biletów byłoby bardzo uciążliwe.
Wszystko sfera dywagacji my swoje a zycie swoje



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości