Targ

92 Odpowiedzi, 131134 Wyświetleń

Nie jest to głupie, jest to problem itm i kryteriów wycen na pokach fajtycznie niektóre ceny nie maja uzasadnienia w cenach pokow a niektóre wynikają z unikatowości, egg, itm szansy wyklucia i innych
Co powoduje, że wystawiamy przedmioty za pPH? 
1. Mało sposobów na zdobycie PH w grze dla wszystkich graczy. Żeby się przebić w turnieju, trzeba w wielu przypadkach trzeba zainwestować realny hajs.
2. Te podwyższone ceny za utrzymanie konta premium. No przepraszam, ale jak ceny premium były na niższym poziomie, to i więcej ofert było w cenie Yen.

Co zrobić by więcej za yeny?
1. Spowodować, że Punkty Akcji będzie można kupić za Yeny nie PH. 
2. Zwiększyć możliwość zdobycia PH w inny sposób niż przez targ.
3. Może do nagród w eventach dodać możliwość wygrania PH dla każdego, co weźmie udział w evencie. Ps nie o 10 PH bo to bez sensu, ale coś konkretniejszego.
(19.02.2022, 03:17 PM)Ines napisał(a): Co powoduje, że wystawiamy przedmioty za pPH? 
1. Mało sposobów na zdobycie PH w grze dla wszystkich graczy. Żeby się przebić w turnieju, trzeba w wielu przypadkach trzeba zainwestować realny hajs.
2. Te podwyższone ceny za utrzymanie konta premium. No przepraszam, ale jak ceny premium były na niższym poziomie, to i więcej ofert było w cenie Yen.

Co zrobić by więcej za yeny?
1. Spowodować, że Punkty Akcji będzie można kupić za Yeny nie PH. 
2. Zwiększyć możliwość zdobycia PH w inny sposób niż przez targ.
3. Może do nagród w eventach dodać możliwość wygrania PH dla każdego, co weźmie udział w evencie. Ps nie o 10 PH bo to bez sensu, ale coś konkretniejszego.
XD 1.możliwość kupowania PA za Yeny? imo  nierealne  3. Czemu komuś dawać ph tylko dlatego że wybrał drogę trudności w evencie (bo to jest już udział)
PH w grze = pln dla pw w realu.
To jest biznes i abstrakcyjne życzeniowe podejście. Jak pisałem w innym wątku konflikt interesow.
Hrs pisał w innym wątku ze rozdawania pH nie będzie.
Strona biznesowa daje przekaz rozpatrzymy zmiany ale nie naszym kosztem. Poniekąd się z tym zgadzam, zabiera nam to z 4 warianty poprawy targu y/pH.
Pozostaje przy obecnych danych i znanych nam możliwościach: uwolnić targ ale widełki co miały powodować ze ma być tanio mogę spowodować wystrzelenie ofert w y i cen w gore tak łatwo o y dzisiaj.
Zwiększenie dropu ponieważ zadania elma za pH pozwalają oficjalnie mielić pH na y w dużo większym przeliczniku niż oficjalny a do mikstur jest zwiększony popyt na berry
Zdjecie przelicznika z pH na y, przy obecnej zapaści sama ewentualna korekta może nic nie dac
Niestety obecnie bogaty jest coraz bardziej bogaty a biedny biedniejszy lub narzekający na gre
Nowi gracze mogą sprzedac za śmieciowe y itm na co każdego stać a na pewno wieloryby, w sprzedaży za pH musza zmierzyć się z rynkiem gdzie nie ma środków na zakup i praktycznie wisi wywieszka (zapraszamy do doładowania pH)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.02.2022, 05:16 PM przez Crisss.)
Też uważam że dysproporcja ekonomiczna nowych i doświadczonych graczy coraz bardziej się zwiększa.

"Zwiększenie dropu ponieważ zadania elma za pH pozwalają oficjalnie mielić pH na y w dużo większym przeliczniku niż oficjalny a do mikstur jest zwiększony popyt na berry" - z tego najbardziej skorzystają starzy gracze którzy robią zadania Elma za punkty honoru. To jeszcze bardziej pogłębi problem a nie go naprawi.
Może warto wprowadzić denominację ¥ idziemy w dziesiątki miliardów. Pewnie wiązało by się to z przeliczeniem wartosci pokemonow… nie jest to dobre bo stracą bogaci i nie za bardzo uczciwe ale spłaszczy roznice…
Może spowodować bojkot lub odejście od pw.
Zrobienie tego z pH nie wydaje się mozliwe ze względu na powiązanie pH z pln.
Reszta jest dla mnie kwadratura koła… przy wszystkich założeniach.
Co do graczy, są nowi gracze co ostro klikają i poświęcając czas kilkanaście godzin dziennie potrafią kręcić wyniki, a są konta 2014 co gracz wbija i nie rozwija się…
Reasumując trudno wygrac z pay to win, trudno wygrac z klikaniem 17/24, trudno wygrac z doświadczeniem i zdobyta przewaga ale da się
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.02.2022, 08:47 PM przez Crisss.)
Witam
@hRs Alex zadajesz pytanie nam graczom jak rozwiązać problem z obecną sytuacją na targu. Jest ten problem już od jakiegoś czasu sami sobie go zrobiliście przez wasze poczynania. Coś jak władza w Polsce "Nowy Ład" miało być dobrze dla każdego a okazuje się że nie jest. Kilka graczy z zespołu pisało że targ nie jest ważny w grze...błąd jest bardzo ważnym i potrzebnym elementem w grze. Jak ktoś nie ma czasu na klikanie jak Ja ostatnio może coś na szybko wystawić i może wpadnie coś do depo i się jakoś gra.
Recepty na to co już zepsuliście osobiście nie mam bo trudno to naprawić będzie. Ale moim zdaniem coś jest z przelicznikami i dropem(moim zdaniem kiedyś był większy) nie tak ale jak to rozwiązać nie wiem za bardzo te zepsuliście już a szkoda bo fajna gierka odskocznia od pracy.
Jedynie co mógłbym zasugerować to może wreszcie zmiana nadzorców targu. Gram od marca 2016r i obecni nadzorcy to najgorsi od 6 lat moje gry. Pisać z nimi to często jak rozmawiać ze ścianą. Piszą coś że nie wolno coś nie tak itp. a sami tak robią lub robili w przeszłości. Myślę że przy okazji rozważań o zmianach na targu powinno się pochylać nad zmianą osób które mają go pilnować. Może by tak dać szanse innym najlepiej takim którzy "czują targ" i czynnie na nim działają.
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.02.2022, 11:35 PM przez Sokka.)
"Też uważam że dysproporcja ekonomiczna nowych i doświadczonych graczy coraz bardziej się zwiększa."
Przepraszam bardzo, ale co? wy myślicie że przykładowo gracz który założył konto w 2015 roku grając mniej więcej regularnie nie będzie sie rozwijał bo w 2021 pojawią sie nowi gracze? że taki gracz zwyczajnie mają głowe na karku i grając regularnie nie będzie miał przewagi nad graczami z mniejszym stażem? co wyście sie wczoraj urodzili? przecież to jest naturalny porządek rzeczy że jak ktoś jest doświadczony, gra dłużej i ma głowe tak gdzie trzeba to ma przewagę!
Oczywiście da sie by gracz nowy ścigał doświadczonych, ale większość ma pstro w głowie może nawet nie wiedzą gdzie są jakie itemy (napewno nie wiedzą, co widać po ogólnym gdy nie raz pytają o mapki dropu), albo w której lokacji najlepiej klikać by mieć jak największe zyski z hodowli itd to nie oczekujcie cudów, nigdy nie będą mieli startu do graczy grających regularnie.
Między innymi właśnie dlatego nie powinno sie zmniejszać nagrody w oakach z zadań jeśli faktycznie nie chcecie jeszcze bardziej powiększać przewagi doświadczonych graczy nad resztą, bo to byłby ogromny strzał w kolano.

Chcecie żeby każdy miał równe szanse? możecie spróbować jak konkurencja zrobić serwer eventowy i niech każdy zaczyna z tym samym dorobkiem jaki oferuje konto na takim serwerze. Chociaż to i tak tylko rozwiązanie na czas eventu...

"Zwiększenie dropu ponieważ zadania elma za pH pozwalają oficjalnie mielić pH na y w dużo większym przeliczniku niż oficjalny a do mikstur jest zwiększony popyt na berry"
Równie dobrze można zmniejszyć ilość itemów potrzebny w warsztacie na dany przedmiot (20 berry do szukania dla niektórych graczy to całkiem sporo) i o wykonanie zadania z oddaniem przedmiotu będzie o wiele łatwiej i gracz nie będzie musiał już kupić od kogoś innego, albo całkiem zabrać z zadań oddawanie przedmiotów z warsztatu... chociaż osobiście żadne z tych tu wspomnianych wyjść nie wydaje mi sie mądre/dobre/rozsądne bo to raczej nie w tym tkwi problem...
(21.02.2022, 10:02 PM)Sphinx25 napisał(a): 1. "Też uważam że dysproporcja ekonomiczna nowych i doświadczonych graczy coraz bardziej się zwiększa."
Przepraszam bardzo, ale co? wy myślicie że przykładowo gracz który założył konto w 2015 roku grając mniej więcej regularnie nie będzie sie rozwijał bo w 2021 pojawią sie nowi gracze? że taki gracz zwyczajnie mają głowe na karku i grając regularnie nie będzie miał przewagi nad graczami z mniejszym stażem? co wyście sie wczoraj urodzili? przecież to jest naturalny porządek rzeczy że jak ktoś jest doświadczony, gra dłużej i ma głowe tak gdzie trzeba to ma przewagę!

2. Między innymi właśnie dlatego nie powinno sie zmniejszać nagrody w oakach z zadań jeśli faktycznie nie chcecie jeszcze bardziej powiększać przewagi doświadczonych graczy nad resztą, bo to byłby ogromny strzał w kolano.

1. Jeżeli byś chociaż starał się faktycznie przeczytać to co napisałem, a nie tylko być nastawionym negatywnie to byś zrozumiał znaczenie tego co napisałem. 
Oczywistym jest, że im większa przepaść w doświadczeniu dwóch użytkowników tym większa powinna być między nimi dysproporcja ekonomiczna. 
Przykładowo chodzi mi o to, kiedyś nowy gracz w ciągu dnia zarabiał x, a gracz doświadczony zarabiał n * x. Obecnie doświadczony gracz jest w stanie w wyciągnąć zarobki rzędu m * n * x (gdzie, m > 1). 

2. Bzdura. Doświadczeni gracze mają nazbierane Oaki, Bilety na zadania codzienne i PH. Dzięki temu mogą wykonywać 10 zadań codziennych / dzień. Nowy gracz będzie mógł wykonać jedno zadanie. 
Biorąc pod uwagę jak obecnie skonstruowane są zadania codzienne - do wykonania niektórych akcji gracz doświadczony użyje tyle samo oaków co nowy gracz. Tyle że, nagrodę będzie miał za tę akcję znacznie większą od gracza nowego. Między innymi to bardziej pogłębia tę przepaść o której pisałem wcześniej.
1. To nie kwesta nastawienia, tylko napisałeś tak mało i w taki sposób jakbyś faktycznie chciał żeby gracz sie nie rozwijał...
Nadal nie rozumiem w czym widzisz problem. Jak możesz porównywać to ile gracze zarabiali kiedyś i to ile zarabiają dziś gdy gra w obu przypadkach wygląda inaczej i oferuje graczom większe możliwości zarobkowe jak chociażby pokemony/itemy sprzedasz drożej (chociaż akurat cena itemów akurat nie jest najwyższa w obecnym momencie gry), oficjalny kurs (nawet jeśli sie komuś nie podoba) jest większy, zadania samsona, wielokrotną możliwość brania zadań elma za ph, bilety do zadań elma i pewnie mógłbym wymienić więcej ale po co?

2. Teraz to chyba ty nie zrozumiałeś tego o czym pisałem.
-Nie powinieneś zakładać że każdy doświadczony gracz odkłada bilety do zadań, osobiście znam wielu którzy wykorzystują je na bieżąco i nie mają w plecaku ani jednego, jeśli ktoś tak nie robi to dlatego że niechce mu sie klikać, nie ma na to tyle czasu, albo ma jakieś inne powodu które skłaniają go do tego że je gromadzi na później i to jest fajne że gra daje możliwość na skorzystanie z tego później.
-Gracze doświadczeni prawie zawsze gromadzili drinki i PH nie ma w tym nic dziwnego czy odbiegającego od reguły, jest to potrzebne na eventach, a jak chcesz wygrać event to potrzebujesz tego ogromnych ilości bo inaczej nie masz szans. Jednakże nie można też stwierdzić że każdy gracz doświadczony je gromadzi gdyż jak już pisałem nie każdy rozwija sie tak samo albo ma nie takie samy priorytety i u takiego gracza nie uświadczysz dużych ilości oaków, a PH być może wcale.
-Jeśli dany gracz który ma duże doświadczenie w grze był w stanie jak to zauważasz nazbierać sobie spore ilości oaków, biletów i ph to dlatego że sobie na to zapracował i nie powinno sie go teraz za to karać nerfieniem zadań elma...
-Zakładasz najgorszy scenariusz czyli że każdy nowy gracz jest na tyle głupi że nie jest go nawet stać na zdobycie premki by otrzymywać bilety na zadani i robienie minimum jednego zadania za ph, oczywiście napewno znajdą sie tacy gracze, jednak taki gracz tak czy siak nie zabawi w grze zbyt wiele czasu a nerfienie zadań elma nie zmieni tego stanu rzeczy... Ja jednak trzeba też zauważyć że nie każdy nowy gracz jest głupi bo są w śród nich tacy którzy załatwią sobie premke i troche ph więc będzie mógł robić minimum te 3 zadania na dzień. Pisze minimum gdyż będzie mógł zdobyć sobie bilety chociażby z zadań samsona, kwestią jest też ile zdobędzie ph bo jeśli dość to będzie mógł brać więcej niż jedno za ph. Nerfiąc zadania elma właśnie najbardziej uderzycie w tych graczy wręcz ich odpychając bo dacie im mniej możliwości na klikanie przez zmniejszenie ilości drinków z nagród.
-Tłumacząc to co chciałem przekazać wcześniej, jeśli np obecnie gracz weźmie zadania przykładowe trzy zadania elma i dostanie z nich np 3, 8 i 14 oaków to po znerfieniu tego oczywistym będzie że będzie ich mniej czyli np 1, 4 i 7. Więc oczywistym będzie że gdy dacie graczom mniej możliwości na klikanie to zmniejszycie ich szanse na rozwój i ich chęci do pozostawania w grze. I ty mi piszesz że to są bzdury?


"Biorąc pod uwagę jak obecnie skonstruowane są zadania codzienne - do wykonania niektórych akcji gracz doświadczony użyje tyle samo oaków co nowy gracz. Tyle że, nagrodę będzie miał za tę akcję znacznie większą od gracza nowego. Między innymi to bardziej pogłębia tę przepaść o której pisałem wcześniej."
-tej części twojej wypowiedzi nie rozumiem, wyjaśnij dlaczego gracz z większym stażem miałby otrzymać większą nagrodę w tym samym zadaniu niż gracz z mniejszym stażem



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości