Targ

92 Odpowiedzi, 127031 Wyświetleń

"Ponieważ tak jest przygotowany system zadań codziennych. Przykład akcji "Znajdź pokemony o 2 typach".
Gracz na początkowych poziomach dostaje do znalezienia 2 razy takiego pokemona. Gracz na najwyższym poziomie dostaje do znalezienia 6 razy takiego pokemona.
Obaj aby wykonać tę akcję muszą wykorzystać wyłącznie 1 Napój Dr Oaka (nie rozdrabniam się na faktycznie wykorzystane PA). Jednak gracz na najwyższym poziomie dostaje nagrodę 3 razy większą od gracza na niższym poziomie. Takie zachowania są w kilku akcjach..."

-Albo czegoś znów nie rozumiem albo są jakieś nieścisłości w tym co piszesz gdyż mimo mojego wysokiego poziomu we wspomnianej przez ciebie akcji nie zaobserwowałem czegoś takiego bo potrafie dostać zarówno 2 poki do znalezienia jak i 8, a żeby nie być gołosłownym to zamieszczam link z zadaniem z wczoraj gdzie mam taką akcje w której mam znaleźć 3 takie poki.
https://gyazo.com/45d8426e315bfb703daf3f8272867896

-Zakładam że to jakie dostaje sie akcje w danym zadaniu ma wpływ na to jak wysoka jest nagroda, ale przyjmijmy że będzie to wyłącznie jedna wspomniana przez ciebie akcja. 
Więc z tego co piszesz zastosowaliście bardzo krzywdzący sposób wobec graczy z mniejszym stażem gdyż osobiście nie widze sensu dla którego taki gracz miałby otrzymywać mniejsze wynagrodzenie gdy wykonuje przecież tą samą akcje. Powinno to zostać wyrównane do tego samego poziomu jaki ma gracz z większym stażem by niezależnie od stażu gracz mógł tak samo cieszyć sie z wykonywanych zadań Elma.

-Ja tu widziałbym jeszcze jedno rozwiązanie poza zwykłym wyrównanie nagrody dla graczy o różnym stażu gry. Jeśli pamiętasz to jakiś czas temu proponowałem Ci możliwość wprowadzenia wyboru poziomu trudności w zadaniach Elma i wyraziłeś sie o tym bardzo pozytywnie. Zrobienie tego podobnie jak mamy w zadania stowarzyszeń że sami możemy wygenerować sobie zadanie ustalając poziom jego trudności i wybierając ilość akcji byłoby chyba okej.


----
"Dlaczego cofnięcie tego nic by nie poradziło? Skoro to jest jedna z przyczyn dlaczego tak teraz targ wygląda, to cofnięcie tej zmiany powinno chociaż stopniowo złagodzić skutki jakie będą w przyszłości."

-Nie znam powodu jaki widzi w tym gracz do którego to skierowałeś , jednak pozwole sobie skomentować twoją pytanie.
Z mojego punktu widzenia zużycie PH na branie kolejnych zadań Elma nie jest na tyle duże by miało większy wpływ na targ czy też że sprawiło że gracze zaczeli wystawiać przedmioty wyłącz za PH. Nie, to nie to jest przyczyną obecnego stanu targu, a cofnięcie tego nie naprawi tego co dzieje sie z targiem.
-Oczywiście można powiedzieć że zwiększyło to zapotrzebowanie graczy na PH i byłoby to prawdziwe, jednak już i wcześniej u wielu graczy było ono ogromne gdyż zwyczajnie klikają za PH czy więc w takim razie powinno sie im tego zabronić bo na targu zaczęły widnieć głównie oferty w PH? Uważam że nie i pisze to mimo że sam nie korzystam z PH do klikania. 
-Co da to że cofnięcie możliwość brania wielokrotnie zadań Elma za PH? zmniejszy to odrobine zapotrzebowanie na PH ale nie zmieni to sytuacji z targiem czyli brak efektu pozytywnego. Dodatkowo zostanie wywołane duże niezadowolenie bo chyba każdy, a co najmniej większość odebrała wprowadzenie tego jako ogromny plus dla gry. Ta możliwość bardzo zachęca graczy do klikania a gra chcąca sie rozwijać powinna zachęcać do tego by gracz był aktywny nie na odwrót.


----
"Jednakże też jesteśmy za tym aby zdjąć bądź poluzować widełki."

-Osobiście jestem bardzo za wolnym targiem, jednakże jak bardzo jestem za tą opcją to tak samo bardzo obawiam sie ewentualnego zdjęcia widełek i pisze to ze świadomością tego że sam mógłbym bardzo na czymś takim skorzystać. Czemu sie tego obawiam? bo gra już dwa razy pokazała co sie dzieje z cenami i jak bardzo gracze potrafią je windować. Jakby ktoś nie pamiętał pierwszym przypadkiem były zwroty po których ceny TM poszły bardzo w górę, drugi to event napisany przez Gray Fulbuster gdzie ceny były iście kosmiczne. Teraz przy ewentualnym zdjęciu widełek byłoby to samo, a nawet gorzej...
-Dlatego też mimo że chciałbym wolnego targu to nie wydaje mi sie by całkowite zdjęcie widełek było najlepszym rozwiązaniem. Jednakże obecnie też jest coś nie tak z widełkami bo zdecydowanie nie działają tak jak powinny, w początkowym momencie ich działania dało sie funkcjonować i zarabiać mimo sztywnych ram, to dopiero później zaczęło sie dziać coś złego gdy ceny zaczęły spadać jak głupie...
-I właśnie TO że ceny w yenach z jakiegoś powodu stały sie tak niskie wiele przedmiotów przestało być wystawianych w tej walucie a jedynie w PH bo jeszcze jako tako sie to opłaca, ale są też takie przedmioty których sie już nawet w PH nie wystawia bo cena jest zwyczajnie za niska. To jest główną przyczyną nic innego, żadne zadania Elma, żadne PH, czy też zbyt niski kurs PH jak zdają sie tu sugerować! Gdyby ceny były adekwatna do rzadkości i zapotrzebowania na dany item to nie działoby sie to co sie obecnie dzieje z targiem wystarczy spojrzeć na krople, jakoś nie brakuje ofert również za yeny.


----
"Zrozumiałem jakąś wypowiedź Alexa, że jedni nie mają się bogacić kosztem drugich lub (nie za bardzo), i część wypowiedzi była dostosowana pod takie wytyczne.

Sphinx podważył takie założenie, też się z nim nie zgadzałem ale chciałem omówić i skłonić do dyskusji."

-No nie do końca to podważam gdyż akurat w pewnym sensie zgadzam sie z Alexem, nie całkiem, ale sie z nim zgadzam.


----
"- zdjęcie przelicznika 1:12 "
"Lepsze oferty 1:30 niż szukanie ofert kupię pH każda ilosc 1:12…"

-Jak wprowadzono zmiane że oficjalny przelicznik to góra 1:12 to nie byłem do tego do końca przekonany, jednakże z czasem uznałem że zespół miał racje, a im częściej marudzicie na to tym bardziej utwierdzam sie że mieli racje, a od gadania o tych niestworzonych (1:30, 1:40 zaraz zacznie wam wychodzić 1:100) przelicznikach wziętych z kosmosu aż sie człowiekowi robi niedobrze i jeszcze to nawoływanie na czatach by inni też nie sprzedawali PH bo sie nie opłaca Big Grin

-No śmiem sie bardzo nie zgodzić że jest to lepsze. Oh dla sprzedającego napewno jest to lepsze szczególnie jak ma jeszcze zapasy ph nakupione po 1:10 albo niżej zanim wprowadzili oficjalny kurs, a jeszcze jak taki gracz poczuł smak wymiany ph po większym kursie niż 1:12 to nic dziwnego że sie uważa że jest lepsze.

-Zamiast sie cieszyć że w ogóle macie jeszcze możliwość handlować PH gracz między graczem to marudzicie że za niski przelicznik bo przecież kiedyś dało sie wyżej. A przecież czerwoni mogliby zrobić tak jak u konkurencji i nie byłoby handlu PH gracz między graczem, ale gadajcie tak dalej to może w końcu do tego doprowadzicie tak jak stało sie z TM i wprowadzeniem lidera sprzedającego TM za grosze bo gracze mieli wielki problem że przy zwrotach nie będzie zwrotu za tm wpakowane w poka Wink

---
"Przyjmujesz Samsona ekspert oddaj poka 200kky jakie masz opcje masz/znalezc/kupic"

-To nie są wszystkie opcje, można też wykluć (sam nie raz wyklułem poka podczas robienia zadania i wiem że innym też sie udało) albo wymienić sie poka za poka, lub też z pewną dopłatą zależnie od wartości poka.


----
"np masz poka do Samsona sh złapiesz i wpada pok za 200kky plus hodo plus itm po drodze plus elm jaki masz przelicznik?? Dodaj proby i team x masz kosmos 1:40??"

-kto na litość liczy poki do samsona w przelicznik? serio? jakoś kiedyś nie liczyliście rzadkich poków do przeliczników a z tego co pamiętam np eevee nie pojawiła sie wczoraj w grze.


-Powstał problem z targiem, a ja tu widze że pewni gracze chcą to wykorzystać do własnych celów by wymusić na czerwonych zdjęcie oficjalnego przelicznika z PH bo ich zdaniem sie nie opłaca, połączmy to jeszcze że zdjęciem widełek i można kręcić ogromne wałki na sprzedawaniu PH...
-Jestem kategorycznie na nie dla takich pomysłów.
Popieram wypowiedź Sphinxa w 100% sam bym tego lepiej nie napisał
Również się zgadzam z graczem Sphinx Smile
Nie ukrywam że sam mam zapasy pewnych przedmiotów których aktualnie nie opłaca mi się sprzedać za y to uważam wolny targ byłby katastrofą Smile
Wszystko z głową i umiarem !Smile
Zrozumiałem, że jest zaszyty jakiś wzór który miał ułatwić wykonywanie zadań elma graczom początkującym… pozbawiał ich opcji wykonywania trudniejszych zadań za lepsze nagrody… uwazam ze było/ jest to dla tych graczy krzywdzące i zwiększające roznice…

Opcja wyboru trudności zadań mogła by być Ok nie wiem jak to technicznie oraz czy jest to kierunek w którym chcecie iść i rozpiskę jaka trudność z czym się wiąże…

Zadania elma pośrednio maja wpływ na ilosc pH w grze…
Gracz kupuje 80kph załóżmy ze robi elma do 100ph dziennie to jest około 1kph na dzień, 30kph na miesiąc plus premium… zostaje załóżmy 50kph ofki za pH nie są problemem niech wyda 10kph lub sprzeda w stow lub znajomym to nie jest dużo … Jak wspomniałem pośredni wpływ to ma, nie mamy danych ile gracze na to wydają, jednak jak wspominałeś dla rozwoju gry jest to na plus…

Wolny targ a widełki
Wypowiadałem się za wolnym targiem, niemniej tez się tego obawiam biorąc pod uwage zapasy graczy, zapotrzebowanie liczyłem na efekt rywalizacji i konkurencji, widełki widze jako próbę łagodnego przejścia do wolnego targu z opcja wpływu redkow na to co się dzieje, może to i dobre tylko jak pisałem już balans gdyż dam 50ky i zobacze co się dzieje to leczenie przeziębienia ziółkami, da się wyleczyć ale kiedy…

Zgadzam się z Alexem ale nie całkiem i ja się zgadzam od ofert na itm np kropla 2kky bo nie ma innych ofert teoretycznie nikt nie powinien kupic lub powinny się pojawiać tansze ofki może miękki komunikat ze różni się znacząco od średniej ceny lub widełki ale ze znajomością targu.
Dziś pojawiaja się głosy jak cena jest rynkowa to dlaczego fiolety/ zespol nie wystawia nie sprzeda w takiej cenie?

Mam pH i znam osoby co maja jednak nie wiem jaki kurs musiał by być by przekonało mnie to do sprzedaży. Bardziej myslalem o innych graczach by zachęciło to ich do wymiany.

Oczywiście kwestia liczenia opłacalności bierze się hodo i można liczyc ile jest z tego itm mało kto liczył chociaż był to znaczący zastrzyk wprowadzenie drogich pokow do Samsona niektórzy klikają tylko za tymi pokami w lokacjach i nie potrzebują tego dla siebie…
Właściwe liczenie przelicznika przychod - koszt = dochod tak to działa normalnie mowimy o kosmicznych kwotach jakie ma się za poki Samsona (niektóre) gracze pomijają zadania lub płaca więcej niż daje samson… patologia? Może … opisuje problem i schematy myślenia bez zabierania stanowiska nawet uwzględniłem opcje usunięcia z handlu pH pozostawienie tego tylko do klikania, elma i sklepiku pH

Kręcić wałki ustosunkowalem się do posiadanych informacji o różnych scenariuszach, zagrożeniach i co powstrzymuje niektórych przed takim a nie innym zachowaniem… nie mi to oceniać…

Patrząc na wałki no kupienie legendy, ub za 2kkky i sprzedaz za 5kkky jak to nazwać? Coś co chciało się wyeliminować a funkcjonuje …
"Zrozumiałem, że jest zaszyty jakiś wzór który miał ułatwić wykonywanie zadań elma graczom początkującym… pozbawiał ich opcji wykonywania trudniejszych zadań za lepsze nagrody… uwazam ze było/ jest to dla tych graczy krzywdzące i zwiększające roznice…

Opcja wyboru trudności zadań mogła by być Ok nie wiem jak to technicznie oraz czy jest to kierunek w którym chcecie iść i rozpiskę jaka trudność z czym się wiąże…"

-Tak jak pisałem wcześniej i co sam zauważasz, jest to krzywdzące dla tych graczy i jedynie pogłębia przepaść. Gracze niezależnie od doświadczenia powinni ostawać takie same zadania by każdy miał szanse rozwijać sie tak samo i w ten sam sposób cieszyć sie z zadań Elma.
-Zmniejszając ilość otrzymywanych drinków z zadań nie zmniejszycie przepaści dzielącej doświadczonych i tych mniej a jedynie ją pogłębicie i zmniejszycie szanse na to że gracz pozostanie w grze bo będzie miał mniej zasobów do klikania.
-Co zaś sie tyczy opcji wyboru poziomu trudności to myśle że odniosłoby to lepszy skutek niż jakiś odgórny wzór który miał graczom w teorii pomagać. Opcja że gracz sam sobie wybiera poziom jest o tyle lepsza że gracz o mały stażu też może brać zadania za lepszą nagrode bo czemu nie miałby ich wykonać i tak samo gracz o większym stażu może brać zadania z mniejszą nagrodą bo np może mieć mniej czasu na klikanie więc wolałby łatwiejsze zadania żeby nie musieć za dużo klikać.
Osobiście nie rozwijałem tego wątku gdy pisałem o tym hRsowi, ot była czysta propozycja by wziął taką możliwość pod rozwaga gdyż wtedy myślałem że byłoby to dobre dla gry i graczy i nadal tak myśle. Uważam że dobrym punktem wyjścia do stworzenia czegoś takiego byłoby zerknięcie na to jak wygląda generowanie zadań dla stowarzyszeń.
-Dodatkowo jeden z graczy na priv zwrócił mi bardzo celną uwage na coś czego nie wziąłem pierwotnie pod uwage, a co mimowolnie nieraz obserwowałem. Mianowicie obecnie jest ciężko zdobyć PH, ale jest to możliwe tym bardziej że wśród sprzedających można zwyczajnie natknąć sie na graczy którzy mają sporo ph na własne potrzeby ale mają mało czasu więc chcąc je w szybki sposób spieniężyć wymieniają je na yeny. Jednak gdy powstanie coś takiego jak brak możliwości komfortowego klikania za oaki właśnie przez zmniejszenie ilości drinków otrzymywanych z nagród to szansa na coś takiego bardzo zmaleje o ile w ogóle jeszcze będzie jakaś istnieć.
-Jak chcecie by graczom gromadziło sie mniej drinków to nie róbcie takich długich przerw pomiędzy dużymi eventami, bo to właśnie głównie na takie wydarzenia gracze gromadzą zasoby drinków i ph by mieć za co w takich momentach klikać.
Wyżej zostało zaproponowane że po wprowadzeniu Galar powinna być przerwa 3-5 miesięcy zanim wyjdzie duży event, ja jednak jestem temu zdecydowanie przeciwny gdyż gracze już będą czekać od dobrych 6 miesięcy na duży event, to już jest duży (zbyt duży) okres pomiędzy dużymi eventami, a wy proponujecie kolejne 3-5 miesięcy, takie coś może może wywołać sporą gorycz wśród graczy i zatrzeć pozytywny odbiór Galar (zakładając że taki będzie) gdy ten event już od jakiegoś czasu jest graczom OBIECANY. Jeśli spojrzymy wstecz to można zauważyć że po wprowadzeniu Aloli (06.10.2018) nie potrzebowaliśmy długiej przerwy i nikt nie narzekał że za wcześniej został wypuszczony event (20.10.2018) a przecież nie minął wtedy nawet miesiąc, także jestem zdania że i teraz byłoby podobnie. Tak jak pisałam, zbyt długie zwlekanie będzie miało tylko negatywny wydźwięk.


----
"Wolny targ a widełki
Wypowiadałem się za wolnym targiem, niemniej tez się tego obawiam biorąc pod uwage zapasy graczy, zapotrzebowanie liczyłem na efekt rywalizacji i konkurencji, widełki widze jako próbę łagodnego przejścia do wolnego targu z opcja wpływu redkow na to co się dzieje, może to i dobre tylko jak pisałem już balans gdyż dam 50ky i zobacze co się dzieje to leczenie przeziębienia ziółkami, da się wyleczyć ale kiedy…"

-Można liczyć na efekt rywalizacji czy konkurencji, ale nie oszukujmy sie, pokewars nie ma aż tak dużej społeczności, a przecież też nie każdy z tej społeczności jest zasobnym graczem w różne itemy wystarczy chociażby spojrzeć na okruch pioruna gdzie nawet po wprowadzeniu widełek było tego nie wiele i cena była windowana cały czas w góre głównie przez kilku graczy.
-Widełki powinny być poluzowane i tu chyba większość sie zgodzi, posiadają one jednak pewien znaczący mankament bo jeśli pewni gracze załóżmy skupują po najniższej możliwej przez jakiś tam czas wywołując spadek ceny to później ciężko wywołać efekt odwrotny, bo cena może zacząć być nieprzyjemnie niska i nikt może niechcieć sprzedawać, właśnie jak teraz...
-Teoretycznie jest też jeszcze jedna przyczyna tego jak źle wyglądają widełki. Otóż być może czas jaki jest brany pod uwage przy określaniu średniej jest zwyczajnie zbyt długi tym bardziej biorąc znów pod uwage fakt że warsy nie posiadają jakiejś niewiadomo jak dużej społeczności graczy.


----
"Patrząc na wałki no kupienie legendy, ub za 2kkky i sprzedaz za 5kkky jak to nazwać? Coś co chciało się wyeliminować a funkcjonuje"

- To też nie jest coś co mi sie podoba, bo moim zdaniem ceny są za wysokie, a fakt że są to jednostkowe poki sprawia że gracze wołają o nie kosmicznych kwot.
-Było coś takiego jak zwiększenie kwoty maksymalnej za pokemony i było to dobre dla poków trenowanych, jednak sprawiło też że gracz może teraz krzyknąć znacznie więcej za taką legende i to już nie było zbyt dobre.
-Pozwolenie na wolny targ w obecnej chwili i podniesienie oficjalnego przelicznika PH sprawi że wszystko totalnie poleci w góre, zresztą nie trzeba mi wierzyć, wystarczy sie cofnąć wstecz, za każdym razem gdy PH zaczynało być sprzedawane coraz drożej wszystko inne również zaczynało mieć wyższe ceny.
-Na zbicie cen za legendy widze tylko jedno rozwiązanie, zwyczajnie musi być ich w grze więcej i nie pisze tu o różnych legendach a o tym by było więcej sztuk tego samego poka (zaraz mnie wszyscy posiadacze legend zjedzą za taką herezje). Skoro będzie więcej to i cena będzie mniejsza bo nie będzie już tak unikatowym pokiem. Teoretycznie ciekawym rozwiązaniem może tu być sklep premium o którym już wspominałaś + daje to ciekawą ofert w ph dla której gracze mogliby chcieć nabyć ph za pln o czym z kolei ja pisałem w innym temacie. Jednakże przy takim rozwiązaniu trzeba być ostrożnym, wiadomo zwiększa to zapotrzebowanie na ph które i tak jest już bardzo ważne w grze, trzeba uważać by cena za takiego poka ze sklepiku premium nie była za mała ale i nie przesadzona, pewnie jest też kilka innych czynników o których już zapomniałem ze zmęczenia...
galar - nie wiem jak bardzo będzie rozbudowany ten region (aloa słabo) ale opisałeś jej wejście z eventem w niedługim czasie… częściowo masz racje eventy to coś co pozwala na pozbycie się oakow i zwiększenie atrakcyjności gry jak zadania oaka, proby, team x, i proponowane wprowadzenia zadań profesora (…)
I tu mamy do czynienia z dwoma podejściami do gry:
- nowy gracz zaczyna od galar i zwyczajnie klika wydarzeniem będzie event
- gracz z historia/ całe stow będą opracowywać mapkę dropu, zadania oaka, salki, latać za pokami co zwiększy wydawanie oakow/pH na klikanie plus samson i elm będzie co robic ( co nie zniweluje dużej ilosci pH, oakow) wprowadzenie prawie (okres jednego miesiąca) eventu zdubluje tamte wydarzenia gracze nie będą w stanie więcej klikac po prostu czesc zadań wykonają jednocześnie, galar odłożą na później …
Chodziło mi o to by nie było kanibalizmu fajnych rzeczy „lepsze jest wrogiem dobrego”
Jeżeli galar będzie rozbudowane będzie co robic, nowe poki, nowe strategie, ataki, środowiska byłbym za daniem czasu na opanowanie tego i odsunięcie w czasie wyczekiwanego i przeze mnie ewentu.

Widełki zgadzam się że całkowite zdjecie widełek spowoduje drożyznę i mała społeczność lub aktywnosc graczy nie zredukuje drożyzny. Celem głównym powinno być zdjecie widełek poprzez okres przejściowy z luzowaniem granic, jednak:
Uśrednić wszystko wg jednego wzoru uwazam za nierealne do każdego itm należy przypisać inna wartosc ze względu na jego dostępność w grze… luźne przykłady bez analizy kropla potrzebna do prawie każdego zadania plus turki cena załóżmy 400ky do1kky popularny item ognisty owoc 8kky do 15kky (coś słabo ostatnio dropi) okruch pioruna jak kropla cenowo poluzowanie widełek bez patologii kropli za 3kky bo nie ma na targu akurat…
Teraz ceny mikstur średnie wynikające z wykorzystania składników to jest jeden przelicznik by było to miarodajne i nie powodowało sytuacji brak itm bo bardziej opłaca się miksturę sprzedawac
Drugi przelicznik y na pH w targu na różnych itm wyjdą różne przeliczniki co uniemożliwia sztywnego przelicznika i są gracze co szybko przelicza co się opłaca i w jakim to jest przeliczniku
To był jeden z moich argumentow za brakiem sztywnego przelicznika kwadratura koła jedna miarka pojemności do długości …
Zniesienie przelicznika powoduje ze wszystko drożeje jest to prawda, ale odwołując się do dochodów uzyskiwanych z klikania przy wpadających sumach za poki 30-200kky jest coraz więcej y w grze przez co przelicznik 1:12 jest śmiesznie niski/wysoki
Znów zadania elma przyciągające graczy jestem za są w przeciwieństwie z korzyściami przelicznika 1:12 z targu/wymiany
Pisałeś ze gracze mający pH 1:8/1:10 chcą zdjęcia przelicznika bo zarobią… mogą tak zrobić ale oni już zarabiaja …. Nie wiem jaki musiał by być przelicznik by opłacało się sprzedawac teraz…. Kolejny paradoks
Kolejny konflikt interesow wrzucę na targ 1kkph teoretycznie zarobie y, uderzy to w redkow bo chwilowo czesc graczy nie kupi pH za pln tez nie o to chodzi bo popyt jest tak duzy ze i 10kph to nic bo jest dużo y i gracze wola klikac za ph niż selac jest perpetum mobile.
To jest właśnie brak balansu.
Legendy w grze i ich cena
M2 był kiedyś w sklepiku do dnia dzisiejszego jest opcja jego nabycia (kot) lub odkupienie od gracza…
Jeżeli weźmiemy ze jest to produkt premium na przykładzie opinii graczy (legenda, ale ile ich już jest) co więcej przeważnie do kupienia popsuty. Inne wprowadzone legendy utknęły, zostały usunięte z nieaktywnych kont…
Pisałem o legendach sposób wprowadzenia do gry jako zarobek dla redkow plus fame dla graczy oraz opcja sh legend.
Sfera dywagacji cena pH za legende gracz kupujący 950ph SMS za 11zl raczej nie kupi, gracz kupujący przelewem 80kph za 500pln są tacy (ewentualnie promki -25% chyba na pH) co znaczy dużo ?? I czy redki chcą czegoś takiego, bo mogą wszystko np. Robisz przelew 1kpln i tworzą dla Ciebie indywidualna legende lub ceniąc się 2kpln…
Ilosc u w grze jest większa wiec znów kupno legendy za pH jaki przelicznik do sprzedaży w y gdy ilosc y wzrasta…
Poruszany już kiedyś pomysł i odrzucany resetu stat poka… kupujesz legende popsuta chcesz resetu by wytrenować ja pod obecne standardy gry koszt w y plus nowy trening
"galar - nie wiem jak bardzo będzie rozbudowany ten region (aloa słabo) ale opisałeś jej wejście z eventem w niedługim czasie… "

-To kwestia sporna czy alola jest słabo rozbudowana, ale napewno lepiej niż kalos które dostało tylko dwie wyspy, a z tego co pisał Alex galar ma mieć trzy wyspy, czyli będzie gorzej rozbudowane niż alola, ze względu na mniejszą ilość poków, czyli znów mniej do odkrywania.
Wprowadzeniu wspomnianego już kalos (18.04.2017) również nie towarzyszyła żadna duża przerwa zanim wyszedł duży event (13.05.2017) czyli znów około miesiąca, także nie ma najmniejszego sensu żeby i tym razem dłużej zwlekać bo to sie tylko odbije na niezadowoleniu graczy. Oczywiście moge sie mylić (chociaż wątpie) ale nie trzeba mi wierzyć na słowo, wystarczy zrobi w grze ankietę jak to już było kiedyś przy modyfikacji dwóch ataków i niech gracze zdecydują.


-----
"Widełki zgadzam się że całkowite zdjecie widełek spowoduje drożyznę i mała społeczność lub aktywnosc graczy nie zredukuje drożyzny. Celem głównym powinno być zdjecie widełek poprzez okres przejściowy z luzowaniem granic, jednak:"

-Stopniowe poszerzanie procentu widełek aż do całkowitego ich zdjęcia? teoretycznie to może sie sprawdzić, a praktycznie? ciężko stwierdzić, raz już historia pokazała że właśnie nie koniecznie, wspominany już przeze mnie event gdy ceny nie były jeszcze sztywno określane ale każdy gracz już wiedział że góra 30% bo inaczej banują, zaś podczas tego eventu miało to być "potraktowane luźno" no i każdy wie jak to wyszło... dąże do tego że niestety ale prawdopodobnie mielibyśmy powtórkę z rozrywki ino odwleczoną w czasie.


----
"Uśrednić wszystko wg jednego wzoru uwazam za nierealne do każdego itm należy przypisać inna wartosc ze względu na jego dostępność w grze… luźne przykłady bez analizy kropla potrzebna do prawie każdego zadania plus turki cena załóżmy 400ky do1kky popularny item ognisty owoc 8kky do 15kky (coś słabo ostatnio dropi) okruch pioruna jak kropla cenowo poluzowanie widełek bez patologii kropli za 3kky bo nie ma na targu akurat…"

-Nie wiem czy Cie dobrze rozumiem, ale tu już chyba mówisz o czymś zupełnie innym niż widełki jakie mamy w grze które określają sie na podstawie sprzedaży z jakiegoś okresu.
-Jak dobrze rozumiem proponujesz tu określenie z góry konkretnych wartości dla każdego itemu. To może mieć racje bytu i myśle że powinno być bardziej funkcjonalne niż określanie ceny na podstawie sprzedaży z jakiegoś okresu bo nie dojdziemy do momentu że cena spadnie tak nisko że nikt nie będzie chciał sprzedawać. Co prawda jest to w pewnym sensie nałożenie graczom większego kagańca niż do tej pory gdyż nie będzie szansy na to że cena podskoczy poza tą określoną, jednakże ten kaganiec wydaje sie być bardziej funkcjonalny. Pytanie tylko czy znajdzie sie kilku na tyle ogarniętych graczy którzy chcieliby określić cenowo itemy....

-Mówiąc o targu chciałbym wspomnieć też o czymś na co zwrócił mi na priv uwage jeden z graczy. Mianowicie gracz ów uważa że po wprowadzeniu możliwości brania wielokrotnie zadań elma drop przedmiotów (chyba głównie chodziło o berry, ale pewności nie mam) stał sie za mały, niewystarczający do potrzeb.
Nie wiem czy faktycznie jest to problemem, osobiście tego nie odczuwam ale może coś jest na rzeczy? ktoś tu w temacie chyba też zwracał na to uwage... Jednakże kwestia dropu uważam jest delikatna i nie powinno sie z nim przesadzać, bo takie berry i tak nie dropią jakoś źle.
-Jednak jeśli faktycznie miałoby sie okazać że jest w tym aspekcie problem (berry) to może warto pomyśleć o wprowadzeniu farm berry. Co prawda zawsze gdy to proponowałem to bardziej z myślą o nowych berry, ale stare też mogłyby być, a to raczej byłoby lepsze i ciekawsze niż zwykłe podniesienie dropu który jednocześnie zmniejszałby szanse na spotkane poki. Wiem że czerwoni nie są dobrze nastawieni do pomysłu farm berry, bo jak to określi Alex zrobiłoby to z warsów gre farmerską... ja jednak sie z tą opinią nie zgadzam gdyż farmy berry to jest integralna część oryginalnych gier pokemon i myśle że dałoby to warsom coś fajnego i mogło przyciągnąć do gry graczy właśnie lubiących sie w grach farmerskich Tongue


----
"Zniesienie przelicznika powoduje ze wszystko drożeje jest to prawda, ale odwołując się do dochodów uzyskiwanych z klikania przy wpadających sumach za poki 30-200kky jest coraz więcej y w grze przez co przelicznik 1:12 jest śmiesznie niski/wysoki"

-Takie sumy za poki można było uzyskać i wcześniej bez samsona, a jakoś nikt nie marudził że przelicznik jest zbyt niski...
-Czy chcesz mi powiedzieć że to że w grze jest coraz więcej yan, to jest źle? przy kwotach jakie gracz musi wyłożyć by wytrenować pokemona, szczególnie na wysokie klasy to jest całe nic! a mówimy tylko o jednym pokemonie podczas gdy powinno sie graczy zachęcać do trenowania wielu pokemonów, a nie ich do tego zniechęcać.
-Zdania na temat przelicznika ph nie zmieniłem.


----
"Kolejny konflikt interesow wrzucę na targ 1kkph teoretycznie zarobie y, uderzy to w redkow bo chwilowo czesc graczy nie kupi pH za pln tez nie o to chodzi bo popyt jest tak duzy ze i 10kph to nic bo jest dużo y i gracze wola klikac za ph niż selac jest perpetum mobile."

-Szczerze to bardzo wątpie że oni odczują to gdy wrzuciłbyś na rynek swoje PH, jak ktoś będzie chciał kupić PH za pln i tak to zrobi bez znaczenia czy ktoś w grze będzie sprzedawał własne PH czy nie.


----
"Sfera dywagacji cena pH za legende gracz kupujący 950ph SMS za 11zl raczej nie kupi, gracz kupujący przelewem 80kph za 500pln są tacy (ewentualnie promki -25% chyba na pH) co znaczy dużo ?? I czy redki chcą czegoś takiego, bo mogą wszystko np. Robisz przelew 1kpln i tworzą dla Ciebie indywidualna legende lub ceniąc się 2kpln…
Ilosc u w grze jest większa wiec znów kupno legendy za pH jaki przelicznik do sprzedaży w y gdy ilosc y wzrasta…"

-Bardziej brałem pod uwage możliwość zakupu ze sklepu premium, ale opcja że co jakiś czas jakaś inna legenda jest dołączana do zakupu ph za pln (na przykład za każdym razem gdy jest promocja na ph) ale tak jak pisałem nie powinno to być duża kwota (podobnie jak przy zakupie ze sklepu premium) jeśli faktycznie chce sie spowodować że ceny za legendy będą niższe, bo jeśli koszt zakupu będzie bardzo wysoki, to ceny zdecydowanie nie spadną.
Czy tego chcą? to już pytanie nie do mnie, ja jedynie rozwinąłem to o czym wspomniałeś.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.02.2022, 05:13 AM przez Sphinx25.)
Co do ilosci wysp i regionow nie mam rozeznania i faktycznie może chodziło o kalos propozycja by nie łączyć a lekko czasowo oddzielić te wydarzenia jeszcze swieta jakoś będą wypadać…

Kaganiec może bardziej ryzy cenowe tylko gra powinna dążyć to automatyzacji a nie angażowania x osób z zespołu bo na niego to spadnie, sterowanie ręczne pozwala na szybkie działanie o ile ktoś się zna i ma na to czas… wzrost dropu jak na niektórych eventach reagować spadkiem ceny itd… może raz na kwartał cena średnia i -30 i + 70 jak już ktoś proponował wyłączając okresy zwiększonego dropu z uwagi na opóźnienia w tym przypadku…

Farmy wprowadzenie farm wiązało by się ze sztucznym wprowadzaniem berry do gry i redki chciały tego uniknąć, podałeś również info że alex uwaza ze powstała by gra farmerska… generalnie uwazam ze dodatkowy taki aspekt zróżnicował by gre i jak piszesz mógł by być magnesem na nowych graczy oprócz klikania/walk/handlu i farmy nie znam zasad ale ciekawe rozwiązanie pytanie jaki to powinno stanowić % gry na mała skale nikt się nie skusi na duża może zatracić charakter
Redki maja w ofercie różne gry może stworzenie gry farmerskiej z opcja transferu do pw berry np w skali 1:10 plonów luźny pomysł dywagacje i abstrakcja…

Kto ma dużo y? Osoby z długim stażem, osoby co ostro klikają, lub wygrają event/legende… odeszło się od treningu jednego poka gdyż historia uczy ze walk stow jest coraz mniej, turki jak jest jeden pok trenowany masz 1-3 razy a konkurencja u góry wysoka bo 4 graczy z mocno trenowanym pokiem walczy miedzy sobą o miejsca 1-3 reszta to mięso armatnie, kto ma y trenuje całe druzyny i zapełnia turki 31+ obstawiając każde i Ogranicza rozwój graczy z krótkim stazem…

Przykładowo rzuciłem temat 1kkph może to spowodować chwilowy odpływ mniejszych płatności ale rynek jest tak chłonny ze i 10kkph by znikło i nie zapełni luki gdyż jak pisałem mając dużo y wymieniając na pH „każda ilosc” z czasem się to zwroci przy obecnych profitach…

Legendy wprowadzenie takiego poka za pH może spowodować przyrost y dla takiego gracza np kupi 5x doładowanie ma 5 legend bez ograniczeń każdego sprzeda za x kkky dochodzimy do przelicznika pH/y, trzymania pokow w boxie przy nieadekwatnej cenie, lub popsucie „reputacji legendy” przy dużej ich ilosci…
(13.02.2022, 07:46 PM)Crisss napisał(a): Odp. 1 brak dopływu pH z zewnątrz przy wzroście popytu np. Zwiększone zapotrzebowanie chociażby z powodu zadań Elma. Sztuczne utrzymywanie kursu na pH 1:12 gdy robiąc zadania elma można osiągnąć kurs 1:20/40 cena w y jest niestatusfakcjonujaca.
A ja mam Crisss pytanie gdzie ten twoj argument? Tak walczyles o przelicznik ph a teraz jak poszedl  cichy nerf zadan po twoich wypowiedziach  to siedzisz na utkanej na ten temat
Nie podoba mi się te ciche znerfienie zadań codziennych, miałem ponad 300 biletów z tego zrobiłem prawie połowę biletów i większość zadań, które miałem to były za 5 oak i się pytam czy to jest dobra zmiana? Jakbym wiedział to wyklikał bym je na bieżąco niż zbierał i kisił.

Mogliście dać nowym graczom takie same zadania jak tym co już dłużej w to grają i nikt by nie ucierpiał, ale jak zawsze lepiej zabrać coś graczom z dłuższym stażem, jestem ciekaw co nas czeka w przyszłości Big Grin proponuje żebyście wzięli się też za oaki, bo niektórzy kiszą ich tysiące Big Grin



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości