Targ

92 Odpowiedzi, 120335 Wyświetleń

(26.02.2022, 02:49 PM)hRs napisał(a): Pięć dni temu zamiast na bazie testowej to dokonałem zmiany w bazie produkcyjnej. W Akcji oddawania przedmiotu usunąłem przyznawanie 2-4 Oaków za wykonanie tej akcji. Jednak dostaliśmy informacje, że na produkcji widać tą zmianę - a więc od razu ta pomyłkową zmiana została cofnięta tego samego dnia.

Także odnośnie Waszych wiadomości z wczoraj/dzisiaj to nie mam pojęcia o jakie ciche znerfienie Elma Wam chodzi. Nie zostało nic zmieniane w bazie, ani żaden kod nie został wgrywany na produkcje.
No czas sie zgadza Blush A jak nie daliscie informacji a kazdy widzi zmiany to jednak cos poszło nie tak
Pięć dni temu zamiast na bazie testowej to dokonałem zmiany w bazie produkcyjnej. W Akcji oddawania przedmiotu usunąłem przyznawanie 2-4 Oaków za wykonanie tej akcji. Jednak dostaliśmy informacje, że na produkcji widać tą zmianę - a więc od razu ta pomyłkową zmiana została cofnięta tego samego dnia.

Także odnośnie Waszych wiadomości z wczoraj/dzisiaj to nie mam pojęcia o jakie ciche znerfienie Elma Wam chodzi. Nie zostało nic zmieniane w bazie, ani żaden kod nie został wgrywany na produkcje.

Jakie planujemy zmiany aby obecnie zaradzić sytuacji targowej?
- Zmiany w zadaniach codziennych 
- Zmiany w widełkach targowych - obecnie chcemy powoli zwiększać te widełki. Na ten moment nie planujemy w całości ich znosić jednak zobaczymy jak będzie gdy powoli zaczniemy je zwiększać.

Zmiany w Zadaniach Codziennych - testowane na serwerze testowym
1. Wyrzuciliśmy najmniej opłacalne i głupie akcje zadań
  - łapanie pokemonów w konkretnego pokeballa
   - sprzedawanie pokemonów w hodowli
   - leczenie pokemonów
   - nauka ruchów / tm pokemona zadaniowego
   - karmienie pokemona
   - trenowanie pokemona
   - doświadczenie pokemona zadaniowego u Opiekuna
2. Dodaliśmy bardziej ciekawe akcje 
  - zdobywanie doświadczenia postaci (w jakikolwiek sposób)
  - spotkanie pokemonów o łącznie wartości
  - znalezienie przedmiotów o łącznej wartości w konkretnej lokacji
  - spotkanie pokemonów o łącznej wadze
  - ... jeżeli macie propozycje na kolejne nowe akcje ciekawe to chętnie wysłucham propozycji
3. Nagrodę do każdej akcji dostosowaliśmy do faktycznie wydanych na nią Oaków, a nie wyciągniętych z dupy przeliczników (jak to było do tej pory - wcześniej podałem przykład tej akcji Spotkaj pokemony o dwóch typach która była kuriozalna)
4. Nagroda dla nowych gracza jest zwiększana razy przelicznik. Dzięki temu nowy gracz będzie miał więcej "motywacji" aby pozostać w grze.
5. Ograniczenie wykonanywania zadań codziennych za PH do N razy. 
6. Zwiększenie trudności zadań codziennych. W obecnym systemie może zdarzyć się tak, że gracz na 1000 poziomie otrzyma akcje Znajdź od 2 do 8 pokemony o dwóch typach. W nowym systemie będzie miał znacznie wyższą dolną granicę tak aby nie dochodziło do takiego absurdalnego zadania. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości - ze zmianą trudności zadań wzrasta oczywiście nagroda za nie.
7. Dodanie suwaka z trudnością zadania. Gracz może wybrać trudność <0.5; 2>. Liczba do wykonania w każdej akcji bedzie zwiększona razy przelicznik. Tak samo wcześniej wyliczona nagroda zostanie zwiększona razy przelicznik.

Zmiana 5 i 7 jeszcze nie weszła na serwer testowy. Zostanie ona dodana w najbliższym czasie.

Co sądzicie o tych zmianach? Jeżeli chcecie to mogę Wam wrzucić kilka screenów z wylosowanych zadań z serwera testowego.
- znalezienie przedmiotów o łącznej wartości w konkretnej lokacji

Szukanie berry i przedmiotu to akcja na ktorej aktualnie najwiecej sie traci najczesciej na minus jak jest mało oakow za zadanie
(26.02.2022, 03:21 PM)Arcadioo napisał(a): - znalezienie przedmiotów o łącznej wartości w konkretnej lokacji

Szukanie berry i przedmiotu to akcja na ktorej aktualnie najwiecej sie traci najczesciej na minus jak jest mało oakow za zadanie

Tutaj nie chodzi o znalezienie konkretnego przedmiotu. Masz do znalezienia w konkretnej lokacji przedmioty o łącznej wartości 10.000 yen - bez względu jaki przedmiot wypadnie. Jeżeli w lokacji wypadną Ci 10 x Pokeball to zaliczy Ci 1000 yen. Jeżeli znajdziesz przedmiot na pokemonie to zaliczy Ci w akcji wartość przedmiotu.
"1. 2. Nowy gracz nie może dostać do znalezienia 8 pokemonów o 2 typach. Aby wykonać to zadanie musiałby wykorzystać załóżmy 4 napoje Dr Oaka. Stary gracz aby wykonać tę samą akcję musi wykorzystać wyłącznie 1 napój oaka. Nie możemy w zadaniu dla nowych graczy wymagać, aby na wykonanie zadania musieli poświęcić 10 drinków. Gdzie doświadczony gracz ma setki oaków w plecaku więc dla niego nie będzie to żadnej różnicy.
I teraz jak widzisz. Obaj gracze gdyby mieli 8 pokemonów o dwóch typach do znalezienia to mieliby dostać taką samą nagrodę? Odpowiedź nasuwa się sama."

-Szczerz mówiąc troche nie bardzo rozumiem dlaczego nowy gracz miałby potrzebować aż 4 drinków na tą akcje podczas gdy taki np ja tylko 1, no ale przyjmijmy że sie z tym zgadzam. Z twojego opisu wygląda to mniej więcej jak take zrobienie czegoś w rodzaju automatycznego dobierania poziomu trudności w zależności od doświadczenia, z tym że to chyba nie bardzo działa gdy gracze doświadczeni i tak dostają słabe zadania co rozumiesz że może być zwyczajnie frustrujące Wink
-Dlatego patrząc na twoje słowa tym bardziej wydaje mi sie że możliwość by gracz sam dobierał sobie poziom trudności byłaby tu o wiele lepszym rozwiązaniem. A patrząc na to że uważasz ten pomysł za dobry to nabieram pozytywnego odbioru i nie będe ukrywał że licze tu na dobre efekty Wink


----
" 1. "Z mojego punktu widzenia zużycie PH na branie kolejnych zadań Elma nie jest na tyle duże by miało większy wpływ na targ"
Sphinx określanie wpływu masowej rzeczy na podstawie wyłącznie własnego punktu widzenia daje Ci zaciemniony obraz sytuacji."

-Celna uwaga i jeśli przeczytałeś wszystkie te nasz tutaj wypowiedzi, to być może zauważyłeś że pisałem o tym iż pewien z graczy zwracał mi uwage na to że wprowadzeniu nieograniczonego brania zadań Elma towarzyszyły większe zakupy danych itemów z targu. Więc tak, przyznaje sie że mogłem i najprawdopodobniej w tym aspekcie byłem w błędzie.
-Jednakże to nadal nie jest powodem do zmniejszania ilości drinków z zadań elma, myśle że tu bardziej powinno sie pochylić nad kwestią akcji z oddawaniem itemów warsztatowych które wcale nie tak rzadko zdążają sie w zadania, a szczególnie oddanie takich itemów jak odmrażacz, wybudzacz, anty-paraliż, sprej na oparzenia i antidotum które potrzebują na wykonanie aż po 20 berry a przy tym ich cena jest bardzo przyzwoita. W związku z tym może należałoby przemyśleć zmniejszenie występowania akcji z oddaniem itemu warsztatowego?


----
"Jest w grze rekordowy gracz który dziennie przyjmuje za PH nowe zadanie w granicach 17 razy do 35 razy. Podobnych graczy jest bardzo dużo w grze!
Wśród wszystkich graczy średnia wykonywanych zadań codziennych za PH wzrosła aż 6 razy."
"5. Ograniczenie wykonanywania zadań codziennych za PH do N razy. "

-A to kolejną sprawą na którą zwrócił mi uwage pewien gracz, czyli że być może należałoby jakoś ograniczyć ilość możliwości wykonania zadań elma za ph. Szczerze mówiąc nie wiem czy jest to słuszna droga, ale może coś w tym jest i w związku z tym powstała mi w głowie pewna myśl jak można by to wykorzystać, już śpieszę z wytłumaczeniem.
-Mianowicie pomyślałem że na samym początku gracz będzie miał możliwość wzięcia góra dwóch zadań za ph (kosztujących 25 i 30) jednakże będzie miał też możliwość zwiększania tego limitu do pewnego stopnia poprzez zdobywanie osiągnięć. Da to graczom ciekawe osiągnięcie z fajną nagrodą, a w moim zamyśle nie powinno być to również osiągnięcie które dałoby sie od tak chop siu szybko wykonać, po to by gra dłużej zachęcała graczy do klikania, do wykonania tego osiągnięcia, a przy okazji gracz nie będzie miał od tak możliwości brania dużych ilości zadań elma, a równocześnie nie zostanie mu to całkowicie odebrane. Myśle że w taki sposób wilk syty i owca cała.
-Nie wiem czy system rejestrował ilość wykonywanych zadań za ph dla poszczególnego gracza, ale jeśli tak to należałoby to wyzerować po to by każdy gracz zaczynał z tej samej stopy.

Robocza nazwa osiągnięcia - Zadaniowiec
Ukończ 50 zadań wziętych za PH (biorąc po 2 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 35 i 40)
Ukończ 200 zadań wziętych za PH (biorąc po 4 zadania dziennie to 50 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 45 i 50)
Ukończ 504 zadań wziętych za PH (biorąc po 6 zadania dziennie to 84 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 45 i 50)
Ukończ 800 zadań wziętych za PH (biorąc po 8 zadania dziennie to 100 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 55 i 60)
Ukończ 1200 zadań wziętych za PH (biorąc po 10 zadania dziennie to 120 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 65 i 70)
Ukończ 1608 zadań wziętych za PH (biorąc po 12 zadania dziennie to 134 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 75 i 80)
Ukończ 2002 zadań wziętych za PH (biorąc po 14 zadania dziennie to 143 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 85 i 90)
*Ukończ 3000 zadań wziętych za PH (biorąc po 16 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 95 i 100)
*Ukończ 4000 zadań wziętych za PH (biorąc po 18 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 105 i 110)
*Ukończ 5000 zadań wziętych za PH (biorąc po 20 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 115 i 120)
*Ukończ 6000 zadań wziętych za PH (biorąc po 22 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 125 i 130)
*Ukończ 7000 zadań wziętych za PH (biorąc po 24 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 135 i 140)
*Ukończ 8000 zadań wziętych za PH (biorąc po 26 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 145 i 150)
*Ukończ 9000 zadań wziętych za PH (biorąc po 28 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 155 i 160)
*Ukończ 10000 zadań wziętych za PH (biorąc po 30 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 165 i 170)
*Ukończ 14000 zadań wziętych za PH (biorąc po 32 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 175 i 180)
*Ukończ 16000 zadań wziętych za PH (biorąc po 34 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 185 i 190)
*Ukończ 20000 zadań wziętych za PH (biorąc po 36 zadania dziennie to 25 dni na ukończenie) - możliwość wzięcia kolejnych dodatkowych dwóch zadań za ph (koszt ph 200)

*Poziom osiągnięcia przy których jest gwiazdką nie są policzone ile trzeba dni na ich ukończenie i ilość zadań do wykonania podałem tak na szybko bo musze wyjść z domu...

- Jeśli możesz to chciałbym wiedzie co myślisz o takim sposobie ograniczenia wykonywania zadań za ph


---
Jak widać gorysz w mojej wypowiedzi wynikła z nieporozumienia iż gracze (w tym ja) dostrzegli pewną waszą niezamierzoną zmiane, warto o takich rzeczach informować Wink

" - spotkanie pokemonów o łącznie wartości"
- ta akcja wydaje sie być zbędna gdyż mamy już podobną tylko że ze złapanie pokemonów o łącznej wartości, aczkolwiek nie będe oponował.

" - ... jeżeli macie propozycje na kolejne nowe akcje ciekawe to chętnie wysłucham propozycji"
- pomyśle nad tym, jednakże póki co nie mam na to czasu bo sie śpiesze...

"7. Dodanie suwaka z trudnością zadania. Gracz może wybrać trudność <0.5; 2>. Liczba do wykonania w każdej akcji bedzie zwiększona razy przelicznik. Tak samo wcześniej wyliczona nagroda zostanie zwiększona razy przelicznik"
- troche nie rozumiem tego punktu, mógłbyś jaśniej, albo jakieś screeny zarzucić?
albo to zwyczajnie kwestia tego że sie śpiesze i nie dotarł do mnie sens tego co tu napisałeś...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.02.2022, 04:59 PM przez Sphinx25.)
(26.02.2022, 04:57 PM)Sphinx25 napisał(a): "1. 2. Nowy gracz nie może dostać do znalezienia 8 pokemonów o 2 typach. Aby wykonać to zadanie musiałby wykorzystać załóżmy 4 napoje Dr Oaka. Stary gracz aby wykonać tę samą akcję musi wykorzystać wyłącznie 1 napój oaka. Nie możemy w zadaniu dla nowych graczy wymagać, aby na wykonanie zadania musieli poświęcić 10 drinków. Gdzie doświadczony gracz ma setki oaków w plecaku więc dla niego nie będzie to żadnej różnicy.
I teraz jak widzisz. Obaj gracze gdyby mieli 8 pokemonów o dwóch typach do znalezienia to mieliby dostać taką samą nagrodę? Odpowiedź nasuwa się sama."

-Szczerz mówiąc troche nie bardzo rozumiem dlaczego nowy gracz miałby potrzebować aż 4 drinków na tą akcje podczas gdy taki np ja tylko 1, no ale przyjmijmy że sie z tym zgadzam. Z twojego opisu wygląda to mniej więcej jak take zrobienie czegoś w rodzaju automatycznego dobierania poziomu trudności w zależności od doświadczenia, z tym że to chyba nie bardzo działa gdy gracze doświadczeni i tak dostają słabe zadania co rozumiesz że może być zwyczajnie frustrujące Wink
-Dlatego patrząc na twoje słowa tym bardziej wydaje mi sie że możliwość by gracz sam dobierał sobie poziom trudności byłaby tu o wiele lepszym rozwiązaniem. A patrząc na to że uważasz ten pomysł za dobry to nabieram pozytywnego odbioru i nie będe ukrywał że licze tu na dobre efekty Wink


No niestety, obecny system zadań nie jest poprawnie wykonany stąd takie perełki. Automatyczny dobór trudności zadań (tak nazwijmy punkt 6 w moim poprzednim poście) teraz został usprawniony - a dokładniej napisany poprawnie.Dobieranie samemu poziomu trudności będzie wykonane przy pomocy punktu 7 mojej poprzedniej wypowiedzi. Coś jak Suwak trudności zadania w Zadaniach Stowarzyszeń.

(26.02.2022, 04:57 PM)Sphinx25 napisał(a): -Jednakże to nadal nie jest powodem do zmniejszania ilości drinków z zadań elma, myśle że tu bardziej powinno sie pochylić nad kwestią akcji z oddawaniem itemów warsztatowych które wcale nie tak rzadko zdążają sie w zadania, a szczególnie oddanie takich itemów jak odmrażacz, wybudzacz, anty-paraliż, sprej na oparzenia i antidotum które potrzebują na wykonanie aż po 20 berry a przy tym ich cena jest bardzo przyzwoita. W związku z tym może należałoby przemyśleć zmniejszenie występowania akcji z oddaniem itemu warsztatowego?

W tej akcji oddajemy równowartość najniższej ceny przedmiotu z targu. Czy to jest jakieś rozwiazanie?



(26.02.2022, 04:57 PM)Sphinx25 napisał(a): Robocza nazwa osiągnięcia - Zadaniowiec

Samo osiągnięcie do zwiększenia limitu myśle żę jest bardzo dobrym pomysłem. Zwięszamy możliwości dla graczy aktywnych. Popieram.
Jednak nie chciałbym aby można było brać po 30 zadań Elma codziennie. To jest zdecydowanie za dużo w takiej formie jakiej są obecnie. Jeżeli zmiany wejdą w zadaniach Elma takie jak pisałem wyżej to może się to zmieni.

(26.02.2022, 04:57 PM)Sphinx25 napisał(a): " - spotkanie pokemonów o łącznie wartości"
- ta akcja wydaje sie być zbędna gdyż mamy już podobną tylko że ze złapanie pokemonów o łącznej wartości, aczkolwiek nie będe oponował.

Podobna jednak spotykanie o wartości będzie akcją łatwiejszą. Samo Łapanie pokemonów jest akcją trudną do wyliczenia nagrody za to zadanie.


(26.02.2022, 04:57 PM)Sphinx25 napisał(a): "7. Dodanie suwaka z trudnością zadania. Gracz może wybrać trudność <0.5; 2>. Liczba do wykonania w każdej akcji bedzie zwiększona razy przelicznik. Tak samo wcześniej wyliczona nagroda zostanie zwiększona razy przelicznik"
- troche nie rozumiem tego punktu, mógłbyś jaśniej, albo jakieś screeny zarzucić?
albo to zwyczajnie kwestia tego że sie śpiesze i nie dotarł do mnie sens tego co tu napisałeś...

No to coś na zasadzie dodania graczowi możliwości wyboru trudności zadania. Coś jak w zadaniach stwozrysziń.
Dzieki za wyczerpujące wyjaśnienia i znalezienie czasu pomimo prac nad galar…
Wspomniałeś o poziomie trudności zadania w zależności od poziomu gracza i podałeś 1000lvl niewielu graczy doświadczonych osiągnęło już ten lvl, a może nigdy nie osiągną , jak można zmniejszyć poziom do 300 lvl a najlepiej uzależnić tylko od trudności wybranego poziomu suwakiem.
Zmniejszenie ilosci zadań elma za pH może się odbić na nabywaniu pH w celu brania tych zadań ale redki macie najlepsze rozeznanie w tym temacie.
Dodanie nowych osiągnięć na plus jednak powiązanie tego z ograniczeniami elma hmmm dlaczego gracze klikają te zadania???
Ponieważ nie ma przeważnie co robic, po wykonaniu innych zadań.
Może rozbudowanie rezerwatu jak było wspomniane??
Faktycznie zadania z oddawaniem mikstur gdzie wymagane są berry w duzych ilosciach powodować mogą ich duże zapotrzebowanie i zbyt.
Teraz technicznie dostajemy zadanie dzienne z automatu i wprowadzamy załóżmy limit 2 zadania elma za pH gracz chce pominąć zadanie zalicza mu je już do licznika czy nie wykonał akcji i może pomijać dowolna ilosc razy?
Dostajemy bilety, gracze maja x biletów i ograniczenie tych zadań ma tyczyć tylko brania za pH czy tez biletów?

Nad propozycjami zadań chętnie pomysle …
- Zmiany w widełkach targowych - obecnie chcemy powoli zwiększać te widełki. Na ten moment nie planujemy w całości ich znosić jednak zobaczymy jak będzie gdy powoli zaczniemy je zwiększać.

-Wydaje mi sie ze samo zwiekszanie widelek nie wystarczy i sprawi ze beda tylko wyzsze oferty za ph i trzeba to wspomoc odpowiednim kontrolowaniem dropu co by tez pomoglo w utrzymaniu nizszych cen- jak w przypadku kropel, drop zostal zwiekszony a cena jest odpowiednia i bez problemu sa na targu za Y

- Mam pytanie odnosnie zadan za ph struktura platnosci zostanie taka jak teraz 25,30,35,40 czy bedziemy z kazdym kolejnym zadaniem dodatkowo placic za wybrany poziom? Bo w przypadku biletow nie ma to znacznia
"No niestety, obecny system zadań nie jest poprawnie wykonany stąd takie perełki. Automatyczny dobór trudności zadań (tak nazwijmy punkt 6 w moim poprzednim poście) teraz został usprawniony - a dokładniej napisany poprawnie.Dobieranie samemu poziomu trudności będzie wykonane przy pomocy punktu 7 mojej poprzedniej wypowiedzi. Coś jak Suwak trudności zadania w Zadaniach Stowarzyszeń."

-Nie ukrywam że to co piszesz dla mnie osobiście brzmi dobrze, takie słowa uspokajają.

---
Gdy teraz moge na spokojnie przysiąść do tego tematu chciałbym zwrócić uwage na jeden z twoich punktów i mam nadzieje że rozwiejesz pewne moje wątpliwości i być może innych graczy.

"3. Nagrodę do każdej akcji dostosowaliśmy do faktycznie wydanych na nią Oaków, a nie wyciągniętych z dupy przeliczników (jak to było do tej pory - wcześniej podałem przykład tej akcji Spotkaj pokemony o dwóch typach która była kuriozalna)"

-To co piszesz brzmi sensownie i generalnie nie mam do tego zastrzeżeń, jednakże pojawia mi sie w głowie pewna myśl która niestety mnie niepokoi i mam nadzieje że rozjaśnisz ją nam graczom gdyż podejrzewam że nie tylko ja jestem tego ciekaw. Mianowicie czy po tych zmianach gracz nadal będzie w stanie odkładać sobie oaki tak by mógł sie przygotować na duże eventy? bo jeśli nie to będzie zmiana na ogromny minus, bo przecież jakoś trzeba je gromadzić żeby mieć na eventy.


----
"W tej akcji oddajemy równowartość najniższej ceny przedmiotu z targu. Czy to jest jakieś rozwiazanie?"

-Tak, wiem o tym, jednakże to nie zmniejsza zapotrzebowania na przedmioty. Chodzi mi o to że fakt iż w zadaniach (które teraz zaczeły być brane częściej) akcja z oddaniem przedmiotu warsztatowego zdarza sie stosunkowo często to zwyczajnie rośnie zapotrzebowanie na te przedmioty (w szczególności berry) dlatego to tak bardzo wpływa na targ, właśnie dlatego proponuje że być może należy w jakimś stopniu zmniejszyć szanse na trafienie takiej akcji w zadaniach.
-Nie wiem czy mam tu racje, bardzo możliwe że sie myle, to są po prostu moje przemyślenia. Dobrze byłoby gdyby inni gracze też sie wypowiedzieli to być może stałoby sie to jaśniejsze.


----
"Jednak nie chciałbym aby można było brać po 30 zadań Elma codziennie. To jest zdecydowanie za dużo w takiej formie jakiej są obecnie. Jeżeli zmiany wejdą w zadaniach Elma takie jak pisałem wyżej to może się to zmieni."

-Rozpisałem osiągnięcie aż do możliwości wzięcia 37 zadań na dzień gdzie ostatnia możliwość to byłoby 200ph za zadanie. Głównie chodziło mi żebyś miał od razu na to szerszy pogląd jak mogłoby to wyglądać plus wziąłem pod uwage twoje słowa o rekordziście jako punkt odniesienia i dodałem dwa zadania więcej do równej liczby ph bo pomyślałem że to mogłoby być dobre miejsce na ogranicznik.
-Piszesz że dla ciebie 30 zadań na dzień w obecnej formie to jest zbyt dużo, więc ile proponujesz? o ile jest to coś co my gracze możemy negocjować.
-Jeśli dobrze Cie rozumiem to po wprowadzeniu zmian które tu opisujesz przewidujesz możliwość zwiększenia tego limitu (czytaj poszerzenia osiągnięcia o kolejne poziomy pozwalające na branie kolejnych zadań) nawet do 37 zadań na dzień tak jak to rozpisałem?


-----
"No to coś na zasadzie dodania graczowi możliwości wyboru trudności zadania. Coś jak w zadaniach stwozrysziń."

-To brzmi dobrze, także jestem dobrej myśli i czekam na to jak będzie to wyglądało.
A jeśli moge spytać to czy wybierając poziom trudności gracz będzie widział ile dostanie oaków? tak jak jest to w zadaniach stow że pokazuje ile yen wpłynie do banku stow.


----
"Wspomniałeś o poziomie trudności zadania w zależności od poziomu gracza i podałeś 1000lvl niewielu graczy doświadczonych osiągnęło już ten lvl, a może nigdy nie osiągną , jak można zmniejszyć poziom do 300 lvl a najlepiej uzależnić tylko od trudności wybranego poziomu suwakiem."

- z tym levelem to chyba chodziło hRsowi o obecny system zadań, przy wprowadzeniu możliwości wyboru poziomu trudności przez gracza level chyba nie powinien mieć znaczenia, ale dobrze gdyby hRs rozwiał te wątpliwości.


----
"Zmniejszenie ilosci zadań elma za pH może się odbić na nabywaniu pH w celu brania tych zadań ale redki macie najlepsze rozeznanie w tym temacie.
Dodanie nowych osiągnięć na plus jednak powiązanie tego z ograniczeniami elma hmmm dlaczego gracze klikają te zadania???"

-Osobiście jeśli mam wybierać pomiędzy całkowitym cofnięciem tej zmiany czyli że znów moglibyśmy brać góra jedno zadanie za ph, a ograniczeniem tego poprzez osiągnięcie dzięki któremu będziemy mogli brać do iluś razy na dzień zadania za ph to dla mnie wybór jest oczywisty.


-----
"Teraz technicznie dostajemy zadanie dzienne z automatu i wprowadzamy załóżmy limit 2 zadania elma za pH gracz chce pominąć zadanie zalicza mu je już do licznika czy nie wykonał akcji i może pomijać dowolna ilosc razy?
Dostajemy bilety, gracze maja x biletów i ograniczenie tych zadań ma tyczyć tylko brania za pH czy tez biletów?"

-Mam nadzieje że hRs ustosunkuje sie do tego o czym pIsze Cris bo i mnie to ciekawi.
Jeśli zaś chodzi o mnie to ja to widze tak że jedno codzienne zawsze mamy darmowe tak jak obecnie + mielibyśmy możliwość od razu wzięcia dwóch zadań elma za ph (koszt 25 i 30ph) a kolejne zadania za ph po zdobyciu poziomów osiągnięcia. Oczywiście zadania za bilety jak i to zadanie darmowe nie powinny wliczać sie do limitu, cały czas zakładałem że chodzi o limit zadań za ph...
-Jeśli gracz pominie zadanie to nie zostanie ono ukończone, znaczy że nie zaliczy mu go do osiągnięcia, gdyby zaliczało pominięte zadania to byłoby to śmieszne.
-Osiągnięcie powinno również liczyć wyłącznie zadania wzięte za ph, czyli te darmowe i za bilety nie powinny wliczać sie do osiągnięcia.


----
Na chwile obecną przyszły mi do głowy takie możliwości nowych akcji
-Wykonaj w warsztacie dany item (z tym że na taką akcje myśle trzeba uważać bo ona również zwiększałaby zapotrzebowanie na itemy tak samo jak akcja z oddawaniem itemów)
-Złap w rezerwacie 1/2/3 pokemony (przy bardzo niskim średnim levelu pokemonów jest to możliwe do wykonania, ale uważam że powinno sie zrobić z biletami to o czym pisaliśmy w temacie Prace nad Galar )
-Znajdźcie zdarzenia lokacyjne
-złap pokemonów o łącznej wadze (analogicznie do proponowanego spotkania poków o łącznej wartości to byłaby trudniejsza wersja zadania ze spotkaniem)
-oddaj X dowolnych pereł/minerałów (jako że to są jedne z mniej przydatnych w grze itemów z którymi nie bardzo jest co robić poza sprzedawaniem w plecakach i od niedawana oddawaniem u samsona to myśle że byłaby to dobra akcja, jednakże liczba do oddania raczej nie powinna być duża gdyż trzeba wziąć pod uwage że to nie samson tylko codzienne i są gracze którzy nie mają tego w plecakach)
-wędrując do danej lokacji zbierz worki z yenami o łącznej sumie X (mam na myśli to wydarzenie czy jak to tam nazwać)
-w danej lokacji spotkaj pokemona z konkretną/ukrytą zdolnością
-znajdz X dowolnych balli
-wędrując do danej lokacji zawalcz X razy z dowolnym pokemonem z konkretnej grupy jaj
-walcząc pokemon o niższym levelu pokonaj X pokemonów o wyższym levelu (mam na myśli sytuacje gdy pokemon za taką walke zyskałby więcej niż 5pd)
-Złap po X pokemonów w każdej z dostępnych (w weekendy również weekendowej) lokacji na wyspie na której sie znajdujesz
-spotkaj pokemona trzymającego dowolny/konkretny item*

*akcje które oznaczyłem gwiazdką to o ile w ogóle weźmiecie pod uwage tą propozycje to powinniście szczegółowo to przetestować, chodzi o to że te zadania mogłyby przysporzyć sporo kłopotu a nie chciałbym żeby doszło do kuriozalnych sytuacji że np za taką akcje dostalibyśmy 5 oaków podczas gdy wymagałoby to od nas zużycia np 15/25 oaków.

-Chciałbym też zwrócić uwage że obecnie zadania elma nie przydzielają żadnych zadań stricte w lokacjach weekendowych, jeśli jest to możliwe to przydałoby sie to zmienić. Chodzi mi o to by w czasie weekendu wypadała akcja np na zrobienie wypraw w tej weekendowej lokacji czy łapanie tam poków itd a nie że obecnie czegoś takiego nie ma.
-Szkoda że przepadło stare forum bo był tam temat z propozycjami nowych akcji właśnie do elma.
Na razie to tyle ode mnie jeśli chodzi o propozycje nowych akcji do elma.


---
"- Mam pytanie odnosnie zadan za ph struktura platnosci zostanie taka jak teraz 25,30,35,40 czy bedziemy z kazdym kolejnym zadaniem dodatkowo placic za wybrany poziom? Bo w przypadku biletow nie ma to znacznia"

-Też jestem tego ciekaw. Osobiście założyłem że to sie nie zmieni iż za każde kolejne zadanie ph będziemy płacić o 5ph więcej i w sumie licze na to że ten aspekt pozostanie bez zmiany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 10:56 AM przez Sphinx25. Powód edycji: Dodanie linku )
Zadaniowiec naszła mnie mysl ze wprowadzenie tego to taka wersja light jedno dzienne, bilet i pomiń za pH to co było kiedyś z resetem i dochodzeniem w czasie do tego co jest obecnie… bonusujac graczy logujących się codziennie i robiących dwa zadania (na początku) kwestia czy redki nie chcą wprowadzić na dojście do większej liczby zadań np za 100ph raz dziennie
Niektórym może to skrócić czas dojścia do kolejnego limitu
Będzie lekkim złagodzeniem ostrego cięcia
Da opcje każdemu na wydanie pln na pH lub pH w grze

Przedmioty i zadania np oddaj Google jest robione z okularów ktorych nie ma teraz na targu Google są …
Gracz bierze zadanie dostaje oddaj gogle a najtansze oferty znikają lub wszystkie znikają (pisze o opcji wykupienia przez kogoś i wystawienia drozej) oczywiście jest opcja pominięcia zadania tylko oddaj przedmiot jest na końcu (co jest na +) biorąc zadanie klikamy licząc ze itm który potrzebujemy zrobimy/kupimy … jest opcja ze możemy dopłacić/zyskać
Właśnie pytanie o cenę minimalna przedmiotu (czy to najniższa cena jaka jest na targu obecnie, czy najniższa jaka może być? Ustalona w widełkach)

Warto pomyslec nad zadaniami to co w stow nakarm poki np 100 owocami szczescia/chrupkami powinno ich ubyć

Znana liczba oakow w zadaniu jestem za, tylko teraz: dostajemy zadanie z suwakiem i je widzimy nie pasuje nam… bez limitu mamy wybierać sobie zadanie które nam pasuje podoba się jest dla nas opłacalne najbardziej? Jak nie będzie zaliczało nie pobranych zadań …



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości