Targ

92 Odpowiedzi, 121783 Wyświetleń

"Po co dyskusja? Miała być naprawa targu… temat ewoluował do omawiania pewnych mankamentów … Ty zwróciłeś uwage, ze lepiej by było osiagniecie by eliminować nacisk pH… na co hrs napisał ze uwaza ze dużo daje bez opisywania szczegółów chyba ze coś zle zrozumiałem."

-pragne zauważyć że to nie ja zasugerowałem że ilość oaków przyznawanych za zadania elma jest zbyt duża co niby jest przyczyną złej sytuacji targu z czego wynikła dyskusja na temat zadań elma.
-hrs sam zauważył że zmiana przy codziennych za ph jest konieczna, a później że ją planują i chcą ograniczyć ilość zadań branych za ph
-W związku z powyższym zaproponowałem osiągniecie jako swoisty ogranicznik który można swobodnie poszerzać, fakt że przy okazji takie osiągnięcie eliminuje niacisk ph to efekt uboczny który nie był moim zamiarem, jednakże nie uważam by był na minus.
- cutuje odpowiedz hrsa "Samo osiągnięcie do zwiększenia limitu myśle żę jest bardzo dobrym pomysłem. Zwięszamy możliwości dla graczy aktywnych. Popieram."
-Nie wiem czego tu nie rozumieć...


---
"Co takiego gracze dostają, ze piszesz wszystko??"

-ewidentnie nie zrozumiałeś tego co pisałem, więc nie skomentuje...


---
"Oczywiście redki podejmują decyzje, co do zadaniowca się zgodziłem tak by nie dawać wszystko od razu a dochodzić do tego ale konsekwencja będzie dla redkow potencjalnie mniejsze wpływy i dla graczy nie będzie co robic początkowo …"

-A ja Ci zwróciłem uwage że redki prawdopodobnie zdają sobie sprawe z tych konsekwencji bo inaczej raczej nie chceliby ograniczać zadań elma za ph i powtarzam to kolejny raz Wink
-i tu znów powtórze sie kolejny raz, wole dostać możliwość dochodzenia do czegoś stopniowo niż utracić to całkowicie.
-nie wiem z czym masz do mnie problem...



----
"Tak tylko wtrące, że ilość wkonanych codziennych i tak już jest zliczana i widnieje w statystykach w grze. Więc osiągnięcie przy zaproponowanych przez Sphinxa wartościach od razu podbije starym graczom na kilka poziomów, o ile się oprze o te dane."

-Razz nie wiem czy gdzieś tam doczytałeś tyle tego było Tongue ale wspominałem gdzieś tam wcześniej że osiągnięcie miałoby dotyczyć wyłącznie zadań wziętych i ukończonych za ph i że dotychczas zrobione zadania miałyby sie do tego nie wliczać by każdy startował od zera, czy jest to wykonalne? nie wiem to już zależy od czerwonych ale skoro mają statystyki wykonywanych zadań za ph to zakładam że sie da
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 10:23 PM przez Sphinx25.)
Emm... Musiało mi gdzieś to umknąć Tongue
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
Ehh, widzę że wyciągnęliście sobie tutaj prywate co nie sprzyja naszej dyskusji. CIężko odnieś się do wszystkiego co pisaliście.

1. Obecnie zadania za PH będzie można pominąć 5 razy (to się może w przyszłości zmieniać - w zależności od sytuacji w grze). Zadania za bilety dalej są nieograniczone.
2. Żeby zadania można było pomijać znacznie więcej niż 5 razy to trzeba by było spowodować że na wykonanie zadania będziemy zużywali znacznie więcej napojów Oaka niż dostawali w nagrodzie. Na ten moment nie chcemy tego robić, także zostajemy przy 5 pominięciach i będziemy po krótszym/dłuższym czasie wprowadzać zmiany w zależności od sytuacji w grze.
3. Nie zauważyliśmy wzrostu kupna PH za PLN gdy zwiększyliśmy liczbę resetów zadań Elma. Także, nie przewidujemy spadku kupna PH za PLN gdy ograniczymy to do 5 razy. Jednakże, jeżeli tak się stanie to nie zamierzamy powracać do starego systemu wyłącznie ze względu na ten fakt.
4. Struktura płatności za resety zadań to 20, 30, 40, 50, 60
5. Nie będzie możliwości podglądu Oaków przy wyborze łatwego/trudnego zadania. Do zadania dobieramy nagrodę, a nie do nagrody dobieramy zadanie.
6. Poziom trudności zadania jest powiązany skokowo z poziomem postaci. Nie wyłącznie od 1000 poziomu jest widoczna zmiana.
Wybór trudności zadania - https://ibb.co/7pbN7MX
Zadanie dla gracza na poziomie 250 z wyborem poziomu Łatwy - https://ibb.co/XXv9J1P
Zadanie dla gracza na poziomie 250 z wyborem poziomu Trudny - https://ibb.co/x7FDcKB

Mniej więcej na ten moment tak to wygląda
Rozumiem że to wchodzi razem z sobotnią aktualizacją ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.03.2022, 09:45 AM przez TheCitizen.)
(02.03.2022, 09:45 AM)TheCitizen napisał(a): Rozumiem że to wchodzi razem z sobotnią aktualizacją ?

Tak
(02.03.2022, 09:37 AM)hRs napisał(a): Wybór trudności zadania - https://ibb.co/7pbN7MX
Zadanie dla gracza na poziomie 250 z wyborem poziomu Łatwy - https://ibb.co/XXv9J1P
Zadanie dla gracza na poziomie 250 z wyborem poziomu Trudny - https://ibb.co/x7FDcKB

Mniej więcej na ten moment tak to wygląda
No to juz liczac po samym zdobywaniu lv widac ze te zadania są nie oplacalne - łatwy 3 oaki spotykając tylko poki nic wiecej  a trudny 12 oakow tez przy spotkaniu samych pokow a gdzie doliczajac reszte
Hejka cześć siemanko

Stwierdziłem, że muszę się zaangażować w tę kwestię i spytać jaką konkretnie przewagę ma powiedzmy gracz z 500 poziomem nad kimś z poziomem 200 w kwestii robienia dziennych? Bo rozumiem, że poziom trudności skaluje się, aż do 1000lv mimo że w dziennych nie ma żadnej strategii czy po prostu miejsca na użycie swojego doświadczenia z gry w celu zdobycia przewagi nad resztą społeczności, bo z góry są Ci narzucane warunki. Zdaje mi się, że na 200lv mamy już dostęp do tych samych środków tj. ph, oaki, pokemon ze 130 poziomem, więc nie rozumiem dlaczego mielibyśmy poszerzać przepaść między graczem nowym, a topką skoro oferowane warunki mogłyby być te same i nie zmieniłoby to zużycia zasobów. Gracz lv1000 nie ma magicznej dodatkowej szansy na spotkanie pokemona X, więc myślę że poziom wzrastania trudności powinien być ograniczony do 200 poziomu postaci i go w tym punkcie zostawić.
[Obrazek: pol_pl_Peruka-Pani-Klaun-teczowa-duze-loki-12988_3.jpg]
Proponowane zmiany nie wyglądają zle, i fajnie ze bierzecie pod uwage możliwość dalszych korekt… wejście regionu zaciemni trochę obraz z elmami/Samsonem bo wejdą zadania oaka nowy region… i będzie sens klikania bez tych zadań lub je klikac jako dodatek…
Wspominaliśmy o tym ze Elm zabiera sporo berry na niektóre mikstury zmiana może spowodować ich dostępność z uwagi na ograniczenia elma… zauważ ze są zadania Samsona z znajdź okruch pioruna, kwarc itp plus mikstury. Znajdując np itm 20x łapiąc poka 10x powoduje to brak 10itm
Teoretycznie powinno to rozruszać targ ale przy dużym popycie podaz nie nadąży …
(14.02.2022, 11:17 AM)Hissatsu napisał(a): Tak wielkomyślnie Crisss i reszta mówicie o zniesieniu widełek, bo ceny za niskie.
Ale nie pamiętacie czemu w ogóle takie widełki powstały?
Ceny były absurdalnie / niebotycznie wysokie za byle co, a tylko dlatego, że ktoś sobie tak wymyślił.
Chociażby korony doświadczenia co były wszystkie skupione i wystawione po 7kk najmniej?
Nie jest to zdrowe.

Ewentualnie może się samo to sprowadzi na sprzedaż w yenach.
Z radością kupię koronę za 7kk- taką kwotę klikaniem jestem w stanie zrobić w 1 wieczór. Też uważam że ustalanie ceny max na obecnym poziomie to jakaś porażka - kiszę itemy bo za takie kwoty jakie proponuje targ nie opłaca się sprzedawać. Sprzedaję poki na niskich lv - i z tego mam na zakupy a jak czasem trzeba wydać PH to się wydaje i tyle.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości