Targ

92 Odpowiedzi, 122488 Wyświetleń

"Znana liczba oakow w zadaniu jestem za, tylko teraz: dostajemy zadanie z suwakiem i je widzimy nie pasuje nam… bez limitu mamy wybierać sobie zadanie które nam pasuje podoba się jest dla nas opłacalne najbardziej? Jak nie będzie zaliczało nie pobranych zadań …"

-Nie wiem czy dobrze rozumiem to co piszesz, ale z mojego punktu widze to wyglądałoby podobnie jak w zadaniach stow gdy sami generujemy zadanie, czyli dopóki go nie wygenerujemy to nie widzimy jak dokładnie wygląda zadanie. Napewno powinien być suwak z poziomem trudności, być może też drugi z ilością akcji tak jak jest to właśnie w zadaniach stow, a poniżej tych suwaków mogłoby nam pokazywać ile dostaniemy za to oaków (byćmoże mogłoby pokazywać coś jeszcze, nie wiem tylko co) co byłoby takim odniesieniem tego jak trudne może być zadanie.
-Więc samo zadanie widzimy dopiero gdy klikniemy wygeneruj darmowe zadanie/zadanie za ph/zadanie za bilet, a przynajmniej ja tak to widze.
-Kwestią pozostaje jak zachowywałoby sie wtedy pomijanie zadań, bo obecnie klikamy pomiń zadanie za ph, lub użyj biletu i dostajemy z automatu nowe.
Osobiście widze dwie opcje.
A) samo pominięcie/odrzucenie zadania jest czysto darmowe, dopiero wtedy po odrzuceniu zadania mielibyśmy możliwość wygenerowania sobie kolejnego zadania za ph czy też za bilet i myśle że to całkiem przyjemna opcja.
B) pod każdy paskiem pominięcia zadania (te prostokąty z pominięciem za ph i za bilet) byłyby suwaki generatora zadań, gdy dostosujemy suwak w zależności od naszego zapotrzebowania to klikamy w odpowiedni pasek. Niby też całkiem spoko, ale przy takiej opcji wydaje mi sie że mogłoby być sporo błędów i zwyczajnie generowałoby nam zadania niezależnie od przesuwania paska.


---
"Zadaniowiec naszła mnie mysl ze wprowadzenie tego to taka wersja light jedno dzienne, bilet i pomiń za pH to co było kiedyś z resetem i dochodzeniem w czasie do tego co jest obecnie… bonusujac graczy logujących się codziennie i robiących dwa zadania (na początku) kwestia czy redki nie chcą wprowadzić na dojście do większej liczby zadań np za 100ph raz dziennie
Niektórym może to skrócić czas dojścia do kolejnego limitu
Będzie lekkim złagodzeniem ostrego cięcia
Da opcje każdemu na wydanie pln na pH lub pH w grze"

-Chcesz dać graczom większą możliwość brania zadań za np 100ph? przecież to sie mija z celem robienia osiągnięcia.
-Poza tym wydanie ph po to by móc mieć szanse wziąć więcej zadań za uwaga znów ph to jest duże przepłacenie i zwiększenie nacisku na ph, a przecież pisaliśmy że ph staje sie zbyt ważną walutą bo kładzie sie na nie zbyt duży nacisk przez co wypiera walute która powinna być podstawową czyli yeny. Wydawało mi sie że chcemy zmniejszyć ten nacisk.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 12:43 PM przez Sphinx25.)
Gra promuje graczy kupujących pH pay2win kupno pH za pln ma wpływ na rozwój utrzymanie gry, jak sam zauważyłeś jedno zadanie za 100ph dziennie nie da dużego bosta, tez spada opłacalność jego… jednak jak ktoś chce ma taka opcje i opcje zostawienia pln redkom…
To raptem 2/3 zadania elma, a zawsze jak uważacie ze za szybko wykona sie zadania można podnieść przedziały liczbowe w fazie projektowania.
-To jest bardziej opcja na to by zwiększyć potrzebe wymieniania ph na yeny między graczami (tym samym dać graczom większy powód do gadania że przelicznik jest za niski) niż na faktyczne skłonienie graczy do kupna ph za pln.
-Gdyby redkom faktycznie tak bardzo zależało na skłonieniu graczy do kupna ph za pln poprzez zadania elma to nigdy nie wzięliby pod uwage ograniczania brania zadań za ph albo nawet całkowitego cofnięcia tej zmiany.
Oooo i to jest kolejna rzecz co będzie się robic na pw ??
Codzienność dla większości graczy na wyższych lvlach to tylko zadania dzienne i zadanie stow inaczej pozostaje klikanie bez celu lub czat

Hrs pisał ile wzrosło zainteresowanie pH od wejścia elma zauważam jedynie ze istnieje ryzyko utraty nie chce by zmiana spowodowała u nich drastyczny spadek …

Sama recepta nie jest ograniczenie tylko danie celu a tu ograniczamy cel próbując zdewaulować pH nie dając nic w zamian…. Ok wejdzie galar, później event i co dalej… będzie się czekac na wysokim lvl na drugi dzień aż odnowi się możliwość zrobienia dziennego jak na niskim lvlu na odnowienia paska …?
Hrs pisał ze jest wielu graczy co klika dzienne 11-35x? Ok za dużo ale co maja robic????
Zniechęci się tych co jeszcze w miarę aktywnie graja….
PH nie jest problemem samo w sobie, nie będzie wysypu ofert …

Co to jest branie zadań elma za pH??

Jest tu kupowanie za pln w miarę jeszcze sensownego zajecia na pw…!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 02:39 PM przez Crisss.)
"Hrs pisał ile wzrosło zainteresowanie pH od wejścia elma zauważam jedynie ze istnieje ryzyko utraty nie chce by zmiana spowodowała u nich drastyczny spadek …"

-hRs nie pisałe ile wzrosło zainteresowanie ph, czy też zakup ph za pln tylko ile wzrosło wykonywanie zadań za PH, cytuje:
"Wśród wszystkich graczy średnia wykonywanych zadań codziennych za PH wzrosła aż 6 razy."
No chyba że mi coś umknęło to prosze o cytat.


---
"Sama recepta nie jest ograniczenie tylko danie celu a tu ograniczamy cel próbując zdewaulować pH nie dając nic w zamian…. Ok wejdzie galar, później event i co dalej… będzie się czekac na wysokim lvl na drugi dzień aż odnowi się możliwość zrobienia dziennego jak na niskim lvlu na odnowienia paska …?"

-Najpierw w swoich wypowiedziach chcesz 3-5 miesięcy przed wprowadzeniem dużego eventu bo przecież galar "da" tyle możliwości na to by gracz sie nie nudził, a teraz to już potrzeba do tego nie wiadomo jak wielu możliwości brania zadań za ph?
-chyba zapominasz że wielu z tych wysoko levelowych graczy ma duże ilości zachomikowanych biletów na zadania, więc ph nie jest tu jedyną opcją.
-jak gracz chce mieć sprawnie coraz więcej możliwości brania zadań za ph to niech rozwija osiągnięcie, nic nie stoi na przeszkodzi.
Nie jest tak że ciesze sie z tego że chce sie ograniczyć możliwość brania zadań za ph, jednakże jeśli miałbym utracić tą możliwość całkowicie (a z wypowiedzi hRs można dojść do wniosku że brali to pod uwage) to dla mnie odpowiedz jest oczywista co jest lepsze.
-osobiście po tej twojej wypowiedzi zaczynam odbierać wrażenie że próbujesz dojść do większego zużycia ph i to nie ważne jakim kosztem, tak być nie powinno...
Pisałem ze galar da zajęcie na jakiś czas skorygowałes mnie ze nie ma tam za bardzo co robic i przyjąłem to do wiadomosci, może nie pisałem ale przesunąłem event sensownie 1-2 miesiace w czasie … piszemy o nowych wydarzeniach a nie codzienności gdzie bez eventu czy nowego regionu oprócz dziennych nie ma co robic…

Wiesz pisanie ze kto ma dużo biletów dzienne może je robic a kto ma pH to już nie może, bo tu jest tworzona formuła… Ok zgadzam się bo teraz jest wolna amerykanka… dojście do jakiegos progu wymaga czasu i to jest fajne…

Prosze wskaż mi co robic gdy nie ma eventu… oak porobiony, team x porobiony, samson zadanie na dłuższy czas, zadanie stow, proby porobione…

Po co jest ta dyskusja? By ograniczyć błędne decyzja i świadomość ze jedna zmiana pociąga konsekwencje… równie dobrze mogę napisać, ze chcesz ograniczenia pH w grze do minimum, osobiście ani mnie to ziebi ani parzy, ale konsekwencje będą dla redkow a starałem się zawsze uwzględniać wszystkich zainteresowanych

Zauważ ze poruszamy kwestie ilosci zadań a nie opłacalności gdyby poki z dziczy do Samsona nie były po 30-200kky, tansze itm do oddania to tu można zmniejszyć używanego pH a znów nowy gracz zawsze może kupic co ułatwi mu gre lub znalezc poka za 200kky i tez ułatwi mu gre
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 04:37 PM przez Crisss.)
"piszemy o nowych wydarzeniach a nie codzienności gdzie bez eventu czy nowego regionu oprócz dziennych nie ma co robic…"

-Czas odkrywania nowego regiony czy event, to dość czasu by zrobić co najmniej jeden poziom osiągnięcia. Napiszesz mi że w event nie robi sie codziennych? bzdura, znam wielu graczy którzy je robią, a jak ktoś nie robi to najwyraźniej aż tak mu na tym nie zależy.


---
"Prosze wskaż mi co robic gdy nie ma eventu… "

-Czyli co? trzeba dawać graczom wszystko od tak najłatwiejszym możliwym kosztem lub jeszcze lepiej by wszystko mieli na dzień dobry bo niechce sie im stopniowo do czegoś dochodzić?
-Nie wskaże Ci tego bo nie ja od tego jestem, nie ja tu podejmuje kluczowe decyzje i tak dalej, ja tu jestem tylko szarym graczem. Za to ponownie zwróce Ci uwage że wole dostać takie ograniczenie które z czasem moge poszerzać niż dostać góra 3 zadania na dzień.


---
"samson zadanie na dłuższy czas"

-Nie zgodze sie, samson jest teraz na tyle łatwy że można go spokojnie robić przez jeden dzień. Oczywiście zależy to od zadania i mówie tu o 4 poziomie trudności. Kolejna sprawa że 4 poziom trudności nie jest jedynym więc nie wyskakuj mi z faktem że jeśli ktoś nie ma poka to nie zrobi zadania w jeden dzień, bo jak komuś zależy na szybkim robieniu zadań to bierze łatwiejsze poziomy trudności i po problemie.


---
"Po co jest ta dyskusja? By ograniczyć błędne decyzja i świadomość ze jedna zmiana pociąga konsekwencje… "

-Zgodze sie że należy ograniczyć błędne decyzje, jednakże jeśli czerwoni coś podejmą to możesz stanąć na głowie a i tak nie zmienisz ich zdania, więc osobiście jeśli mam szanse negocjować, to wole wynegocjować szerszy zakres granicy ograniczenia niż upierać sie przy swoim że nie powinno sie w ogóle nakładać ograniczenia na możliwość brania kolejnych zadań za ph. Jeśli ty masz inne zdanie to dyskutuj o tym z hRs nie ze mną, bo ja w tej sprawie nie mam żadnych możliwości decyzyjnych.
I jak już pisałem nie jestem przeciwny temu by była nieograniczona możliwość brania zadań za ph.


---
"równie dobrze mogę napisać, ze chcesz ograniczenia pH w grze do minimum, osobiście ani mnie to ziebi ani parzy, ale konsekwencje będą dla redkow a starałem się zawsze uwzględniać wszystkich zainteresowanych"

- powtórze sie: "-Gdyby redkom faktycznie tak bardzo zależało na skłonieniu graczy do kupna ph za pln poprzez zadania elma to nigdy nie wzięliby pod uwage ograniczania brania zadań za ph albo nawet całkowitego cofnięcia tej zmiany."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 09:02 PM przez Sphinx25.)
Podczas niektórych eventow nie robiłem dziennych, przy nowym regionie już tak…
Pisałem ze na co dzień nie ma co robic w grze bez zadań dziennych na pewnym poziomie gdy nie ma eventu lub nowego regionu…
Tak wiec dzienne są istotnym elementem aktywującym graczy do klikania…

Po co dyskusja? Miała być naprawa targu… temat ewoluował do omawiania pewnych mankamentów … Ty zwróciłeś uwage, ze lepiej by było osiagniecie by eliminować nacisk pH… na co hrs napisał ze uwaza ze dużo daje bez opisywania szczegółów chyba ze coś zle zrozumiałem.

Co takiego gracze dostają, ze piszesz wszystko??
Oak dawno zrobiony
Proby warto i dały sensowny cel
Team x dla awatara zupełnie nieopłacalny
Samson (hrs pisał ze ma być trudniejszy od dziennych i czasochłonny takie było założenie) faktycznie po zmianach można zrobić szybko
I co zostało na co dzień? Elmy które kupujesz za pH/pln

Odniosłem się do tego ze jest co robic w grze i nawet się zgodziliśmy ze brakuje rezerwatu i nowych trudniejszych zadań jakiegos profesora…

Tak wiec zaproponowałeś zadaniowca by do wszystkiego dochodzić i Ok tylko podałem konsekwencje takiego ograniczenia i dla graczy i dla redkow by zachować balans

Oczywiście redki podejmują decyzje, co do zadaniowca się zgodziłem tak by nie dawać wszystko od razu a dochodzić do tego ale konsekwencja będzie dla redkow potencjalnie mniejsze wpływy i dla graczy nie będzie co robic początkowo …
Dlatego zaproponowałem rekompensatę w stylu innych zadań może rezerwat … by wyrównało się z zadaniami i wpływem pln…
Tak tylko wtrące, że ilość wykonanych codziennych i tak już jest zliczana i widnieje w statystykach w grze. Więc osiągnięcie przy zaproponowanych przez Sphinxa wartościach od razu podbije starym graczom na kilka poziomów, o ile się oprze o te dane.
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 09:54 PM przez MrRazz.)
Dlatego pisał o resecie od zera przy proponowanym rozwiazaniu



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości