nie walczyłem o nerf tylko poruszyłem temat opłacalności zadań, nerf zadań spowodować może mniejsze ich wykonywanie za pH co pewnie tez przestanę robić… jak za duzy nerf to znów może przyłożenie niewłaściwego balansu w formie ostrego cięcia. Pisałem w formie dyskusji, a nie drakońskich zmian.
Targ
92 Odpowiedzi, 164459 Wyświetleń
"propozycja by nie łączyć a lekko czasowo oddzielić te wydarzenia jeszcze swieta jakoś będą wypadać…"
-Święta wypadają w kwietniu, więc event powinien być wcześniej, uważam że nie powinno sie robić dużego eventu w czas świąteczny. ---- "wprowadzenie farm wiązało by się ze sztucznym wprowadzaniem berry do gry i redki chciały tego uniknąć" "generalnie uwazam ze dodatkowy taki aspekt zróżnicował by gre i jak piszesz mógł by być magnesem na nowych graczy oprócz klikania/walk/handlu i farmy nie znam zasad ale ciekawe rozwiązanie pytanie jaki to powinno stanowić % gry na mała skale nikt się nie skusi na duża może zatracić charakter" -Nie moge sie całkiem z tym zgodzić że byłoby to sztuczne wprowadzanie berry bo nie otrzymywalibyśmy tego za nic, to nie jest jakiś generator gdzie po prostu czekamy i od tak z niczego przybywa nam berry. -Tak jak zauważasz musiałoby to być zrobione dobrze, a nie po macoszemu, żeby potem nie wyszło z tego takie drugie Battle Factory... ---- "Kto ma dużo y? Osoby z długim stażem, osoby co ostro klikają, lub wygrają event/legende… " "kto ma y trenuje całe druzyny i zapełnia turki 31+ obstawiając każde i Ogranicza rozwój graczy z krótkim stazem…" -Nie przeczę temu że osoby z długim stażem (nie oszukujmy sie, nie każde) mają dużo yen, jednak te osoby sobie na to zapracowały. -Gracz z krótkim stażem nie powinien od razu myśleć o turkach i trenowaniu poków bo w większości przypadków będą to tylko zmarnowane yeny (aczkolwiek to tylko gracz i gracz robi ze swoim zasobami co chce o ile daje mu przyjemność) powinien cierpliwie zbierać yen, rozwijać sie, by mógł w końcu wytrenować tego poka np do klasy 41 - 50. Ale żeby sie rozwijać gracz musi mieć za co klikać, musi mieć przede wszystkim dostęp do drinków, jeśli tego nie ma bo zadania elma są nerfione no to niestety ale gracz rozwija sie znacznie wolniej... -Podnosząc przelicznik ph, czy też całkiem go zdejmując nie sprawi sie że gracz z małym stażem zacznie sie rozwijać szybciej wręcz przeciwnie... --- "Legendy wprowadzenie takiego poka za pH może spowodować przyrost y dla takiego gracza np kupi 5x doładowanie ma 5 legend bez ograniczeń każdego sprzeda za x kkky dochodzimy do przelicznika pH/y, trzymania pokow w boxie przy nieadekwatnej cenie, lub popsucie „reputacji legendy” przy dużej ich ilosci…" -kupi 5 legend i kto powiedział że mu sie sprzedadzą? inni gracze też będą mieli możliwość kupna więc dlaczego mieliby kupować od kogoś skoro mogliby kupić sami, a targ pokazuje że gracze już niekoniecznie są tak bardzo chętni na kupowanie legend jak było to kiedyś. -zawsze można zastosować blokade że dany gracz może kupić tylko jedną legende danego gatunku (np rayquaze) -popsuciem tej tak zwanej reputacji legend to już rzygam, jest to tak komiczne że aż nie wiem czy sie śmiać czy płakać, ciekawe czy gracze mieliby takie samo święte oburzenie jakby np taki marny Ledyba został legendą i ktoś go "zepsuł" ---- A teraz skoro został poruszony temat cichego nerfu zadań elma wypowiem sie na ten temat, gdyż czuje ogromną gorycz i niesmak na to jak postąpiliście z nami graczami. -Pytam sie, po jakiego diabła my tu strzępimy ryja dyskutując właśnie między innymi o tych nieszczęsnych zadaniach elma gdy wy i tak robicie swoje bez jakikolwiek dyskusji z graczami? -Dyskutujemy tu jakie rozwiązanie powinno być najlepsze tak żeby było dobrze dla każdego gracza ale i dla samej gry, a wy zamiast włączyć sie w tą dyskusje z nami żeby podjąć najlepszą możliwą decyzje to po cichu coś decydujecie i to zmieniać "bo tak"! Jeden z graczy napisał cytując "Widzicie że problem istnieje i zamiast znaleźć idealne rozwiązanie znajdujecie jakiekolwiek, a to, ze ciągnie ono za sobą kolejne problemy to już was nie interesuje." niebyłem do tego do końca przekonany, jednakże trudno mi sie z tą opinią teraz nie zgadzać... -A skoro tak "doskonałe" decyzje podejmujecie w związku z zadaniami elma to po jakiego grzyba pytacie sie o nasze zdanie w zawiązku z targiem? chyba ino po to żeby udawać że obchodzi was to co myślimy, nasza opinia, by potem i tak zrobić to po swojemu... -Efekt tej bezmyślne zmiany jest okropny i odpychający od samej gry, ba zniechęcający do klikania, a nie tak powinno być! Nie wiem jak inni mnie jednak jak widze kolejne takie notorycznie trafiające sie zadania to zwyczajnie trace chęć do klikania... -Jestem przekonany że gdyby zrobić w grze ankiete i spytać graczy o zdanie czego by chcieli (bo w końcu chodzi tu o ich dobro i to jak szybko będą sie rozwijać) to mam ogromne przeczucie (tym bardziej że zarówno tu jak i na forum gracze piszą mi że zgadzają sie z tym co pisze w tym temacie, również kolorowi to popierają) że woleliby wyrównania poziomu mniej doświadczonych graczy do poziomu bardziej doświadczonych graczy niż sprawienia że od teraz każdy z graczy dostaje głównie zadania z przedziału 2-8 z dużym wskazaniem na te mniejsze cyfry... -A skoro i tak macie nasze zdanie gdzieś to uważam temat za zamknięty. (23.02.2022, 01:32 PM)Sphinx25 napisał(a): "Ponieważ tak jest przygotowany system zadań codziennych. Przykład akcji "Znajdź pokemony o 2 typach". Sphinx, podałem przykładowe dane w tej konkretnej akcji. Nagrody dla graczy za konkretna akcję są takie same jednak zmieniają się okoliczności wykonania tej akcji. W obecnym systemie nowy gracz może dostać do znalezienia 1-2 pokemony o dwóch typach. Za wykonanie akcji 2 pokemony ten gracz dostanie 1 Oaka. Stary gracz może dostać 3-8 pokemonów o dwóch typach do znalezienia. Za najcięższą wartość gracz dostanie 4 Oaki w nagrodę. 1. 2. Nowy gracz nie może dostać do znalezienia 8 pokemonów o 2 typach. Aby wykonać to zadanie musiałby wykorzystać załóżmy 4 napoje Dr Oaka. Stary gracz aby wykonać tę samą akcję musi wykorzystać wyłącznie 1 napój oaka. Nie możemy w zadaniu dla nowych graczy wymagać, aby na wykonanie zadania musieli poświęcić 10 drinków. Gdzie doświadczony gracz ma setki oaków w plecaku więc dla niego nie będzie to żadnej różnicy. I teraz jak widzisz. Obaj gracze gdyby mieli 8 pokemonów o dwóch typach do znalezienia to mieliby dostać taką samą nagrodę? Odpowiedź nasuwa się sama. 3. W zmianach Elma chcemy wyprostować ten błąd jaki jest opisany powyżej i starać się dawać nagrodę wyliczając ile gracz na danym poziomie musi użyć Oaków aby wykonać to zadanie. O poziomach trudności dyskutujemy z Zespołem. Ja ten pomysł uważam za dobry. (23.02.2022, 01:32 PM)Sphinx25 napisał(a): ---- 1. "Z mojego punktu widzenia zużycie PH na branie kolejnych zadań Elma nie jest na tyle duże by miało większy wpływ na targ" Sphinx określanie wpływu masowej rzeczy na podstawie wyłącznie własnego punktu widzenia daje Ci zaciemniony obraz sytuacji. Jest w grze rekordowy gracz który dziennie przyjmuje za PH nowe zadanie w granicach 17 razy do 35 razy. Podobnych graczy jest bardzo dużo w grze! Wśród wszystkich graczy średnia wykonywanych zadań codziennych za PH wzrosła aż 6 razy. 2. "większość odebrała wprowadzenie tego jako ogromny plus dla gry" - patrząc na to że zwrot jest ogromny z zadań Elma i żę graczy wykonują 6 razy więcej zadań Elma niż przed zmianą to nie uważam tego jako ogromny plus dla gry. Plus jest dla graczy którzy widzą tylko to że się bogacą bo mają więcej na kontach. Jednak widać jakie to niesie skutki dla rynku itd. Do reszty postaram się odnieść później
Nerf zadań może spowodować mniejsze nabywanie pH za pln, sprzedaz obecnego pH w grze po obecnym przeliczniku lub trzymanie pH na lepsze czasy…
Obserwowałem spadek jakości zadań elma tłumaczyłem to sobie może zmiana regionu lub mniejszym szczęściem… decyzje o gwałtownym cięciu opłacalności bez informacji (w przypadku złych założeń/przerostu zainteresowania tymi zadaniami wzrost x6 lub końcem promocji po wprowadzeniu czegoś nowego) trochę słabo wizerunkowo… Szukaliśmy sposobu na targ a poszło po bandzie… Dac dziecku lizaka i za chwile zabrac zapamiętaj jego smak bo jest niezdrowy… Podstawa każdej gry jest rozwój w tym wypadku rozwój za pH w większości wynikający z pln bo sporadyczne pH za turki dla wąskiej grupy osób raczej nie są znaczącym napływem, po części jest to uderzenie w płatności chyba ze nowi gracze nie zauważa, a starsi zapomną. Wielu się nie udziela bo nie wierzy w zmiany na lepsze tylko na gorsze, pomysły na plus były pomijane/ignorowane lub odkładane na wieczne później. Naprawdę szkoda ponieważ dyskusje nie tylko polegały tu na chcemy dużo za nic tylko na polepszeniu produktu pw (25.02.2022, 03:49 PM)Crisss napisał(a): Wielu się nie udziela bo nie wierzy w zmiany na lepsze tylko na gorsze, pomysły na plus były pomijane/ignorowane lub odkładane na wieczne później. Szczerze właśnie tak to wygląda. Po co się udzielać jak z jednej strony nabywa się hejtu od osób a z drugiej liczenie na to że może być lepiej jest ciężkie. Gram nie całe 2 lata i mimo to zauważyłem jak gospodarka w grze się zmieniła kiedyś masowe oferty pH. Później nadszedł czas kiedy było ich o 70% mniej teraz pH nie dostaniesz w przeliczniku od kogoś bo jest to nie opłacalne. W sprawie elmów się nie mogę wypowiadać ale widać było znerfienie ich.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Widzę, że jeden mój post został usunięty
![]() ![]() Tak jak napisali poprzednicy też się zgadzam, że już nie warto się udzielać pod takimi postami niestety z tego powodu jest mi smutno ![]() ![]() Ps. Słuchajcie bardziej ludzi, róbcie może jakieś ankiety, oraz piszcie o każdej zmianie, żeby żyło nam się lepiej. Pozdrawiam ![]()
Gracze: Nie możecie robić wszystkiego jak wam się podoba, bo to idzie w złym kierunku. Gracze też mają swoje racje.
Czerwoni: Haha, PokeWars robi brrrr Nwm na co wy jeszcze liczycie... Pozdro #BlastoiseJestNajlepszy (25.02.2022, 06:56 PM)Project D napisał(a): Gracze: Nie możecie robić wszystkiego jak wam się podoba, bo to idzie w złym kierunku. Gracze też mają swoje racje.Rel ![]()
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Zmiana regionu i elm niby wrócił do normy może wczoraj to przykry zbieg okoliczności
Pięć dni temu zamiast na bazie testowej to dokonałem zmiany w bazie produkcyjnej. W Akcji oddawania przedmiotu usunąłem przyznawanie 2-4 Oaków za wykonanie tej akcji. Jednak dostaliśmy informacje, że na produkcji widać tą zmianę - a więc od razu ta pomyłkową zmiana została cofnięta tego samego dnia.
Także odnośnie Waszych wiadomości z wczoraj/dzisiaj to nie mam pojęcia o jakie ciche znerfienie Elma Wam chodzi. Nie zostało nic zmieniane w bazie, ani żaden kod nie został wgrywany na produkcje. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości