05.12.2021, 11:26 PM
No siema! To już 4 wątek w tym tygodniu i jak na razie ostatni 
Co tym razem? Kolejna zmiana ruchu. Tym razem Psywave.
*Co to za ruch? Jak działa?
Prosto z pokedexa: "Zadaje losowe obrażenia z zakresu między 50% a 150% poziomu pokemona. Czyli mając 100 poziom pokemona zadamy obrażenia z zakresu między 50 a 150."
Nie muszę wiele dodawać. Kolejny ruch kompletnie niegrywalny.
Link: https://m.bulbapedia.bulbagarden.net/wik...ave_(move)
*Jaką zmianę w nim widzisz?
Proponuję by nie były to obrażenia, a moc ruchu, losowana jak do tej pory przy każdym użyciu w walce. Dzięki temu nabrałby nieco większego znaczenia, a ograniczać jego użyteczność miałby poziom pokemona, no i szczęście w losowaniu. Na niższych klasach nie miałby większego echa, gdyż w takim 15-30 miałby max 45 mocy, o ile komuś udało by się wylosować.
Analogicznie do wyższych klas ruch ten miałby na:
*40 lvlu - od 20 do 60 mocy
*50 lvlu - od 25 do 75 mocy
*60 lvlu - od 30 do 90 mocy
I tak dalej, aż do 130 poziomu poka, gdzie osiągnąłby maksymalną wartość, czyli od 65 do 195 mocy.
*Czy ta zmiana jest aż tak istotna?
Jeśli gra ma się rozwijać - to każda zmiana bywa istotna. Owszem, niektóre się cofa, a inne zostawia. Ale patrząc na losowość ruchu i ograniczenie poziomowe, to nie jest to znacząca zmiana dla niższych klas.
Poza tym, to są inne równie mocne ruchy, dostępne już od 1 poziomu jak chociażby:
*Magnitude - 5% szans na wylosowanie 10 lub 150 mocy
*Fury Cutter - przy 4 trafieniach i więcej posiada 160 mocy
*czy chociażby Rollout - po trzech trafieniach: 120, przy czwartym 240, a przy piątym uderzeniu 480...
Jestem pewny, że znalazłbym jeszcze inne, podobne smaczki w ruchach
Co sądzicie o zmianie? Jaki wpływ wedlug was przyniesie? Oceny i komentarze - wasze!
Dziękuję 
Poprzednie wątki:
*Premierball
*Zdolność Pickup
*Final Gambit

Co tym razem? Kolejna zmiana ruchu. Tym razem Psywave.
*Co to za ruch? Jak działa?
Prosto z pokedexa: "Zadaje losowe obrażenia z zakresu między 50% a 150% poziomu pokemona. Czyli mając 100 poziom pokemona zadamy obrażenia z zakresu między 50 a 150."
Nie muszę wiele dodawać. Kolejny ruch kompletnie niegrywalny.
Link: https://m.bulbapedia.bulbagarden.net/wik...ave_(move)
*Jaką zmianę w nim widzisz?
Proponuję by nie były to obrażenia, a moc ruchu, losowana jak do tej pory przy każdym użyciu w walce. Dzięki temu nabrałby nieco większego znaczenia, a ograniczać jego użyteczność miałby poziom pokemona, no i szczęście w losowaniu. Na niższych klasach nie miałby większego echa, gdyż w takim 15-30 miałby max 45 mocy, o ile komuś udało by się wylosować.
Analogicznie do wyższych klas ruch ten miałby na:
*40 lvlu - od 20 do 60 mocy
*50 lvlu - od 25 do 75 mocy
*60 lvlu - od 30 do 90 mocy
I tak dalej, aż do 130 poziomu poka, gdzie osiągnąłby maksymalną wartość, czyli od 65 do 195 mocy.
*Czy ta zmiana jest aż tak istotna?
Jeśli gra ma się rozwijać - to każda zmiana bywa istotna. Owszem, niektóre się cofa, a inne zostawia. Ale patrząc na losowość ruchu i ograniczenie poziomowe, to nie jest to znacząca zmiana dla niższych klas.
Poza tym, to są inne równie mocne ruchy, dostępne już od 1 poziomu jak chociażby:
*Magnitude - 5% szans na wylosowanie 10 lub 150 mocy
*Fury Cutter - przy 4 trafieniach i więcej posiada 160 mocy
*czy chociażby Rollout - po trzech trafieniach: 120, przy czwartym 240, a przy piątym uderzeniu 480...
Jestem pewny, że znalazłbym jeszcze inne, podobne smaczki w ruchach

Co sądzicie o zmianie? Jaki wpływ wedlug was przyniesie? Oceny i komentarze - wasze!


Poprzednie wątki:
*Premierball
*Zdolność Pickup
*Final Gambit