Reanimacja gry

58 Odpowiedzi, 15940 Wyświetleń

Nam potrzebna jest jakaś atrakcja Alex. Nie można przez 8 miesięcy klikać tego samego. Na targu najlepiej schodzą przedmioty do dziennych bo to jest w miarę w obiegu. Pokemony do samsona na 3 poziomie są nieopłacalne skoro za oddanie poka dostajesz 7kk, a samo podniesienie go jakimś kamieniem kosztuje 6-7kk. Poki do Samsona wisza. Uważam, że event kilkudniowy w jakiejś formie gdzie będą dla nas nagrody nawet w postaci słabszego sklepiku ma duży sens. Tu chyba nie chodzi o czekanie kolejnych 6 miesięcy żebyście zrobili super event. Wiemy, że potraficie to zrobić i na to nie możemy narzekać. Prawdopodobnie mówię w imieniu 90% ludzi, że nam się już nie chce kolejne x miesięcy klikać bez celu. Dajcie nam coś do roboty...
Ogólnie uważam że większość rozchodzi się po prostu o balans. Co do atrakcyjności eventów to nawet bez wyboru poziomów trudności byłby spoko aby były a każdy w ten sposób ma równe szanse. Na upartego w miesiąc czasu można uzbierać te 1k oaków i nie ma co robić z nimi. Ogólnie system który generowałby mini eventy raz na 3 tygodnie to świetna sprawa, nie każdy był na czacie wczoraj więc napiszę iż Alex na ogólnym wspominał o czymś takim oraz o tym że ciężej jest z zadaniami właśnie przez balans bo trzeba baaardzo dużo pracy włożyć po to by zrobić event który nie będzie nudny, rozbudowany a i tak narobią się z eventem po to żeby potrwał chwile, został zakończony i poszedł do śmieci. Ogólnie rozumiem bo często spędzałem nad rysunkiem 2-3 dni po 6-8 godzin a po kilku tygodniach go usuwałem bo jednak mi się nie spodobał i żałowałem czasu spędzonego nad nim, trochę podobny case.
Tak czy inaczej, Alex chyba rozwiał wszystkie wątpliwości co do zarzutów o tym że porzucił projekt gry. Cały czas nad nim pracuje wraz z hRs. Planują stworzyć system który będzie odciążał prace nad eventami więc musimy uzbroić się w cierpliwość.

Ja od siebie dodam że dobrym pomysłem byłoby stworzyć grupę eventową która będzie wam pomagać np. w wymyślaniu zagadek/ rozbudowała eventy czy też pisała fabułę do nich jak i tworzyła grafiki.
Ja dałem propozycję eventu na forum, rozumiem doskonale że grafiki i fabuła to nie wszystko i trzeba to rozbudować ale szkielet tego już macie więc taka grupka eventowa mogłaby do wymyślać właśnie zagadki/ zbalansowane nagrody itd.

Kiedyś eventy były prostsze bo nie były tak rozbudowane ale też nie zauważyłem żeby ktoś narzekał zbytnio chyba że odklejone osoby które chciałyby w nagrodę legendy i po milion ph za event bo im się należy...
Dziękuję za odpowiedź… eventy dla nowych graczy rzecz nieopłacalna i trudna no chyba , że nastawią się nie na ukończenie eventu a na zarobek na nim… piszę z doświadczenia i kierując się pragmatyzmem. Kwestia nowych graczy… jest tu poradnik (warto go dodać jako samouczek w zakładkę na pw w pokedex) nie każdy zagląda na forum….
Starsze eventy po małych modyfikacjach powinny zaktywizować graczy, chociaż jak posałeś Alex pozostawią niedosyt.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się próby i sensowne nagrody (zetki) team x wszedł było co robić ale nie ukrywajmy tylko team yeal był opłacalny (opaska).

Cały czas podbijam zrobienie modyfikacji zadania oaka dla graczy z większym doświadczeniem, rozumiem nie ma czasu na tworzenie od podstaw ale oak II ciąg dalszy… zmodyfikować zadania z oaka ( expienie poka 80-130lvl, zlapac 500 starterow, spotkac sh x razy, wytrenować poka sh z 1-4 lvl na 130, oddac x pokow rozrusza tą grę gotowy scenariusz stworzyliście… zwiększyć wymagania… warunkiem jest zrobienie oaka podstawowego… nagrody…? Oakow gracze maja pełno.. y zarabiaja na dziennych … sam cel klikania plus jakieś bonusy jak w czasowych (ale konkretne) i macie temat ogarnięty na 6-12m-cy
a zbanowani mogą zgłaszać kandydaturę na niewolnika :p pod biurkiem mogę pisać coś w PHP. A tak na poważnie da się zrozumieć że prowadzenie gierki pochłania czas a każdy w pewnym momencie go traci. Za dużo nie zaproponuje zatrzymałem się w czasie kiedy galar wychodziło i nie wydaje mi się żeby zbyt szybko to się zmieniło mimo to po dekadzie jakiś unban coś nie coś :>. Niekoniecznie zatrudnienie programisty co chętnego pamiętam że Radnok coś tam proponował ba nawet ja się podlizywałem z tym do pewnego momentu aczkolwiek później pomyślałem że to nawet dobry pomysł. Mówiłeś w czym gra jest napisana i raczej umiem wszystko (no chyba że jest Ajax xD) z drugiej strony wiem że udostępnienie kodu to jednak jest jakieś ryzyko wykradnievia kodu więc się nie dziwię. Aczkolwiek wiem też że nie tylko ja i Radnok proponowaliśmy różne dość ciekawe propozycje. Pamiętam jak zaczynałem pytałem się w czym napisana gra od tamtego czasu wiele się zmieniło...


Patrząc na czysto a nie jak na człowieka który chce coś zrobić znajdźcie młodziaka i dajcie mu udział w zamian za pisanie nie stracicie dużo a nowych graczy możecie przyciągnąć dzięki nowością w gierce lub tymi eventami.

A do reszty słodziaków da się zrozumieć frustrację ale trzeba poświęcić masę czasu na takiego typu eventy nawet nie chodzi o wyobraźnię z tworzeniem zadań ale same dodatkowe wydarzenia wymagają ingerencji w kod który zapewne ma kilka tysięcy linijek :3 sam pamiętam jak się rzucałem gdzie eventy i takie tam spróbujcie napisać coś podobnego :p 30h pisania i ledwo wprowadzałem potworki do lokacji ostatecznie mi się odechciało.

Wzium
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Nie chcecie zmieniac przelicznika ph, bo sytuacja tego nie wymaga? Czyli co jest git? Zmiana przelicznika ph to najlepsza opcja dla nowych graczy których tak bardzo potrzebujecie Wink Wydaje mi się że nowym graczom zawsze brakowało napojów i kupowali ph jak było to jeszcze możliwe, ponieważ potem ilość ph w obrocie zmalała cena przez to wzrosła i trzeba było dać maksymalny przelicznik Tongue I tak ze wszystkim... Ograniczyć funkcję wolnego rynku, żeby nikt nie mógł zarobić i nikt nie mógł stracić XD
Tak działa każdy system, spójrz na to pod kątem codzienności, wszystko tak wygląda, a narzekanie tylko po to żeby narzekać, też jest trochę bez sensu Tongue
Niektórym może się przelicznik nie podobać, ale będę szczery, w tym aspekcie nie ma co zmieniać Wink
(12.10.2023, 09:57 PM)James napisał(a): Tak działa każdy system, spójrz na to pod kątem codzienności, wszystko tak wygląda, a narzekanie tylko po to żeby narzekać, też jest trochę bez sensu Tongue
Niektórym może się przelicznik nie podobać, ale będę szczery, w tym aspekcie nie ma co zmieniać Wink

Jedynie co powinni zmienić pod względem ph to trudność go zdobycia za darmo. Za turnieje sobie ludzie bardzo łatwo farmią po 4-6k ph jak 2/3 razy wbijesz te 1 miejsce czy to w innych grupach czy innym turnieju i te wszystkie ph z turniejów idzie w obieg na targu co psuje trochę rynek.
Wystawiłem przykładowo 10 przedmiotów za Y oraz PH, 9 z nich poszło za PH. Wystawiłem znowu w tej samej cenie te 10 przedmiotów tylko że jedynie za Y i...
nikt nie kupił a cena najniższa na targu, oferta wygasła i została z czasem usunięta, wystawione przedmioty ponownie tylko za Y i ta sama sytuacja, za trzecim razem wystawiłem za ph i momentalnie poszło wszystko.
Morał jest taki że ludzie za dużo PH sobie wyfarmili i wątpie by to było ph zakupione drogą wydania prawdziwej gotówki.
Jasne że np. zapowiedziana redukcja do 10k ph u każdego a reszta wymieniona z automatu na jakieś oaki/exp czy cokolwiek innego zbalansowałoby bardziej grę ale nieuczciwe by było dla tych którzy już sobie sporą sumę wyfarmiło. Może jakieś eventowe skrzynki za ph z lepszymi nagrodami aby chociaż część ph nie szło dalej w obieg i przede wszystkim zredukowanie nagród w postaci ph do minimum celem zwiększenia nagrody w postaci oaków albo losowego pokemona danego typu jaki jest turniej aby zachęcić jednak do brania udziału w turnieju.
(12.10.2023, 10:37 PM)Szkicownik napisał(a):
(12.10.2023, 09:57 PM)James napisał(a): Tak działa każdy system, spójrz na to pod kątem codzienności, wszystko tak wygląda, a narzekanie tylko po to żeby narzekać, też jest trochę bez sensu Tongue
Niektórym może się przelicznik nie podobać, ale będę szczery, w tym aspekcie nie ma co zmieniać Wink

Jedynie co powinni zmienić pod względem ph to trudność go zdobycia za darmo. Za turnieje sobie ludzie bardzo łatwo farmią po 4-6k ph jak 2/3 razy wbijesz te 1 miejsce czy to w innych grupach czy innym turnieju i te wszystkie ph z turniejów idzie w obieg na targu co psuje trochę rynek.
Wystawiłem przykładowo 10 przedmiotów za Y oraz PH, 9 z nich poszło za PH. Wystawiłem znowu w tej samej cenie te 10 przedmiotów tylko że jedynie za Y i...
nikt nie kupił a cena najniższa na targu, oferta wygasła i została z czasem usunięta, wystawione przedmioty ponownie tylko za Y i ta sama sytuacja, za trzecim razem wystawiłem za ph i momentalnie poszło wszystko.
Morał jest taki że ludzie za dużo PH sobie wyfarmili i wątpie by to było ph zakupione drogą wydania prawdziwej gotówki.
Jasne że np. zapowiedziana redukcja do 10k ph u każdego a reszta wymieniona z automatu na jakieś oaki/exp czy cokolwiek innego zbalansowałoby bardziej grę ale nieuczciwe by było dla tych którzy już sobie sporą sumę wyfarmiło. Może jakieś eventowe skrzynki za ph z lepszymi nagrodami aby chociaż część ph nie szło dalej w obieg i przede wszystkim zredukowanie nagród w postaci ph do minimum celem zwiększenia nagrody w postaci oaków albo losowego pokemona danego typu jaki jest turniej aby zachęcić jednak do brania udziału w turnieju.
Nie tykać turniejów :p są dobrze zrobione po to gracz trenuje miesiącami pokemony by mogły zgarniać pH dla niego. Do turnieju startuje sporo osób a tylko 3 z jednej grupy coś zgarną jak stoi jest dobrze a przelicznik no cóż Alex powiedział swoje :/
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Na sam początek odniosę się do tego ph bo jak ktoś wspomniał jest teraz łatwo dostępne, a no jak ma nie być jak za ranking samosna jest ph, za mini eventy jest ph(przy tych dużych to jeszcze spoko) do mini eventów jeszcze się odniosę później, za wyzwania czasowe jest ph i nie było by w tym nic złego gdyby nowi gracze mieli jakieś szanse w tym a ja widzę że to wszystko wygrywają cały czas te same osoby. Za ranking samsona dostają nagrody jedynie 3 osoby a sam rank jest na 10 nie wiem czy pozostała siódemka graczy coś dostaje bo nigdy sam się tam nie dostałem, same zadania potrzebują odświeżenia ale to już było wspomniane kilka razy. Wyzwania czasowe i tu jest ranking sezonowy który daje nagrody w postaci ph dla 10 osób i to jest nawet ok bo troche trzeba się naklikać żeby wbić do tej dziesiątki, no właśnie naklikać, gdzie poszczególne wyzwania wygrywają te same osoby to pewnie nowym się nie chce bo raczej szans nie mają i tu znowu za jedno wyzwanie jest 100ph za pierwsze miejsce i dajmy na to jedna osoba wygra dziesięć z rzędu wyzwania i już ma 1k ph w kieszeni a są i były takie osoby więc lepiej było by zostawić nagrody za ranking a za same wyzwania usunąć z nich ph dać więcej oaków albo jakiś ball np. shiny lub master albo same oaki i tyle.
Okej to teraz mini eventy jak pewnie większość która w nich klika robi to dla bonusów które akurat są aktywne bo nie ukrywajmy sam pomysł tych eventów jest do bani, poki które tam można znaleźć jak wszędzie indziej są nic nie warte nawet te shiny. Te bonusy spoko rzecz i ja bym tu zaproponował może coś takiego np. odpalać w dany weekend różne bonusy na przykład szansa na złapanie plus darmowa lecznica bo co jak co ale sama darmowa lecznica w weekend to było by słabo, lub odpalić wszystkie bonusy w ostatni weekend miesiąca i np zwiększyć szanse na spotkanie poka danego typu, nie potrzebna będzie dodatkowa lokacja bo te poki i tak są w zwykłych.

Jeśli chodzi o stowarzyszenie i jej zadania plus skrzynki to tak tu pasuje zmiana zwłaszcza nagrody z tych skrzyń. Ja bym dodał od siebie coś nowego do samego stowarzyszenia np automat z napojami gdzie można by po prostu dzielić się z osobami ze stowarzyszenia, plus do zadań dodać do nich nagrody w postaci juniper drinków a usunąć je z warsztatu, albo można znaleźć puszki w lokacjach i napełniać je w tym automacie z napojami wiecie taki recykling pomysł do dopracowania jakby się spodobał.

Duże eventy i ich legendy nie wiem dlaczego tak nie którym to przeszkadza, zgodze się że nie muszą być w każdym ale dajmy na to jeśli było by 6 dużych w ciągu roku to na takie 1-2 mogą się pojawić legi i to że skoro jakiś gracz sobie uzbiera te 2-3kkk na tą magerne to co uzbierał są legi po 5-6kkk i nikt nie kupuje, kiedy pierwszy raz w evencia dali legendarne pokemony to ja sie mega zmobilizowałem żeby ją zdobyć a i tak tych pkt na styk uzbierałem ale jak ktoś ich nie potrzebuje to tak jak ktoś wspomniał żeby była możliwość sprzedaży na przykład w skupie u Rowana kiedy kończy się event to przez tydzień Rowan jest dostępny i tam można opylić lege a jak ktoś z kimś się umówi to na targ wystawić. I taka mnie myśl naszła skoro tyle tych legend już lata po grze to zrobić osobny turniej dla nich Legendarny Turniej i tam według klas jak w normalnym z tym że po jednym takim poku na klase można zapisać bez drużyn i taki pok nie mógłby już być zapisany do normalnego turka. Co do nagrody to nie wiem jakiś hajs załóżmy 100kk bez ph i legendarny puchar na czas do kolejnego turka z tym że taki turniej odbywałby się raz w miechu np w ten tydzień kiedy jest turniej wszystkich typów.

Reasumując:
1. Dać lepsze nagrody za skrzynie stow np. shiny poki do samsona albo takie co są w legendarnej loterii z szansą na full sale lub nie i może skrzynki premium bo w końcu to premium
2. Te mini eventy warto przemyśleć
3. Legendarny turniej uważam że spoko zabawa by z tym była
Pisać można, pomysły dawać… Alex swoje napisał… redków decyzja bez tego temat do archiwum.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości