Prace nad Galar

41 Odpowiedzi, 91185 Wyświetleń

(30.01.2022, 02:52 PM)Piter napisał(a): Do poprawy z wyglądu dałby tylko grafikę dexoysa bo wygląda jak wyrwany z painta Tongue tak to ja nie narzekam na pewno lepiej niż w podobnych seriach gdzie tekstowe są rzeczy
to prawda
(30.01.2022, 02:52 PM)Piter napisał(a): Do poprawy z wyglądu dałby tylko grafikę dexoysa bo wygląda jak wyrwany z painta Tongue tak to ja nie narzekam na pewno lepiej niż w podobnych seriach gdzie tekstowe są rzeczy

Od tego zaczniemy Tongue
Zostawcie design w spokoju, dajcie do wyboru tryb ciemny jako domyślny i może przyciemnijcie te jasno niebieskie elementy. Myśleliście nad dodaniem szablonów drużyn, tak aby nie trzeba było wymieniać wszystkich poków pojedynczo?
Kiedyś zaakceptowaliśmy propozycję zestawów drużyn ale niosło to za sobą wiele komplikacji i w rezultacie przekładaliśmy to z miesiąca na miesiąc aż stare forum z propozycją się spaliło Tongue Może warto ponownie ten temat przemyśleć.
https://www.google.com/search?q=tlo+do+g...ijPWHOjHeM

W sumie tak trochę poza tematem, ja bym takie coś wprowadził,jeśli chodzi o polowanie lokacjach i podróżowanie do regionu,aby każda taka lokacja była na takiej mapie jak tu i np lokacja śnieżna była, koło gór itp, lokacja wulkaniczna gdzieś oznaczona a pobliżu wulkanu lokacja wodna koło wody lokacja leśna na lesie. Tutaj jeśli chodzi o taką estetykę.
Co do dexoysa Tongue odznaka z karpiem ma easter egga czy błąd Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.01.2022, 09:56 AM przez Kagey.)
Dodajcie mozliwość powtarzania zadań oaka w regionie oczywiście po wcześniejszym ukończeniu całosci zadań z danego regiou 
do zadań w którym otrzymuje się rzadkiego pokemona mozna by dać parę procent szansy na shina 
no i pasowało by jakoś zagospodarować ten wieżowiec z osady w stowarzyszeniach myślę że to dobry moment przy wprowadzaniu regionu może członkowie stowa w którym jest postawiony ten budynek mieli by szansę na znalezienie przedmiotu do tworzenia skrzyni księżycowej skoro jej plan jest w warsztacie własciwie nie używany w ten sposób byłby pożytek z 2 bezużytecznych rzeczy w grze

jest jeszcze przedmiot niedostępny w grze a mianowicie skręcony pazur myślę że skoro się kurzy w pokedexie mozna było by go w końcu wprowadzić do gry
(31.01.2022, 09:55 AM)Kagey napisał(a): Co do dexoysa Tongue odznaka z karpiem ma easter egga czy błąd Tongue

Błąd bardziej albo duplikuje w bloczku grafikę widziałem to ale i tak mało kto patrzy na odznakę karpia :p
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
W końcu do tego przysiadłem to i dodam swoje trzy grosze Tongue

1. Fajnie że nie zapominasz o Meltanie i jego ewolucji, ale jeśli to nie tajemnica to czy pamiętasz że są jeszcze dwa pokemony które zostały pominięte?
Mam tu na myśli Primal formy dwóch legendarnych pokemonów.
Na starym forum istniał zaakceptowany temat w którym było zaproponowane by te formy pojawiły sie w grze jako po prostu nowy gatunek pokemona jak np zrobiliście to z formami Necrozmy lub by były do osiągnięcia przez mega ewolucje gdyż Primal Reversion jest czymś podobnym. Osobiście byłbym raczej za po prostu nowym gatunkiem poka,  zawsze to więcej poków do rozdania jako nagrody Tongue
Ktoś powie że to tylko legendy i można dodać później, i ja sie z tym nie zgodze bo później to będzie tylko odwlekane, tak jak np dodawanie ataków dla legend, przykładowo taka moja Rayquaza nadal nie ma swojego specjalnego ataku (Dragon Ascent) mimo że to nie jest atak którego nie dałoby sie wprowadzić do gry...

2. Ostatnio chodziło mi po głowie takie coś że jak np mamy item smocza łuska to on powinien dropić wyłącznie w regionie Johto ponieważ tylko w tym regionie jest pokemon do ewolucji przez ten item, ewentualnie mógłby też dropić w Kanto jako że pre ewolucji Kindry wywodzi sie właśnie z tego regionu. Myśle że dzięki takiemu rozwiązaniu nie byłoby aż takiego przesytu przedmiotami ewolucyjnymi bo zazwyczaj mamy je w każdym regionie ale bywa że są potrzebne tylko do ewoluowania pokemona w jednym regionie co prowadzi do tego że zwyczajnie zaczynają zalegać w plecakach.

To taka moja uwaga której pewnie nie weźmiecie pod uwage, ale jestem ciekaw czy inni gracze sie zemną w tym aspekcie zgodzą Tongue

Tam Magi wspomina że można przy okazji w końcu rozmieścić w lokacjach item skręcony pazur i ja sie z tym zgadzam, zresztą pisałem o tym już na starym forum w temacie zbiorczym o itemach.


5 Tu mam do ciebie Alex ogromną prośbe by liderzy sal nie byli tak strasznie łatwi do pokonania jak do tej pory. Spytasz dlaczego? ano dlatego że pokonanie liderów sal zapewnia nam odznaki które dają nam bonusy do gry, bonusy na całą gre! A jest to coś co możemy dostać od tak bez jakiegoś wielkiego wysiłku czy problemu i jestem zdania że to błąd.

A żeby to nie było łatwe to osobiście bym utrudnił dostęp do samych liderów sal (a przynajmniej w tym nowym regionie) bo samo pokonanie pomocników liderów sal jest okrutnie proste i chodzą mi po głowie mniej więcej takie utrudnienia dostępu.
-Każdy lider używa Pokemonów z regionu w którym przebywa, więc gracze też muszą walczyć wyłącznie pokemonami z tego regionu.
-Jeśli lider walczy np tylko trzema pokemona to gracz też może wystawić do walki maksymalnie trzy pokemony.
-By móc walczyć z poszczególnym liderem musimy mieć odpowiednią ilość zapełnienia gablotki z danego regionu np:
Dajmy że w regionie jest 156 wszystkich pokemonów więc mniej więcej tak wyglądałyby wymagania
1 lider = 15 poków w gablotce
2 lider = 31 poków w gablotce
3 lider = 46 poków w gablotce
4 lider = 62 poków w gablotce
5 lider = 77 poków w gablotce
6 lider = 93 poków w gablotce
7 lider = 108 poków w gablotce
8 lider = 120 poków w gablotce
Myślałem jeszcze o jakimś utrudnieniu ale wyleciało mi z głowy...

Jestem ciekaw co inni gracze o tym myślą


Ines pisała o możliwości wyrównania maksymalnych punktów akcji do 200 przez odznaki. Jestem za tym pomysłem ale nie przez odznaki, po głowie chodzi mi inny pomysł o ile Alex bierzesz w ogóle pod uwagę możliwość zwiększenia punktów akcji to ja osobiście zrobiłbym to przez osiągnięcie, czemu w ten sposób? bo nie mamy za wiele osiągnięć które dają nam stricte coś realnego i fajnego do gry, dostanie kilku oaków i pare yen to nic ciekawe, ale osiągnięcie które daje coś fajnego to dopiero coś.
Jak to widze?
A wiec osobiście powiązałbym to z zupełnie nową berry (początkowo mogłaby być tylko w tym nowym regionie) która służyłaby tylko do tego by zwiększyć graczowi maksymalną ilość punktów akcji ze 185 do 200. Dlaczego berry? ponieważ oryginalne gry oferują nam berry które nie posiadają żadnego efektu i służą tylko do sprzedawania bądź produkcji przysmaków dla pokemonów.
Osobiście uważam że takie coś nie powinno być łatwe i powinno być wyzwaniem nawet dla zapalonych klikaczy (czy graczy bogatych którzy od tak nabędą sobie takie ilości tych berry) plus chciałbym by było w grze coś co nie tylko da sie zdobyć szybko przez nowych graczy ale coś co jest skierowane bardziej do starszych graczy którzy wiedzą co i jak.
Weźmy że będzie to Rabuta Berry.
Robocza nazwa osiągnięcia - Łasuch
Zjedz 500 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=186)
Zjedz 600 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=187)
Zjedz 700 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=188)
Zjedz 800 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=189)
Zjedz 900 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=190)
Zjedz 1000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=191)
Zjedz 2000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=192)
Zjedz 3000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=193)
Zjedz 4000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=194)
Zjedz 5000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=195)
Zjedz 6000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=196)
Zjedz 7000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=197)
Zjedz 8000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=198)
Zjedz 9000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=199)
Zjedz 10000 rabuta berry - plus 1 do maksymalnych punktów akacji (=200)


Piszesz o dodaniu kilku pominiętych ataków z poprzednich generacji, mam nadzieje że będzie ich jak najwięcej, co prawda nie jestem jakimś turniejowym graczem, ale wiem że dla innych jest to bardzo ważny aspekt gry. Mam nadzieje że to samo tyczy sie pominiętych zdolności.


Gigantomax/Dynamax - Fajnie że zanim dodasz to do gry to napiszesz o tym na forum, lepiej wprowadzić poprawki przed wgraniem tego niż później Tongue
Ktoś w poprzednim temacie pisał że powinno to być powiązane z zadaniami oaka, jestem na tak ale nie jako że będziemy mieli do tego dostęp po wykonaniu jakiegoś zadania od oaka. Widziałbym to tak że dopiero po wykonaniu wszystkich zadań oaka (może równie po pokonaniu wszystkich liderów sal) mielibyśmy dostęp do czegoś co zapewniałoby nam gigantomaxy/dynamaxy. Nie do końca wiem jak miałoby to wyglądać ale widziałbym to jako coś w rodzaju wykonywanych w aloli prób, uważam że to było bardzo fajne rozwiązanie i niemiałbym nic przeciwko gdyby tutaj zostało zastosowane coś podobnego, byle nie było to za łatwe Big Grin

Nie bardzo wiem jak to oryginalnie wygląda bo nigdy sie temu nie przyglądałem, ale czytając graczy rozumiem że jest to coś bardzo dobrego, coś jak defensywna wersja ofensywnych zetek. Nie rozumiem czemu tak bardzo wielu to hejtują skoro nie mieli nic przeciwko wprowadzeniu do gry oryginalnego działania zetek które są bardzo mocne...
A coś mi mówi że gdyby było zaproponowane wprowadzenie do gry użycie drugi raz zet ataku (tak, jest to zgodne z oryginalnymi grami bo istnieje tam co takiego jak Z-Rotom Power [In Pokémon Ultra Sun and Ultra Moon, the Rotom Pokédex gains this ability from when the player reaches at least 601 affection with Rotom. When a Rotom Power is used during or outside of battle, the Rotom Dex will assist the player by allowing a Z-Move to be used again for a second time during the battle.]) czy też mechanika shadow pokemonów gdzie ruchy shadow są super skuteczne przeciw każdemu nie shadow pokemonów to pewnie nie mielibyście nic przeciwko Tongue
Chociaż jeśli mam być szczery to sam nie miałbym nic przeciwko bo lubie jak gra ma wiele rozwiązań, jest różnorodna Tongue


Polecanie gry i mailing - Fajna sprawa i napewno jest to ważne dla każdej gry chcącej sie utrzymać napewno też nie bez znaczenia będą jakieś maile do starych graczy którzy już nie odwiedzają gry, może takie coś zachęci ich do wracania. Jednak najpierw powinniście zająć sie czymś innym bo gdy gracz wróci i zobaczy w grze (wybacz słowo) burdel, to nie zachęci go do zostania, i tu pozwole sobie zacytować jednego z graczy: "Wydaje mi się, że to co stoi za utrzymaniem obecnego ładu nie jest ważniejsze niż stworzenie dobrych warunków dla nowych i wracających graczy w kluczowym momencie."
Tak więc apeluje o zerknięcie do tematu "Zmiany cen rynkowych w PH" i o spokojną dyskusje bez uprzedzeń w celu polepszenia tegoż stanu rzeczy. 


Wygląd gry - Napewno nie chciałbym żeby obecny wygląd gry został usunięty, jeśli chcesz go zmienić to daj możliwość wyboru graczowi, między nowym a starym. Jeśli chodzi o kolorystykę tu tu też sprawa ma sie podobnie, napewno zostawiłbym ten podstawowy jakim mamy obecnie w dzień i dodał ten jaki mieliśmy podczas eventu kosmicznego, zresztą na czacie wielokrotnie dało sie widzieć że gracze chcieliby tego wyglądu.
Jeśli chodzi o zaproponowaną kolorystykę to osobiście przemawia do mnie inspiracja 1 Wink

To chyba wszystko ode mnie na obecną chwile tak więc kończe ten przydługo wpis Wink
Nic dodać nic ująć chociaż mógłbym się kłócić z liczbą Berry do osiągnięcia samo 10k jest możliwe ale w czasach targu gdzie prawie nikt nie wystawia Berry nawet tzw. wieloryby miałyby problem przy nowym Berry. Ale tak to wszystko dość ładnie i dokładnie napisane Tongue zgadzam się w 85% z tym.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości