(15.07.2022, 11:49 AM)Alex napisał(a): Pogrupowałem wasze pomysły w kategorie i postaram się je krótko podsumować.
BłędyBłędy to temat na lipiec i sierpień. Ja będę poprawiać błędy ogólne i walki, a hRs już teraz pracuje nad codziennymi i w następnej kolejności nad innymi zgłoszonymi problemami z zadaniami.
- Naprawa błędów zadań
- Naprawa błędów walk
TargDo zmiany kursu nadal nie jestem przekonany ale temat widełek omawialiśmy z hRs i zespołem już jakiś czas temu i na pewno będą w tym temacie zmiany. Jakie to będą zmiany to dowiecie się w swoim czasie.
- Zmiana kursu PH
- Zlikwidowanie widełek
- Nowe zastosowania dla przedmiotów aby ożywić targ
Jak najbardziej jestem za znalezieniem zastosowania dla przedmiotów żeby pobudzić targ ale nie podoba mi się tworzenie kolejnego skupu lub dodanie ich jako kolejnej rzeczy do oddania w zadaniu. Jestem bardziej za wykorzystaniem im w którymś z elementów gry, warsztacie czy zupełnie czymś nowym. Tutaj brakuje nam pomysłów![]()
TurniejeZastanowię się nad rozwiązaniem tego problemu. Z jednej strony macie racje że przez to mniej Pokémonów zapisuje się do turniejów, ale z drugiej wykorzystywanie tego samego kryształu/opaski na kilku pokemonach nie do końca mi się podoba.
- Zdjęcie ograniczenia kryształów Z w turniejach
- Zdjęcie ograniczenia opaski w turniejach
Bonusy i nagrodyNagrody za pracę mamy rozpisane tutaj https://forum.pokewars.pl/thread-27.html i myślę że w końcu weźmiemy się za tę aktualizację.
- Bonusy za lvl (bonus do statystyk)
- Zwiększanie ilość PA za poziom
- Zwiększenie yen ca pracę
- Codzienny bonus przy logowaniu - zmiana nagród na ph
Codzienny bonus był zmieniany jakiś czas temu z tego co pamiętam. Możemy ponownie zajrzeć do tego tematu ale nie jestem za rozdawaniem PH na lewo i prawo.
Bonusy za lvl w formie yen i przedmiotów są moim zdaniem OK. Warto przemyśleć rozbudowanie systemu bonusów zależnych od poziomów bo ten który mamy jest przestarzały i kończy się na niskim poziomie.
Obawiam się że zwiększenie PA spowoduje zbyt duże różnice między szansami graczy. W tej chwili nie mam zdania na ten temat - trzeba zrobić analizę.
WyglądPodoba mi się pomysł zmiany profilu zależnie od osiągnięć. Zmiana koloru gry z ustawień nie zostanie dodana. Jak ktoś chce to można pobrać wtyczkę do przeglądarki i zmienić kolory samemu.
- Możliwość ustawienia własnego wyglądu strony (kolory)
- Zmiana wyglądu profilu poprzez zakup lub osiągnięcie
ZadaniaDodanie więcej rodzajów i zwiększenie częstotliwości wyzwań czasowych to nie problem.
- Zadania i wyzwania mobilizujące do rywalizacji i klikania
- Więcej wyzwań czasowych
- Więcej mini-eventów
Mini-eventy myślę że są w rozsądnych odstępach. Kiedyś był jeszcze pomysł codziennych/weekendowych efektów w stylu "Świetna pogoda - pokemony występują o 10% częściej niż zwykle" - może to warto byłoby dodać do gry?
ReklamaRozbudowanie systemu poleceń - o tym pisałem przy okazji postu na temat Galar. Tymczasowo prace nad tym zostały wstrzymane tak samo jak nad mailingiem ale na pewno je wznowimy.
- Rozbudowanie systemu poleceń
- Reklama gry
Reklama na Facebook jest cały czas aktywna i sporo osób zakłada z niej konta. Problem jest w tym że niewiele nowych osób zostaje z nami na dłużej.
Nowy gracz w tej chwili jest dosłownie prowadzony za rękę i ma wiele bonusów które sprawiają że wbicie pierwszych 20 poziomów jest banalne.
Jeśli chodzi o reklamę na instagram/tiktok/YouTube to zwyczajnie brakuje nam contentu który będziemy tam umieszczać. Wrzucanie byle czego mija się z celem.
Mam nadzieję że to nie będzie wyglądać jak zawszę... Czyli mimo że macie chęć naprawić to bardziej psujecie. Odnośnie zmiany kursu ph to jest dobry pomysł nie piszę by zlikwidować max i min kurs ale dać do 1:14 chociaż. Ph bez znajomości jest ciężkie do zdobycia
Ps. Jeżeli są jakieś błędy ortograficzne albo nie zrozumiale napisane to przepraszam ale piszę to po%